Uskomatonta! Asiakaspalvelusta...

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"noh"
sinullahan on kuukausi aikaa hakea se.

Sairaanhoitajilla on kyllä muutakin hommaa kuin käydä postittelemassa asiakkaitten unohtamia tavaroita. Voi olla, että osastonhoitajalta on tullut määräys, että löytötavarat kerätään eikä niitä aleta lähettelemään, vaan ne pitää henkilökohtaisesti tulla hakemaan jo sen takia, että eivät mene väärälle ihmiselle väärä tavara!
 
"vieras"
[QUOTE="...";25774369]laturi ei edes paina paljoa, tuo ainakaan. Perus 1. Luokan merkillä tulis jotta kivasti 4e jäis vaivanpalkkaa. Kyllä mä olen lähetellyt ja sentään sairaalassa itsekin töissä. Tässä tapauksessa kyse on asiakaspalvelusta, ei sairaanhoidosta.[/QUOTE]

Mitä, jos työnantaja kuulisi, että tekisit tuollaista sivubisnestä ja otat siitä palkkaa? Kyseessä kun ei näin ole oikea asiakaspalvelu, vaan tietynlainen hyväksikäyttö, kun pyörität bisnestä omaan taskuusi. Mikäs siinä, jos omalla ajalla tekee ja postimaksut oikeat eli ei mitään vaivanpalkkoja itselle.
 
Harmillinen tilanne. Minäkin kyllä ymmärrän, että hoitajien työhön ei kuulu lähetellä unohtuneita tavaroita. Mutta voisi kuitenkin kuvitella, että jos oikein nätistä pyytäisi niin joku sen laturin lähettäisi omalla vapaa-ajallaan pientä korvausta vastaan.
 
[QUOTE="vieras";25774382]Elätkö sä 90-lukua?[/QUOTE]

Lumia 800:n mukana ainakin tuli sellainen ettei mahdu kirjekuoressa. HTC desire z:n mukana tullut mahtuu ja huawein laturi taas ei. Muista ei ole kokemusta ja nuo taitaa olla ihan tämän vuosikymmenen juttuja.
 
[QUOTE="vieras";25774390]ropsilla hyvä kysymys,mikä laturi kyseessä?

Niin porukalla etsitään sulle se halvalla netistä... :)[/QUOTE]

Ihan aattelin, että jos vaikka sattuis itellä olemaan samanlainen ylimääräinen.
 
Eipä mikään julkinen laitos olla mikään käytöskukkanen näissä ylimääräisissä palvelutehtävissä, ikävä kyllä...

Tosiaan esim. ravintolat ja hotellit kyllä lähettävät asiakkaiden perästä omaisuutta, mikäli niitä kysytään.
Toki kaikki arvokkaampi, mitä ei kysellä, päätyy Suomen Löytötavaratoimistoon.
 
"..."
eipä ne netistä tulisi niin nopeasti ku tuo. Mä en kokisi sitä kovana vaivana. Ja oon ittekki lähetelly jääneitä tavaroita omistajilleen JOS ovat osanneet pyytää. Mun mielestä tuollanen kuuluu jo hyviin käytöstapoihin. Harmittaa. Mä en halua enempää tätä jatkaa koska menee mun haukkumiseksi. Luuletteko ettei mulla ollu paljon asioita mielessä? Sairas lapsi, kotona lisää ja helvetisti tavaraa ja pakattavaa ja linja-autoon kiire. Noh oma moka ja lapset kärsii tästäkin moasta. Ihan vaan siksi että yhden lapsen sairaus on käyny niin kalliiksi että tulot ja menot on +-0. Joten se 5ekin on liikaa mulle. Ja MÄ en tee sivubisnestä vaan jos jollain on jotain jääny niin kylmästi laittanu postiin ILMAISEKSI . Jos se nyt vain sellanen tavara on jonka postiin voi laittaa.
Ps. Meillä ei ole postiluukkua vaan laatikko.
 
  • Tykkää
Reactions: Halikatti
"mä"
[QUOTE="...";25774432]eipä ne netistä tulisi niin nopeasti ku tuo. Mä en kokisi sitä kovana vaivana. Ja oon ittekki lähetelly jääneitä tavaroita omistajilleen JOS ovat osanneet pyytää. Mun mielestä tuollanen kuuluu jo hyviin käytöstapoihin. Harmittaa. Mä en halua enempää tätä jatkaa koska menee mun haukkumiseksi. Luuletteko ettei mulla ollu paljon asioita mielessä? Sairas lapsi, kotona lisää ja helvetisti tavaraa ja pakattavaa ja linja-autoon kiire. Noh oma moka ja lapset kärsii tästäkin moasta. Ihan vaan siksi että yhden lapsen sairaus on käyny niin kalliiksi että tulot ja menot on +-0. Joten se 5ekin on liikaa mulle. Ja MÄ en tee sivubisnestä vaan jos jollain on jotain jääny niin kylmästi laittanu postiin ILMAISEKSI . Jos se nyt vain sellanen tavara on jonka postiin voi laittaa.
Ps. Meillä ei ole postiluukkua vaan laatikko.[/QUOTE]

Aha, no ei sitten... kun et viitti ees kertoa mitä laturia tarvit. Taitaa olla provo, eikä oikea tarve kun ei apu kelpaa!!!
 
"Vieras"
[QUOTE="...";25774432]eipä ne netistä tulisi niin nopeasti ku tuo. Mä en kokisi sitä kovana vaivana. Ja oon ittekki lähetelly jääneitä tavaroita omistajilleen JOS ovat osanneet pyytää. Mun mielestä tuollanen kuuluu jo hyviin käytöstapoihin. Harmittaa. Mä en halua enempää tätä jatkaa koska menee mun haukkumiseksi. Luuletteko ettei mulla ollu paljon asioita mielessä? Sairas lapsi, kotona lisää ja helvetisti tavaraa ja pakattavaa ja linja-autoon kiire. Noh oma moka ja lapset kärsii tästäkin moasta. Ihan vaan siksi että yhden lapsen sairaus on käyny niin kalliiksi että tulot ja menot on +-0. Joten se 5ekin on liikaa mulle. Ja MÄ en tee sivubisnestä vaan jos jollain on jotain jääny niin kylmästi laittanu postiin ILMAISEKSI . Jos se nyt vain sellanen tavara on jonka postiin voi laittaa.
Ps. Meillä ei ole postiluukkua vaan laatikko.[/QUOTE]

Mikä puhelin tai laturi. Mulla noita erillaisia pyörii aika paljon ylimääräisenä, niin saatan työntää tulemaan postissa :)
 
[QUOTE="...";25774432]
Ps. Meillä ei ole postiluukkua vaan laatikko.[/QUOTE]

Siellä postissa mitataan sellaisella kehikolla jossa on reikä keskellä mikä menee kirjeenä. Mallaa tavallaan sellaista postiluukku. Ja kun laitat tuohon 6 euroon, minkä meinasit laittaa postituksiin, toisen mokoman lisää niin saat läheisestä halpahallista laturin. Ja tämä kaikki ihan ystävyydellä, ei vittuiluna.
 
Vaan olishan se helppoa
[QUOTE="...";25774255]puhelimen laturi jäi sairaalaan. On mun ainoa laturi. Rahat meni sairaalaan ja matkoihin. Matkaa sairaalaan yli 200km. Uusi laturi maksaa 40e. Eivät kuulemma lähettele niitä omistajilleen. Lupasin jopa lähettää kirjeessä 5e ko hoitajalle jos laittaisi sen postiin ja ostaisi lopulla rahalla vaikka kahvit. Ei kuulemma. VOI VITTU! Tätä viimeiseksi kaipasin tähän rahanmenoksi. Surettaa. Tuntuu että tää oli viimeinen pisara. Kuukauden sisällä pitää hakea pois, muuten se on sitten sairaalan omaisuutta... :([/QUOTE]

Soittas vaan johonkin missä on ollut asiakkaan että mul jäi sinne sitä ja tätä, lähettäkää maksan vaikka 10€. kun pistätte postissa tulemaan. :) Monikohan tuote päätyisi oikealle omistajalleen.
 
"..."
kaikki täällä on aina provoä. Mua ei kiinnosta teidän laturit, anteeksi nyt koska haluan omani sieltä sairaalasta! En vain voi 3 lapsen kanssa matkustaa yli 200km linja-autolla. Hullua! täytyy vielä huomenna kysyä ja jos ei saa niin pyydän apua teiltä ai niin ei vissiin kannata ku päätitte että tää on provo. Ei helv. Kuinka vaikea on saada apua! Noinkin yksinkertainen asia.
 
"vieras"
[QUOTE="...";25774482]kaikki täällä on aina provoä. Mua ei kiinnosta teidän laturit, anteeksi nyt koska haluan omani sieltä sairaalasta! En vain voi 3 lapsen kanssa matkustaa yli 200km linja-autolla. Hullua! täytyy vielä huomenna kysyä ja jos ei saa niin pyydän apua teiltä ai niin ei vissiin kannata ku päätitte että tää on provo. Ei helv. Kuinka vaikea on saada apua! Noinkin yksinkertainen asia.[/QUOTE]

Mikä puhelin sulla on? noita latureita tosiaan pyörii vähän jokaisella ylimääräisenä, niin joku voi oikeasti jelppiä ja laittaa sulle sen tulemaan, ok?
 
[QUOTE="...";25774482]kaikki täällä on aina provoä. Mua ei kiinnosta teidän laturit, anteeksi nyt koska haluan omani sieltä sairaalasta! En vain voi 3 lapsen kanssa matkustaa yli 200km linja-autolla. Hullua! täytyy vielä huomenna kysyä ja jos ei saa niin pyydän apua teiltä ai niin ei vissiin kannata ku päätitte että tää on provo. Ei helv. Kuinka vaikea on saada apua! Noinkin yksinkertainen asia.[/QUOTE]

Mitä ero sillä on tuleeko se virta siihen kännykkään sillä "omalla" vai jonkun palstalaisen laturilla? Käsittääkseni sinulle alussa oli tärkeintä saada puhelin ladattua. Ja sehän se laturin perimmäinen tarkoitus onkin.
 
eikkuliina
[QUOTE="...";25774482]kaikki täällä on aina provoä. Mua ei kiinnosta teidän laturit, anteeksi nyt koska haluan omani sieltä sairaalasta! En vain voi 3 lapsen kanssa matkustaa yli 200km linja-autolla. Hullua! täytyy vielä huomenna kysyä ja jos ei saa niin pyydän apua teiltä ai niin ei vissiin kannata ku päätitte että tää on provo. Ei helv. Kuinka vaikea on saada apua! Noinkin yksinkertainen asia.[/QUOTE]



Alkaa selvitä miten siellä puhelimessa on pyydetty se laturi lähettämään. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80
Foortti harmaana
Meijen osastolta postitetaan kyllä, jos se vaan mahtuu kuoreen.
Sairaala on KOKS,osastoa en kyl kerro ;)

Ja hei, PS. soita OSASTONSIHTEERILLE, ja ole ystävällinen, älä vingu, älä itke, mutta kerro asiallisesti,
että haluaisit sen takaisin, niin hän voi jopa sen lähettää.
 
"..."
mikä helvetti on poste restante? :D juu pienipäinen nokian laturi. Asutaan niin helv.tin pienellä paikkakunnalla että paikalliseen myymälään jouduttais tilaamaan ko laturi ja kuluja siihen tulee enemmän ku mitä uus laturi oikeasti maksais jossain megamarketis! Ja niitä täälä ei ole lähimainkaa. C7 puhelimeen kova ei edes myydä tässä liikkeessä... Huoh. Naurakaa ja vittuilkaa pois niin mä saan hermoromahduksen. :(
 

Yhteistyössä