kuka palstalla on mielestäsi mukava ?

Harmaista mukavina on mieleen jäänyt ainakin La Paset ja Sirkkeli.

Rekkautuneissa mieleen on jäänyt sitten useampia jostain syystä: Lilii lisänimetön, Ultramariini, Ken Guru, Idunnor, PinkLily, Mummeliisa, röppö, Booty, Data, Kepsis, Minerva... Sikäli tylsää alkaa luettelemaan, kun joku jää kuitenkin sanomatta.

• Tykkää
Reactions: röppö ja PinkLily
Turkilmas
Mun on paljon helpompi sanoa, että yksikään palstailija ei ole sellainen, josta voisin sanoa etten tykkää :). Täällä onkin jo monet mainittu ja monia on lisää. Tylsää lähteä luettelemaan, joten sanon vain yhden: mona81. Toivottavasti meni nikki oikein. Kiinnitin ensin huomiota tosi symppiksiin kommentteihin ja rauhanomaiseen suhtautumiseen :). Kuvan bongattuani totesin ettei hän ainoastaan vaikuta, vaan myös näyttää symppikseltä ja kivalta tyypiltä :).

Se,että on joistain asioista eri mieltä tai jonkun näkemykset ei mene omien kanssa yksiin ei tarkooita,etteikö se toinen voisi olla mukava.

Mä huomasin juuri jitain viikkoja takaperin,että ihminen josta en irl pidä ollenkaan,kirjoittelee todella viisaita ajatuksia täällä ja on joistain asioista ihan samaa mieltä,kuin minä.:D
Hassua.

• Tykkää
Reactions: Cherry Maua
Kepsis
Täällä on kyllä todella monta mukavaa ihmistä, eipä muuten täällä jaksaisikaan olla heilumassa jos ei saisi vähän vastapainoa noille kökköisemmille ketjuille :)

En ala listaamaan kun tulisi liian pitkä lista ja sitten sieltä kumminkin unohtuisi, tässä ketjussa on aika monta kivaa ihmistä jo paikalla.

Yhteistyössä