Saako seksiä harrastaa samassa huoneessa lapsen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
Vähän riippuu minkälaista seksiä.. Jos lapsi nukkuu ja ollaan peiton alla ja suht hiljaa, niin se on mun mielestä ihan ok. Mutta tietenkin jos pidetään meteliä ja ollaan eläimellisissä asennoissa ym. niin sehän nyt on sanomattakin selvää, että lasta ei pidä altistaa sellaiselle.

Itse en kyllä pystyisi keskittymään jos lapsi nukkuisi samassa huoneessa, mieluummin mentäisiin eri huoneeseen.
 
Laita se lapsi nukkumaan olohuoneeseen tai käyttäkää mielikuvitustanne.
Toi käyttäkää mielikuvitustanne on aina kaikkein paras :D
Jos on pieni asunto ja seksin harrastaminen onnistuu vaan sängyllä, niin ei se mielikuvitus sillon paljoo tilannetta paranna.

Mutta joo, en itsekkään kyllä pystyisi hommaan keskittymään jos lapsi on samassa huoneessa. Ei oo ihan lasten silmille tarkoitettuja asioita.
 
rv39
No mielestäni taas ei saa. Vaikka itse lapsena en nukkunut vanhempien kanssa samassa huoneessa niin kuulin kyllä seksin äänet omaan huoneeseen ja luoja miten ärsyttävää se oli! Lapsi monesti voi esittää nukkuvansa vaikka olsikin hereillä, koska sitä nolottaa jäädä kiinni hereillä olosta kun vanhemmat puuhaa omiaan. ELi jos kuitenkin jossain muualla.
 
[QUOTE="äiti";25578582]Missä muualla?ei ole kuin olohuone ja keittiö lisäksi. Selibaatissako on loppuelämä oltava?[/QUOTE]


No vaikka siellä olkkarissa tai keittiössä. Kai teillä kylpyhuonekin on?
Mieti vähän sitä lastakin, mieluummin olisin sit vaikka selibaatissa kuin lapsen (joka mahdollisesti onkin hereillä vaikka muuta luulette) vieressä.
Tai muuttakaa isompaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
"vieras"
[QUOTE="äiti";25578582]Missä muualla?ei ole kuin olohuone ja keittiö lisäksi. Selibaatissako on loppuelämä oltava?[/QUOTE]


Jos mielikuvitus ei muuhun riitä. No siel olohuoneessa, keittiössä tai vaikka kylppärissä? Haetko sä täältä jotain oikeutusta johonkin?
Laita lapsi olkkariin nukkumaan, menkää itse olkkariin nukkumaan, ripusta verho väliin yms.
 
"vieras"
No vaikka siellä olkkarissa tai keittiössä. Kai teillä kylpyhuonekin on?
Mieti vähän sitä lastakin, mieluummin olisin sit vaikka selibaatissa kuin lapsen (joka mahdollisesti onkin hereillä vaikka muuta luulette) vieressä.
Tai muuttakaa isompaan.
monestikin on vanhempi muksu ollut hereillä ,mutta nukahtanut sitten. ja me ei muuteta isompaan vuokralle, oma tulee olemaan seuraava asumismuoto. mutta köyhällä ei ole varaa vielä .
 
[QUOTE="vieras";25578611]Jos mielikuvitus ei muuhun riitä. No siel olohuoneessa, keittiössä tai vaikka kylppärissä? Haetko sä täältä jotain oikeutusta johonkin?
Laita lapsi olkkariin nukkumaan, menkää itse olkkariin nukkumaan, ripusta verho väliin yms.[/QUOTE]

Mutta ei se verho ääniä peitä :/
 

Yhteistyössä