sinä olet. jos et puhu politiikkaa.Olipas tappotylsä alotus.
Oot sinäkin ihan mukiinmenevä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25664367:sinä olet. jos et puhu politiikkaa.
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja päätön on mukava;25664359:Samoin minerva ja röppö. Venakko milenna on mukava myös. Rieputarallaa ei ole mukava, se valittaa joka asiasta
Aina kun aloittaa jotain kivaa, mukavaa, kevyttä ja miellyttävää niin kukaan ei kiinnostu...se on se ajan henki kato...toisen lyöminen on se paras juttu ei kehuminen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25664552:ärsytysketjua on jo 6 sivua eikä loppua näy.
tämä taas loppu niinkun kananlento.
tiesin tämän mutta silti oli pakko kokeilla. :headwall:
Mulla näkyy neljä sivua. Onko sulla asetukset erilaiset kun mulla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25664552:ärsytysketjua on jo 6 sivua eikä loppua näy.
Ei se mitään lopu, vastahan se puoli tuntia sitten alkoikin ja kokoajan tulee kommenttia lisää. Siinä oot kyllä oikeessa että meidän pitäisi ennemmin keksiä jotain kivaa sanottavaa toisistammeAlkuperäinen kirjoittaja päätön;25664552:ärsytysketjua on jo 6 sivua eikä loppua näy.
Poistat ne pari palstajulkkista estolistalta, niin jo pitenee pari sivua...Mulla näkyy neljä sivua. Onko sulla asetukset erilaiset kun mulla?
:ashamed:Minerva, Booty nyt ainakin. Uskon että mukavia ihmisiä kyllä löytyy, kaikissa se tosielämän mukavuus ei vaan välttämättä välity tänne
Mullakin tulee koko ajan lisää mieleen..vois lisäillä vähän väliä..Aijuu, tietenkin myös Data, Kepsis, Tytsi ja Mummeliisa <3 Mä lisään kokoajan