"mamaa"
[QUOTE="vieras";25584054]Minun huumorintajun raja menee todellakin tuossa että hoitoasiassa vedetään esille lasten pahoinpitelykortti ja haukutaan narsistiksi. Käsittämätöntä ivaa. Ja tämä EI ole minulle henkilökohtainen asia koska lapseni on päivähoidossa, tosin vain osittain. On aivan eri asia sanoa että sairaalloinen ripustautuminen on epätervettä kuin sanoa että äidit jotka tahtovat hoitaa itse lapsensa ovat lapsiaan pahoinpiteleviä narsisteja. Käsität varmaan tuon? Minä tivasin jo Mummeliisalta täsmennystä mutta sitä ei tullut. Hän yleistää kaikki samaan nippuun ja se loukkaa takuulla monia jotka syystä tai toisesta hoitavat lapsensa 24/7 tai melkein itse.[/QUOTE]
Minä aion hoitaa lapseni kotona 3-vuotiaaksi ja lapsi ei ole koskaan ollut yökylässä. Muutenkin lapsi on minun kanssani sattuneista syistä paljon. En kyllä silti lukenut mitenkään niin, että olisin lastani pahoinpitelevä narsisti enkä loukkaantunut... Uskoisin, että olen hänen ja kaikkien muidenkin mielestä oikein hyvä äiti Ja pikemminkin, olen pitkälti samaa mieltä Mummeliisan kanssaan.
Minä aion hoitaa lapseni kotona 3-vuotiaaksi ja lapsi ei ole koskaan ollut yökylässä. Muutenkin lapsi on minun kanssani sattuneista syistä paljon. En kyllä silti lukenut mitenkään niin, että olisin lastani pahoinpitelevä narsisti enkä loukkaantunut... Uskoisin, että olen hänen ja kaikkien muidenkin mielestä oikein hyvä äiti Ja pikemminkin, olen pitkälti samaa mieltä Mummeliisan kanssaan.