Uskomatonta! Asiakaspalvelusta...

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"..."
puhelimen laturi jäi sairaalaan. On mun ainoa laturi. Rahat meni sairaalaan ja matkoihin. Matkaa sairaalaan yli 200km. Uusi laturi maksaa 40e. Eivät kuulemma lähettele niitä omistajilleen. Lupasin jopa lähettää kirjeessä 5e ko hoitajalle jos laittaisi sen postiin ja ostaisi lopulla rahalla vaikka kahvit. Ei kuulemma. VOI VITTU! Tätä viimeiseksi kaipasin tähän rahanmenoksi. Surettaa. Tuntuu että tää oli viimeinen pisara. Kuukauden sisällä pitää hakea pois, muuten se on sitten sairaalan omaisuutta... :(
 
"vieras"
Arvaa paljonko niille jää sinne ihmisten roinaa? kauanko vie jos jokaisen tavara käsitellään kuten sinä toivot?
Todellakin toivon että sairaalan henkilökunnan vähät resurssit käytetään paremmin ja tehokkaammin.

Nehän pitää säilyttää sun laturia siellä KUUKAUDEN, jos olisivat kusipäitä niin se olisi jo roskissa.

Hankit jonkun tutun joka sen hakee ja postittaa sulle rahaa vastaan.
 
kukkeli
No ei kukaan sun tuttavasi olisi sattumalta käymässä sairaalan suunnalla lähiaikoina? Johan on paskaa palvelua. Miten meinaat saada kännykän ladattua? Oletko jostain pikkukylästä?
 
Tavallaan kyllä ymmärrän hoitajaakin... 5euroa postareihin JA vaivan palkkaan YHTEENSÄ? Ja tosiaan jos vielä joka viikko joku soittelee ja pyytää palveluksia. Tulisiko edes vitosen postareilla ?

Sulla on kuukausi aikaa hakea laturi.Eiköhän siinä joku päivä ehdi, tai sitten tosiaan uuden ostoon vaan.

Kurja juttu kuitenkin. :/
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Vai asiakaspalvelusta... Jotenkin mun korvaan särähtää jos lääkäreistä puhutaan asiakaspalvelijoina. Myyjät ovat asiakaspalvelijoita, lääkärit pelastavat henkiä. En kehtaisi valittaa mistään laturista, jonka olen itse huolimattomuuttani unohtanut, kun ne lääkärit siellä ovat kuitenkin hoitaneet eli tehneet aika pirun tärkeää työtä.
 
"..."
kelan matkakorvaukset tulee vasta 1kk päästä nykyisten jonojen takia. Ja ehdotin hoitajalle että olisi lähettänyt sen itse, laittaisin rahan vaikka heti sen 5e. Jäisi sitten sen omalletunnolle lähettää. Tuskin jokainen joka sinne jotain unohtaa niin edes kaipaa sitä takaisin. En asu korvessa vaan lapseni hoito on osaamissyistä siirretty yliopistosairaalaan. Kyllä se laturi vaan maksaa. Ja mun tuloille ihan liikaa tähän hetkeen. Pitää yrittää töissä ladata päivisin...
 
"Omppu"
Niin, ei tuo nyt ihan Asiakaspalvelun puute ole. Sairaalan varsinainen tehtävä kun tavaran lähettäminen ei millään asteikolla ole. Mutta avuliaisuuden vähyyttä ehkä kuitenkin?
 
ieras
[QUOTE="...";25774341]En asu korvessa vaan lapseni hoito on osaamissyistä siirretty yliopistosairaalaan. Kyllä se laturi vaan maksaa. Ja mun tuloille ihan liikaa tähän hetkeen. Pitää yrittää töissä ladata päivisin...[/QUOTE]

tota, jos asuinpaikasta on matkaa 200 km Helsinkiin, Turkuun, Tampereelle, Kuopioon tai Ouluun niin kyllä se aika korvelta kuullostaa.
 
[QUOTE="...";25774341]kelan matkakorvaukset tulee vasta 1kk päästä nykyisten jonojen takia. Ja ehdotin hoitajalle että olisi lähettänyt sen itse, laittaisin rahan vaikka heti sen 5e. Jäisi sitten sen omalletunnolle lähettää. Tuskin jokainen joka sinne jotain unohtaa niin edes kaipaa sitä takaisin. En asu korvessa vaan lapseni hoito on osaamissyistä siirretty yliopistosairaalaan. Kyllä se laturi vaan maksaa. Ja mun tuloille ihan liikaa tähän hetkeen. Pitää yrittää töissä ladata päivisin...[/QUOTE]

Minkälainen laturi?
 
"..."
laturi ei edes paina paljoa, tuo ainakaan. Perus 1. Luokan merkillä tulis jotta kivasti 4e jäis vaivanpalkkaa. Kyllä mä olen lähetellyt ja sentään sairaalassa itsekin töissä. Tässä tapauksessa kyse on asiakaspalvelusta, ei sairaanhoidosta.
 
[QUOTE="...";25774369]laturi ei edes paina paljoa, tuo ainakaan. Perus 1. Luokan merkillä tulis jotta kivasti 4e jäis vaivanpalkkaa. Kyllä mä olen lähetellyt ja sentään sairaalassa itsekin töissä. Tässä tapauksessa kyse on asiakaspalvelusta, ei sairaanhoidosta.[/QUOTE]

Jos on sellainen nokian mötikkä niin ei mahdu postiluukusta eli ei mene kirjepostimerkillä.
 
Saraldo
Postittaako muut paikat sitten ihmisten jälkeensä jättämiä tavaroita? Jos turkulainen jättää vaikka avaimensa helsinkiläiseen ravintolaan, meinaatko että sieltä lähettelevät niitä? Jos lähettävät, niin se on varmasti hyvää asiakaspalvelua. Jos eivät, niin puskaradio soi ja sieltä kuuluu, että siinä ja siinä ravintolassa on ihan paskaa asiakaspalvelua. Mutta kun sairaala ei ole sellainen paikka. Siellä kyllä kerätään löytötavarat yleensä johonkin tiettyyn paikkaan, mutta ei he kyllä ole velvollisia postittamaan niitä kellekään, eikä siihen yleensä ole edes resursseja. Niitä voi kyllä tulla hakemaan. Sama pätee vaikkapa joukkoliikenteeseen. Unohda piposi bussiin, niin kukaan ei sitä sulle taatusti postita. Ihan itse saa mennä tunnistamaan ja hakemaan.
 

Yhteistyössä