Kaupassa ollut "setä"

• Viestiketjun aloittaja Saako äitiä potkia?
  • Ensimmäinen viesti
Saako äitiä potkia?
Olin naapurikaupungissa kaupassa ja siellä oli n. 5v. poika saanut raivarin äidilleen ja nyrkillä mätki ja potki sitä kintuille. Äitinsä pyysi poikaansa kysymään "sedältä", eli minulta, että saako äitiä potkia?

Vastasin pojalle, että tietenkin saa jos aihetta on.

Ilmeisesti kyseinen äitikkä ei pitänyt vastauksestani ja tiuskaisi suustaan mulle, että "saatanan idiootti" ja lähti retuuttamaan poikaansa eripuolelle kauppaa mun naureskellessa sille

huumorintajuton nuttturapää
No äidiltä ei ollut reilua kysyä, mutta ei sunkaan vastaus ollut fiksu. Nyt se mutsi parka joutuu tekemään triplatyön korjatkaseen sun aiheuttaman tuhon.

Voisi sitä joskus tuntea solidaarisuutta tuntemaatomia kohtaan.

Voi juma
Mikä idiootti! Sinä joka tuolleen vastasit. Mistä voit tietää kuinka vaikeaa äidillä on muuten elämässään, ja voimat vähissä. Ehkä pyysi sivulliselta rakentavaa kommenttia omaksi tuekseen. Olet aika pirullinen kusipää, sunä idilles on varmaan vastattu samoin aikanaan.

Vaikka mä olenkin sorttia "annetaan kaikkien kukkien kukkia" niin mä en tajua yhtään että kelle ihmeelle tulee edes mieleen vetää ventovieras ihminen ex-tempore mukaan "kasvattamaan" lastaan...

:ashamed: Ja nyt mua hävettää että tää juttu naurattaa...

huumorintajuton nuttturapää
Vaikka mä olenkin sorttia "annetaan kaikkien kukkien kukkia" niin mä en tajua yhtään että kelle ihmeelle tulee edes mieleen vetää ventovieras ihminen ex-tempore mukaan "kasvattamaan" lastaan...
Mä olen sun kanssa samaa mieltä, mutta ihan oikeasti jos joutuu tällaiseen tilanteeseen, ehkä kannattaisi vastat niin kuin "hyvätapa" vaatii.

no höh
Alkuperäinen kirjoittaja huumorintajuton nuttturapää;25723315:
Mä olen sun kanssa samaa mieltä, mutta ihan oikeasti jos joutuu tällaiseen tilanteeseen, ehkä kannattaisi vastat niin kuin "hyvätapa" vaatii.
No jos toden sanon niin enpä tiedä miten siihen sitten paremmin juuri voisi vastata. Mistä ihmeestä voi tuntematon ihminen kaupassa tietää mitä tämä äiti tekee tälle lapselle esim. kotona? Kyllä puolustautua saa...

Sinänsä siis äidiltä aivan idioottimainen yritys ja aloite.

Alkuperäinen kirjoittaja huumorintajuton nuttturapää;25723315:
Niin, en mä itse vastaisi samalla tavalla.... Mutta silti... En ihmettele että "sedältä" on päässyt "pikku lipsautus" kyseisessä tilanteessa.

asassa
No joo, olisin voinut itekin sanoa tuohon tyyliin. Yksi mikä mua ärsyttää ihan älyttömästi: Joku mamma tulee meille kylään vilkkaan mukulansa kanssa. Muksu riehuu ja pistää paikkoja remonttiin, ja äiti siihen: Nyt kunnolla tai **** antaa sulle kohta selkään. Siis voi vitalis!

Mä juuri keskustelin tänään yhden lapsen (eikä ollut edes oma :whistle: ) siitä että saanko mä nyt sitten kenkästä häntä kerran hänkin katsoo oikeudekseen potkia muita :whistle:
Mäkin oon joskus kysynyt lapselta (ei oma), joka alkoi mua hakkaamaan, että saanko mä täräyttää takaisin? Mä kun pelaan vaan reilua peliä, sellaista missä on samat säännöt molemmille. Että vaikka kotona ehkä saakin hakata äitiä ja isää, niin tätä tätiä ei kannata lyödä, sillä täti voi lyödä takaisin :whistle:

Yhteistyössä