Kyllä olen hullu nainen:D

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
kävin mainostoimistossa ja itte ajoin autolla sitten, taksia oli pitänyt odottaa, en vittinyt 30min olla kotona ja olla myöhässä, kävimme vielä kaupassa ostamassa lahjan ja lapsille uudeet korvakorut. Hitto mikä kilpikonna olen ja miten kaikki sattu... Kyllä se varma vauva tulee ale vkon sisällä. Ehkä tänään jo alkaa kunnolla, eli oireet on: vatsa tosi kipeä, selkä tooodella kipeä, supista ja vielä vessaan juoksen jatkuvasti(iso hätä+pieni). Soitin synytys osastolla, hän on siitä mieltä että se alkoi jo, mutta uudelleen synytäjällä se voi kestä sellainen supistelu kauemmin.... tänään varma taas en nukku, mutta toivon mukaan se tulee jo pian:). Yhdessä kaupakeskusessa ihmiset katsoivat mua omituisesti, kun liikuin tooosi hiitasti..

Venakko Milanna
[QUOTE="äiti";25764953]en tiedä mikä kohta tuosta tekee susta hullun mutta tsemppiä tulevaan synnytykseen kumminki :)[/QUOTE]

ehkä toi auton ajaaminen, se oli tuska, mutta tuska täällä sohvallakin

Venakko Milanna
[QUOTE="äiti";25764965]Aijaa :D Mä en osaa ajatella, että se tekis kenestäkään hullun kun itse ajoin auton sairaalaan kun menin käynnistykseen pari viikkoa sitten :D[/QUOTE]

no sä ajoit käynistykseen, mutta mua supista oikein kunnolla, Eilen mies jopa autoi teki hieronnan suihkussa, kun oli sellainen olo että luulen huudan

"minä"
Kyllä varmaan synnytys saattaa ollakin jo käynnissä, jos vessassakin joudut ramppaamaan.Jännittävää aikaa sulla.Paljon onnea synnytykseen!Ei tiedä vaikka aamulla olisi vauva jo sylissä.

"vesimeloni"
Voi, ei taas noita supistuksia! Ei meitä KIINNOSTA!
Mua ainakin kiinnostaa! :) Joten puhu vaan omasta puolestasi. Milannan jutut on ihania ja hauskoja lukea.
Olet Milanna jollain lailla ihanan lapsekas ja viaton ihminen, sillä lailla positiivisesti. Joitakin juttusi ottavat päähän (en kyllä ymmärrä miksi niitä sitten tarvii kerta toisensa jälkeen lukea, jos ärsyttää), mutta minusta niitä on hauskaa lukea. Ja ei ole minulta mitenkään pois, jos jollakin on iso talo tai varaa ostaa kalliita vaatteita, tms. mikä tuntuu toisia harmittavan.
Pysy tuollaisena, aitona ihmisenä, kuin olet. :)
Onnea synnytykseen, toivottavasti se käynnistyy pian!!!

Yhteistyössä