Satuhäät alkoi!

• Viestiketjun aloittaja "Uuu"
  • Ensimmäinen viesti
Haha, mä voisin ihan hyvin laulaa omissa häissäni, vaikkei mun laulutaito mikää paras olekaan :) Mun mielestä toi oli söpöä. Eikä kukaan oletakkaan, et jos laulelee kerran elämässään julkisesti omassa häissään, ni et se ois joku huippusuoritus! Kai se ajatus on siinäki se tärkein. Ei kaiken tarvi olla niin täydellistä :D Kauheen negatiivista porukkaa täälä tänää :O tai aina :D hahahah.

--
Haha, mä voisin ihan hyvin laulaa omissa häissäni, vaikkei mun laulutaito mikää paras olekaan :) Mun mielestä toi oli söpöä. Eikä kukaan oletakkaan, et jos laulelee kerran elämässään julkisesti omassa häissään, ni et se ois joku huippusuoritus! Kai se ajatus on siinäki se tärkein. Ei kaiken tarvi olla niin täydellistä :D Kauheen negatiivista porukkaa täälä tänää :O tai aina :D hahahah.
Painaisin tykkää jos voisin. Vaikka vähän oli hölmöilyäkin mutta rento pariskunta ja varmasti naurua piisasi häissä, eikä ladottu naamat vakavana kakkua naamaan :D

totuudent torvi
[QUOTE="vieras";25759105]Ei, se oli läski![/QUOTE]

Hae ihmeessä apua itsellesi,pikausesti..En ole ikinä nähnyt kenenkään sekoavan noin yhdessä ketjussa.
Jankkaat ja jankkaat yhtä ja samaa.
Ikävää että joudut hakemaan pönkitystä itsetunnollesi haukkumalla muita,mutta älä huoli,sekin on hoidettavissa.

"ninnu"
Juntteja ja hölmöjähän nuo käytöksestä päätellen olivat, mutta tuntuivat kuitenkin tykkäävän toisistaan. Kunhan eivät mene lapsia tekemään - ÄO olisi varmaankin pakkasen puolella.

moukkamaista
Ihanat tavis häät, kerrankin näytetään tavallisten pulliaisten arkea ja juhlaa, kotikin oli ihanan arkisessa kunnossa, elämisen jäljet näkyi. Onko tämä aikuisten palsta, ihanko oikeasti jollain on vara haukkua muita, pistäkääs haukkujat se oma pärstäkerroin kuva tänne ja miehen kanssa niin katsotaan ja arvostellaan minkälaisia täydellisiä ihmisiä te olette? Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

"Vieras"
Ihanat tavis häät, kerrankin näytetään tavallisten pulliaisten arkea ja juhlaa, kotikin oli ihanan arkisessa kunnossa, elämisen jäljet näkyi. Onko tämä aikuisten palsta, ihanko oikeasti jollain on vara haukkua muita, pistäkääs haukkujat se oma pärstäkerroin kuva tänne ja miehen kanssa niin katsotaan ja arvostellaan minkälaisia täydellisiä ihmisiä te olette? Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
puskista. Olis todella kiva nähdä näiden arvostelijoiden omia häävideoita. Vois olla aikamoista katsottavaa =(

"pläski"
Pelottavinta tuossa on se, että mulle olis voinut käydä noin liki 20v sitten.
Olin toivottoman rakastunut erääseen rekkamieheen, joka jälkeenpäin ajateltu oli juurikin tuollainen juntti. Ei noin paha, mutta juntti kuitenkin. Tuo pari olis voitu olla me, jos... Onneks toisin kävi.

oksettaa
nyt se sulho kusta lurittelee pusikossa :/ eikö nyt vessaan asti ois kerinnyt ees sen kerran kun kuvausryhmä on perässä.. Auto takapuolen alla ja koko ajan näkyy olevan tarjolla kaljaa, siideriä, limsaa, napostellaan juustoja..Äkkiäkös sillä massaa saa. Tuo kiroominen :/ ai että kun ottaa korviin.
Eikä pestä edes käsiä, siitä vaan matkan tekoon kusen jälkeen.

jepssss
täällä palstalla ne käytöstavat onkin hallussa:O kauhee hyökkäys heti toisten ulkonäköä kohtaan.. tainnu jotku palstalaiset jäädä.....en sanokkaan. Taitaa olla "entisiä" koulu kiusaajia? ei tulis mieleenkään mennä haukkumaan kenenkään ulkonäköä

Yhteistyössä