Satuhäät alkoi!

• Viestiketjun aloittaja "Uuu"
  • Ensimmäinen viesti
täydellisiä?
Oletteko itse tbussikuski että teillä on varaa vain tarttua toisen painoon? He elävät onnelisina ja tuskin heille on ulkonäkö noin tärkeä, niinkuin kaksplus mammoille!!
Äläkää hitto kattoko ohjelmaa jos aina ärsyttää aina ihmisten ulkonäkö??

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Ulkonäkökeskeiset paskiaiset;25758849:
Ja valivalivali...Onhan morsiamella kokoa, mutta kuinka monen teidän palstamamman mies sanoisi koko Suomen kansan edessä, että tuleva morsian on täydellinen nainen?

Uskallan väittää että mun mies kertois ihan mielellään televisiossa saman asian.

Alkuperäinen kirjoittaja Ulkonäkökeskeiset paskiaiset;25758849:
Ja valivalivali...Onhan morsiamella kokoa, mutta kuinka monen teidän palstamamman mies sanoisi koko Suomen kansan edessä, että tuleva morsian on täydellinen nainen?
Ei minun ainakaan. Silti enemmän kauhistelen noita elintapoja kuin lihavuutta. Se on aika toisarvoinen asia paitsi jos painoa on oikeasti niin paljon, että on vaarallista.

"hmmm"
[QUOTE="vieras";25758868]:LOL::LOL: ensin pitää syödä. Voi apua... Ja te jaksatte jauhaa sairaudesta. Syömällä nuo läskit on hankittu.[/QUOTE]

Oletko sinäkään tampio koskaan kuullut syömishäiriöstä?? Niin, etpä tietenkään.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja täydellisiä?;25758869:
Oletteko itse tbussikuski että teillä on varaa vain tarttua toisen painoon? He elävät onnelisina ja tuskin heille on ulkonäkö noin tärkeä, niinkuin kaksplus mammoille!!
Äläkää hitto kattoko ohjelmaa jos aina ärsyttää aina ihmisten ulkonäkö??
Et vissiin tajunnu pointtia???

Toi on hengenvaarallista tuo sairaalloinen ylipaino, ei ainoastaan ulkomäkökysymys.....

"vieras"
[QUOTE="hmmm";25758885]Oletko sinäkään tampio koskaan kuullut syömishäiriöstä?? Niin, etpä tietenkään.[/QUOTE]

Siihenhän ei löydy apua? Eikä voi olla syömättä? Päässä vikaa sillon....

nananaananannana
nyt se sulho kusta lurittelee pusikossa :/ eikö nyt vessaan asti ois kerinnyt ees sen kerran kun kuvausryhmä on perässä.. Auto takapuolen alla ja koko ajan näkyy olevan tarjolla kaljaa, siideriä, limsaa, napostellaan juustoja..Äkkiäkös sillä massaa saa. Tuo kiroominen :/ ai että kun ottaa korviin.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";25758913]kunnon haukkumakeskustelu tästä morsiamesta. Todella säälittävää olla aina arvostelemassa muita.[/QUOTE]

Säälittää ja säälittää. Tuolla ne julkisesti on ja ihmisillä on oikeus kertoa mielipiteensä.

Yhteistyössä