Onko tv-maksu maksettu?

Ja joo, mä olin pari vuotta jossain vaiheessa maksamatta. Silloin kun siirryttiin digiaikaan, niin jätin luontevasti maksamatta. Kun lapsi syntyi, niin koin moraalisena velvoitteena taas olla mallikelpoinen kansalainen senkin suhteen.

kinuski harmaana
On maksettu prkle! Mutta just mietin että miks ees maksan, yhdessä telkassa on netti-tv, muut lähinnä pelikone-käytössä. Toi plus-tv:kin on ihan turha kun ei kukaan sitä juurikaan kato....

jhdi
eläessäni en ole maksanut penniäkään.

Ja suosittelen lämpim'sti samaa muille. Vielä ehtii, ennekuin poliisivaltio lätkäsee mediamaksun propagandaa tuottavan Ylen rikastuttamiseksi.

"mä"
Jos päättäjät käskisivät teidän maksaa kuukausittain 300 euroa tv:n omistamisesta ja toiset 300e sen katselusta + digiboksivero 75e/kk niin te kiltisti maksaisitte?

Juu en maksa. Mun kipurajani tuli jo vastaan toissa korotuksena... Kunpa muutkin olisivat lopettaneet narussa kulkemisen.

009
olen luistanut maksuista yli kymmenen vuotta, mut nyt kun lapsi kasvoi ja osaa avata itsekkin oven. Katsoin parhaaksi alkaa maksamaan. EIpähän pelko persiissä tartte säihkähtää ovikellon soittoa :)

Yhteistyössä