ne jotka on todella kultalusikka suussa syntyneitä, eivät tosiaan käy kesätöissä, vaan lomailevat vanhempien varoilla mieluiten ulkomailla.Saanut kaiken helpolla, syntynyt varakkaaseen perheeseen, nuoresta pitäen kaikki kesätyöpaikat ja muut saatu vanhempien suhteilla.
nimenoman saannut kaiken helpolla, vakityön , rahaa jne. mutta minä olen vain työtön ilman vakkaripaikkaa kun muilla on vaan vakituista työtä ja rahaa, se on väärinSaanut kaiken helpolla, syntynyt varakkaaseen perheeseen, nuoresta pitäen kaikki kesätyöpaikat ja muut saatu vanhempien suhteilla.
Juu ja he ”eivä opi koskaan käyttämään rahaa” on aika vakio palstalla. Myös kaikenlaiset versiot siitä, kuinka vääränlainen ihmisestä kasvaa sen vuoksi, ettei ole taloushuolia lapsuudessa. Tilastoista viis, mutu on kivempaa. Tällaisia ihmisiä saa myös haukkua läpi elämän, mutta toista puolta ei tietenkään. Myöskään mikään ns. kultalusikan (palstatotuutena tähän riittää vanhempien 4k tulot) saavutus ei koskaan ole omaa ansiota millään tavalla. Paha ihminen, kun kehtasi syntyä. Tuhma.Ne jotka tuota käyttää, ovat vain yleensä melko kateellista sakkia.
Itse käytän, mutta ainoastaan huumorimielessä.
Suomessahan ihminen on paha, jos hänellä on rahaa ja taloudellisesti helppo elämä.
Juu ja he ”eivä opi koskaan käyttämään rahaa” on aika vakio palstalla. Myös kaikenlaiset versiot siitä, kuinka vääränlainen ihmisestä kasvaa sen vuoksi, ettei ole taloushuolia lapsuudessa. Tilastoista viis, mutu on kivempaa. Tällaisia ihmisiä saa myös haukkua läpi elämän, mutta toista puolta ei tietenkään. Myöskään mikään ns. kultalusikan (palstatotuutena tähän riittää vanhempien 4k tulot) saavutus ei koskaan ole omaa ansiota millään tavalla. Paha ihminen, kun kehtasi syntyä. Tuhma.
Hah arvasin...Pin on tälläinen ilmeissti, siksi ei kestä asiasta kritiikkiä...