Chef, hoi! Kävitkö kosmetiikkashoppailulla?

• Viestiketjun aloittaja "repa"
  • Ensimmäinen viesti
Kävin juu. Mutta meikkiarsenaali on vasta varsin alussa.

Mulla on entuudestaan (siis kohtuu lähiaikoina ostettuna) poskipuna, puuteri ja meikkivoide...mutta kaikki muu on totaali vanhaa.

Lähinnä ne luomivärit ja ripsari oli ne, jotka koin ongelmallisimmiksi...kun mun luomiväreistä ei irtoa pigmenttiä ja ripsarit varisee silmille.

Mutta nyt pitäis sitten olla hyvät meikit.

Ostin Inglotista 10 luomiväriä ja sitten sen Sensai 38 ripsarin, mitä suositeltiin. Tosin en tiedä mikä niistä olisi pitänyt valita (niitä oli monta) joten valitsin sen mikä kaartaa ripsiä.

Ja koska mä olen hyvin helppo asiakas, niin ostin sitten yhtä sun toista naamatököttiä, jotta kohta on sitten kaunis ja kuulas iho :D

Tässä mun uudet värini :)

"vieras"
Sen sun aamuisen ketjusi innoittamana minäkin ostin tänään meikkivoiteen, meikkipuuterin ja kulmakarvavahan :D Ihana tuo sun uusi paletti! Oliko kallis? Tosi ihania värejä :)

Ihana näköinen on sun uusi palettisi! Tykkään itse tosi paljon Inglotin luomivärien laadusta. :)
Kiitos :D

Jotenkin se on vähän tumma...mutta kun ne värit levittää iholle, ne on raikkaampia. Ja koska en ole vuosiin meikannut, niin ehkä nyt joku shokkivihreä on vähän liikaa...en ole ihan niin räväkkä :D :D

Mulla ei tosiaan aiempaa kokemusta ole, mutta aika hyvin niistä näytti pigmenttiä irtoavan, joten ei ainakaan siitä jää meikki kiinni.

Tosin tiedän jo nyt mistä se jää kiinni...en osaa meikata. Näytän about pellehermannilta kun meikkaan, mutta ehkä netistä löytyy ohjeet?!? :D

[QUOTE="vieras";25773714]Sen sun aamuisen ketjusi innoittamana minäkin ostin tänään meikkivoiteen, meikkipuuterin ja kulmakarvavahan :D Ihana tuo sun uusi paletti! Oliko kallis? Tosi ihania värejä :)[/QUOTE]

Kulmakarvavaha? Mä mun viimekertasesta meikkaamisesta taitaa tosiaan olla jo liikaa aikaa :D

En tiedä oliko kallis, kun ei hajuakaan mikä on kallis ja mikä halpa hinta. Mutta ei mun mielestäni ollut kallis, koska noi luomivärit oli yksittäin vissiin 11-13 euroa ja jos osti 10 (eli tuon paletin), oli hinta 59€.

Kiitos :D

Jotenkin se on vähän tumma...mutta kun ne värit levittää iholle, ne on raikkaampia. Ja koska en ole vuosiin meikannut, niin ehkä nyt joku shokkivihreä on vähän liikaa...en ole ihan niin räväkkä :D :D

Mulla ei tosiaan aiempaa kokemusta ole, mutta aika hyvin niistä näytti pigmenttiä irtoavan, joten ei ainakaan siitä jää meikki kiinni.

Tosin tiedän jo nyt mistä se jää kiinni...en osaa meikata. Näytän about pellehermannilta kun meikkaan, mutta ehkä netistä löytyy ohjeet?!? :D
Varmasti näin äkkiseltään tuntuu aika värikkäältäkin tuo paletti, itselleni taas ei olisi yhtään liikaa värejä eikä tummuuttakaan.

Netistä löytyy nykyisin todella paljon hyviä ohjeita meikkaukseen, ihan kuvina ja videoinakin. :)

"vieras"
Kulmakarvavaha? Mä mun viimekertasesta meikkaamisesta taitaa tosiaan olla jo liikaa aikaa :D

En tiedä oliko kallis, kun ei hajuakaan mikä on kallis ja mikä halpa hinta. Mutta ei mun mielestäni ollut kallis, koska noi luomivärit oli yksittäin vissiin 11-13 euroa ja jos osti 10 (eli tuon paletin), oli hinta 59€.
Ok. Joo, Lumenen kulmien muotoiluvahan ostin, näyttää vähän ripsiväriltä. Joku kiva huulipuna pitäs vielä käydä ja luomivärejä joku paletti... niin ja ripsiväri. Tuota Sensaita voisin kans kokeilla. Kyllä huomaa että kevät tulossa :D

Varmasti näin äkkiseltään tuntuu aika värikkäältäkin tuo paletti, itselleni taas ei olisi yhtään liikaa värejä eikä tummuuttakaan.

Netistä löytyy nykyisin todella paljon hyviä ohjeita meikkaukseen, ihan kuvina ja videoinakin. :)
Kun löytäis semmoiset kuvat jossa sillä meiklattavalla olisi samalaiset silmät kuin mitä mulla. Helppo se on sellaisia avaria silmiä meikata...toista se on tälläisten silmien kanssa, joissa sitä liikkuvaa luomea ei näy käytännössä yhtään.

Mutta eiköhän sielä kuvia plaraamalla opi kuitenkin näkemään noin niinkuin suunnilleen, että mihin sitä kuuluu törkätä :D

[QUOTE="vieras";25773786]Ok. Joo, Lumenen kulmien muotoiluvahan ostin, näyttää vähän ripsiväriltä. Joku kiva huulipuna pitäs vielä käydä ja luomivärejä joku paletti... niin ja ripsiväri. Tuota Sensaita voisin kans kokeilla. Kyllä huomaa että kevät tulossa :D[/QUOTE]

Mulla innon nostaa kevät ja laihtuminen. On taas kivaa panostaa itseensä, kun on tyytyväisempi noin niinkuin muutoinkin ulkonäköönsä :)

Luomiväreihin valitsin tuttujen ja turvallistenh värien lisäksi vähän kevään kepeyttäkin joukkoon...sitä kevättä siis odotellessa :D

Sensai maksoi 30€...pikkuharjallinen oli 25€, mutta loppuunmyyty, kun oli joku tarjous. Olisin kuulemma saanut samaan hintaan myöhemminkin, mutta mä olen heti mulle kaikki nyt-ihmisiä :D

Kun löytäis semmoiset kuvat jossa sillä meiklattavalla olisi samalaiset silmät kuin mitä mulla. Helppo se on sellaisia avaria silmiä meikata...toista se on tälläisten silmien kanssa, joissa sitä liikkuvaa luomea ei näy käytännössä yhtään.

Mutta eiköhän sielä kuvia plaraamalla opi kuitenkin näkemään noin niinkuin suunnilleen, että mihin sitä kuuluu törkätä :D
Se on totta, että helpointa on jos löytää oman silmän muotoa vastaavat neuvot. Jos sinulla on raskaat luomet, voisit ehkä katsoa mallia Charming Nailsin meikkikuvista? En nyt äkkiseltään muista onko siellä ihan tutoriaaleja, mutta ainakin kykenisit hieman hahmottamaan mihin eri sävyt voisi sijoittaa.

Jos sulla on siis raskaat luomet ja vain vähän liikkuvaa luomea näkyvissä niin sillonhan sulla juuri on hyvä mahdollisuus käyttää niitä värikkäitäkin meikkejä ilman että ne näyttää pellemäisiltä. :)

Se on totta, että helpointa on jos löytää oman silmän muotoa vastaavat neuvot. Jos sinulla on raskaat luomet, voisit ehkä katsoa mallia Charming Nailsin meikkikuvista? En nyt äkkiseltään muista onko siellä ihan tutoriaaleja, mutta ainakin kykenisit hieman hahmottamaan mihin eri sävyt voisi sijoittaa.

Jos sulla on siis raskaat luomet ja vain vähän liikkuvaa luomea näkyvissä niin sillonhan sulla juuri on hyvä mahdollisuus käyttää niitä värikkäitäkin meikkejä ilman että ne näyttää pellemäisiltä. :)
Mun luomista näkyy vähän...mutta siis hyvin vähän...mutta jotenkin mulla on silti ihan erilaiset silmät kuin mitä tuon blogin pitäjällä.

Tässä kuva mun silmistäni. Tiedä sitten miten hyvin näkee, mutta mun ongelmani lähinnä on se, että jos nyt katsot tuota kuvassa oikealla olevaa silmää (mun vasen silmäni) niin se silmän yläpuolen luu törröttää tuolleen hassusti. En tiedä oikein, että jos käytän kahta sävyä joko allekain (alle tumma, päälle vaalea) tai vierekkäin (sisäsilmään vaalea, ulos tumma) niin missä kohtaa pitäisi olla se niiden värien raja suhteessa tuohon luuhun.

Hankala selittää :D

Ja mä siis en tykkää siitä, että se väri on vain siinä liikkuvassa luomessa, koska näytän ihan meikkaamattomalta, kun se ei näy...paitsi silloin kun räpsytän.

Mun luomista näkyy vähän...mutta siis hyvin vähän...mutta jotenkin mulla on silti ihan erilaiset silmät kuin mitä tuon blogin pitäjällä.

Tässä kuva mun silmistäni. Tiedä sitten miten hyvin näkee, mutta mun ongelmani lähinnä on se, että jos nyt katsot tuota kuvassa oikealla olevaa silmää (mun vasen silmäni) niin se silmän yläpuolen luu törröttää tuolleen hassusti. En tiedä oikein, että jos käytän kahta sävyä joko allekain (alle tumma, päälle vaalea) tai vierekkäin (sisäsilmään vaalea, ulos tumma) niin missä kohtaa pitäisi olla se niiden värien raja suhteessa tuohon luuhun.

Hankala selittää :D

Ja mä siis en tykkää siitä, että se väri on vain siinä liikkuvassa luomessa, koska näytän ihan meikkaamattomalta, kun se ei näy...paitsi silloin kun räpsytän.
Yritän ihan miettimällä miettiä ketä bloggareita tietäisin, joilla olisi samantyylinen silmänmalli. Olisiko esim. tämä yhtään lähempänä?

Tosiasiahan tietenkin on se, ettei sitä opi kuin harjoittelemalla. Nythän sulla on hyvä mahdollisuus uusien meikkiesi myötä testailla mikä tyyli sopii parhaiten. :) ja joku jo taisi siinä toisessa ketjussakin mainita, että kannattaa satsata ainakin pariin kunnolliseen siveltimeen (ainakin häivytyssivellin on minulle ihan ehdoton!).

Kiitos...laitoin kirjanmerkkeihin, kun on tosiaan jo pitkälti samaa suuntaa silmiensä kanssa, kuin minä :)

Joo, siveltimet pitää hommata...kunhan vaan saan selville että mistä löytyy ne hyvät siveltimet... :D

Moni vannoo siveltimissä MACin nimeen, mutta omalle kukkarolleni ne ovat ehkä himpun liian kalliita. Olen tykännyt niistä turkooseista Cailap by Mariela Sarkima siveltimistä, ainakin Sokoksista löytyy. Ihan settinä saa sellaisen perusluomiväritrion, josta löytyy juuri häivytyssivellin yms. ja hintaa taisi olla noin parikymppiä.

Moni vannoo siveltimissä MACin nimeen, mutta omalle kukkarolleni ne ovat ehkä himpun liian kalliita. Olen tykännyt niistä turkooseista Cailap by Mariela Sarkima siveltimistä, ainakin Sokoksista löytyy. Ihan settinä saa sellaisen perusluomiväritrion, josta löytyy juuri häivytyssivellin yms. ja hintaa taisi olla noin parikymppiä.
Iso kiitos tästäkin vinkistä :)

Mulla on mun mielestäni todella hyvät siveltimet...mutta ei ne sitä varmaan oikeasti ole :D

Mä olen muuten nyt kokenut valaistumisen. Ostin tosiaan jos vaikka ja minkälaista tököttiä, kun se Sokoksen myyjä oli niin hyvä...ja nyt mulla on iho, kuin vauvan peppu! Se on NIIN pehmeä ja mun nenäkin on ihan sileä, eikä enää yhtään röpöllinen (aina ihan rutikuiva)!!!

Mä taidan tehdä sinne Sokokselle uuden keikan...samalla kun haen ne siveltimet, ostan pari tököttiä vielä lisää :D

Yhteistyössä