[QUOTE="nainen";25752052]Olipa ärsyttävä kirjoitus. Ja todella huomaa, että miehen tekstiä. Sama kuin itse kirjoittaisin asiantuntevana miehen tuntemuksista panemisessa..
Teksti sisälsi paljon yleistyksiä ja asiavirheitä. Tässä muutama:
- "Puhutaan fysiologiasta, ja se olisi syy naisen saamattomuuteen. Ei pidä paikkaansa". Fysiologialla on SUURI merkitys. Itse sain aina ennen raskauksia klitorisorgasmin lisäksi myös emätinorgasmin yhdynnässä. Raskauksien jälkeen tilanne jostain syystä muuttui, enää saan harvoin emätinorgasmeja. Mikään olosuhde ei ole muuttunut, ja syy onkin varmasti fysiologinen. Toisin sanoen, olen varmaan löysempi kuin ennen. :/
- "Usein seksi paranee synnytyksen myötä, johtunee siitä, että osa estoista tippuu sairaalan pöydälle." Rasittava lause. Kaikki ei synnytä alakautta reva levällään. Ennemmin nekin muutokset parempaan voi liittyä fysiologisiin seikkoihin.
Ja tämä viimeinen oli suosikkini:
- "Orgasmia voisi verrata hieman käänteisiin supistuksiin, supistukset kulkee ulospäin, ja orkku sisäänpäin." Kertoo mies, joka on kokenut -kuinka monta supistusta? Niillä ei kuule ole MITÄÄN tekemistä keskenään,TRUST ME!
[/QUOTE]
Tota, ei ole tarkoitus olla ärsyttävä. Kiireessä tuli kirjoitettua, ja tais tulla hieman tyly. Kokemuspohjalta näitä juttelen.
Ilmeisesti sinulla ei tule orgasmin yhteydessä supistuksia, jotka "vetää" sisäänpäin? Kantsis ehkä hommata geishakuulat, niin opit tuntemaan lihaksiasi. Tai oikeastaan aivot oppii ihan automattisesti. Ja normaali seksielämä sitten hoitaa loput, katsos kun joka kerta kun saat orkun, ja lihakset on pelissä mukana, ne treenautuu ihan itsestään.
Minä en ole kokenut supistuksia, olet kyllä oikeassa. Muutama nainen on orkun supistuksia näin kuvaillut. Ja olen tietenkin se itsekin tuntenut.
Harmi, jos sinulla on jotenkin fysiologisesti mennyt hommat pieleen. Jos saat itse keskenäsi orkun helposti, mut miehen kanssa et, niin silloin se on korvien välissä, jolloin asiaan saattaa tulla parannusta.