Ex ei koskaa ottanu suihin

• Viestiketjun aloittaja "billie"
  • Ensimmäinen viesti
"billie"
kerran koitti kun pyysin muttei muuten.Ja nyt männä viikonloppuna tapasin tyypin joka otti ja otti ja otti ja se oli niin IHANAA.Nyt mulla on sitten kauhea hinku saada lisää! Voinut kuvitellakaan miltä se tuntuu! Mitä vaille mä olenkaan jäänyt monent monet vuodet....

"vieras"
Ex ei koskaan nuollut minua ja voi luoja mikä taivas avautui nykyiseni kanssa. Hän pyytää, että saa nuolla minua ja usein. Tämä tyttö ei vastaan tappele :D. Ja niin metsä vastaa kuin sinne huutaa eli mies saa samalla mitalla takaisin :p

juuh
[QUOTE="vieras";25765515]Ex ei koskaan nuollut minua ja voi luoja mikä taivas avautui nykyiseni kanssa. Hän pyytää, että saa nuolla minua ja usein. Tämä tyttö ei vastaan tappele :D. Ja niin metsä vastaa kuin sinne huutaa eli mies saa samalla mitalla takaisin :p[/QUOTE]

Samma här!! Se on niin taivaallista!

---
Munkin eksä oikeasti rakasti antaa suuseksiä, joten kun sitten tapasin seuraavan poikaystäväehdokkaan, joka ei ollenkaan harrastanut sitä, se oli aika ylläri. En olisi voinut alkaa hänen kanssaan mihinkään vakavampaan, kun tuntui että sitä ällötti vagina.

"vieras"
Mun mies taas haluaisi joka kerta nuoleskella mua, mutta itse siitä harvemmin sytyn. Annan kumminkin kun se niin tykkää, ja ei se nyt pahaltakaan sinänsä tunnu.... varmaan vaan ajattelen liikaa maistuvani pahalle tms.

haha (nainen)
Suihinotto on niin epämiellyttävä kokemus. Ottaisitko ite semmosta suuhus, josta kustaan? Nainen ei saa siitä mitään!
Teetkö kaiken muunkin elämässäsi vain jos siitä on sulle jotain hyötyä? Koskaan et tee mitään esim. toista ihan vilpittömästi ilahduttaakses? Ja sen kikkelin voi pestä ennen suihinottoa, ei se kusinen siinä tapauksessa ole.

Yhteistyössä