Paljonko tuli painoa raskauden aikana ja paljonko jäi laitokselle??

• Viestiketjun aloittaja -vierailija
  • Ensimmäinen viesti
"xXx"
+22kg ja -6kg....

Kolme viikkoa ja -7kg, eli kiloja oli tässä vaiheessa jäljellä 9kg. Ne tippui sitten itsekseen vuoden aikana, nyt kun lapsi on parivuotias olen muutaman kilon miinuksella ihan tahtomattani.

"meme"
Molemmissa raskauksissa kiloja tuli +8 kg ja jäivät laitokselle. Imetyksen myötä paino putosi lisää, mutta on ikävä kyllä nyt imetyksen loputtua palannut ennalleen. Painan saman verran nyt kuin ennen raskauksia. Nuorimmainen on 2,5 vuotta.

Kaikki painon lisäys raskauksista on tullut vauvasta ja lisääntyneestä verimäärästä yms. Mitään ylimääräistä ei ole jäänyt. Tyttöjen kohdalla kävi kyllä sitten niin, että ensimmäisen vauva-vuoden aikana painoa tuli kilokaupalla lisää... Poikien kanssa ei esiintynyt tätä ongelmaa tai lihoamista. Hassua.

"KooKoo"
Molemmissa raskauksissa tuli 15kg. Ekasta laitokselle jäi 11kg ja tokasta 5kg. Ekan raskauden paino tuli suurimmaksi osaksi raskausmyrkytyksen myötä nesteenä, naamastakin oli kadonnut puolet pois synnytyksen jälkeisenä aamuna. Tokan raskauden paino tuli silkasta syömisestä, toinen lapsi painoi kuitenkin yli 4kg ja silti noin vähän lähti...

n. 10 kg tuli ja kaikki taisi jäädä laitokselle, puntarissa kävin ensimmäisen kerran vasta kun synnytyksestä oli kolmisen viikkoa, ja silloin olin lähtöpainossani. Nyt 10kk myöhemmin tippunut vielä toiset 10 kiloa imetyksen myötä.

Ekasta tuli kaiketi 12 kiloa, melkein kaikki jäi laitokselle.

Tokasta tuli vissiin 8 kg, en muista...jäivät laitokselle.

Kolmas tulossa, rv 25 ja painoa on nyt 3 kg vähemmän mitä alkuraskaudessa.

Niin ja vaikka kilot sinänsä jäikin laitokselle, niin muhkeus & löysyys ei.

[QUOTE="Noniin";25749620]Mä taidan vetää tähänastiset pohjat :D 23 kg tuli ja 5 kg jäi laitokselle... Ja ne loput kilot levis mukavasti ympäri kehoa... :D[/QUOTE]

Ja hah! :D Ekasta +25kg ja 7-8kg jäi laitokselle ja tokasta + 23 ja 8-9kg jäi laitokselle.
Tai no ekasta lähti kotiin 3,8 ja tokasta 4,4 kg :heart:

pluh
Mulla tuli kiloja 7, 8, 8, 8 ja 6 ja jokaisesta raskaudesta suunnilleen kaikki jä laitokselle (paitsi lapset tietty mukaan kotiin). Imettäessä paino putosi jokaisesta n. 7 kg ja olin alipainoinen imetysten loputtua.

"vieras"
28kg tuli, 4 kg tais jäädä laitokselle ja mies kantoi 4kg kotiin. Parin ensimmäisen kuun aikana tippui 14kg, imetys ei oikeastaan tiputtanut painoa ollenkaan, kaikki olen työllä ja tuskalla tiputellut, vieläpä ois 6kg tavoitteeseen ja vuosi synnytyksestä.

Yhteistyössä