Mä en kyllä ainakaan menis mihinkään Kanarialle jos itse pitää matka maksaa Mieluiten nauttisin ihanasta elämästä täällä kotimaassa tai pistäsin vähän lisää ja lähtisin jonnekin, missä paikallisia on enemmän kuin turisteja. Ja mullehan on ihan sama uskotko vai et.Alkuperäinen kirjoittaja tiitiäiskä;25743776:"Joo ei me vaan haluta edes etelään, kuka Kanarialle haluaa"..... kuka teitä uskoo?
Matkustan kaupunkilomille ja laskettelu keskuksiin niin suomessa kuin alpeilla.Mä uskon.
Moni ei usko minusta sitä, etten haluaisi Lappiin tai minnekään laskettelureissulle. Enkä omakotitaloon asumaan. Mutta ihan totta se on, ne asiat ei vaan kiinnosta mua - eikä etelänmatkailu (saati Kanaria) kiehdo kaikkia. Ihmisillä on nääs erilaisia mieltymyksiä.
Mutta ne, jotka ei edes halua matkustaa, tuskin valittavat kun muut reissaavat ja heillä ei ole varaa...
Samalla logiikalla vois heittää tän tyylisiä juttuja:Millä logiikalla?
Mä niin haluaisin Haifaan... :heart:Jaa, en mäkään Kanarialle kyllä halua. Jos jokin ranta kiinnostaa niin se on kyllä Copacabana ja Bahain puutarha (minua joka ei siedä puskia). Ne on ne jotka kiinnostaa kaikkein eniten ja jos puhutaan Euroopasta ylipäänsä niin kyllä kaipaan takaisin Kazimierziin ja jäi viimeksi näkemättä suolakaivokset, vanhakaupunki ja Wawel.
Minä haluan etelään sen vuoksi, että haluan pois täältä kylmästä ja ankeasta Suomesta, inhona talvea. Kanarialle siksi, että sinne on sopiva matka, Thaimaahan lento kestää ihan liian kauan. Ja muutenkin tykkään noista saarista.Miksi joku haluaa etelään? varsinkaan kanarialle? Ei kiitos.
Se vie sielun mennessään :heart: Lisäyksenä mainittakoon, että toivottavasti kolmen vuoden päästä siirrän ahterini lopullisesti sinne.Mä niin haluaisin Haifaan... :heart:
se kuulemma vie. Jos sä aiot muuttaa sinne niin sitten mä varmasti tulen sinne pyhiinvaellusmatkalle. Bahain puutarhoihin :heart:Se vie sielun mennessään :heart: Lisäyksenä mainittakoon, että toivottavasti kolmen vuoden päästä siirrän ahterini lopullisesti sinne.
Tervetuloa vainse kuulemma vie. Jos sä aiot muuttaa sinne niin sitten mä varmasti tulen sinne pyhiinvaellusmatkalle. Bahain puutarhoihin :heart:
Miksi kituutta 51 viikkoa vuodessa selvin päin vain siksi että pääsee juopottelemaan viikoksi ylihinnoiteltua viinaa liian kuumaan paikkaan? En ymmärrä...
Ja ne rahathan ei muuhun mene, jos ei polta, juo tai syö tollasia. Ne jää automaattisesti tilille, jos on ilman noita sun mainitsemia?Alkuperäinen kirjoittaja tiitiäiskä;25743715:Jos poltat, sinulla menee vuodessa yli tuhat euroa tupakkaan. Sillä saat matkan.
Jos ostat kaljaa tai vaikka lonkeroa pari pulloa viikossa, karkkipusseja ja sipsejä viikonloppuisin, sillä rahalla saisit matkavakuutuksen ja tarvikkeet.
Jos ostat valmisruokaa ja käyt Mäkkärissä, saisit sillä rahalla perheellesi ravintolaillan matkakohteessa joka ilta.
Mietippä tätä!
Puolet tuosta rahasta? No ei kyllä viikoksi riitä, jos ei sitten pelkkää kirkasta vetele, ja jotain Pirkka-appelsiinimehua, ja se nyt ei kummoinen nautinto ole.Puoletkin tuosta rahasta riittää jos kotona juopottelee.