En ole 100varma tulevan lapseni isästä :(

• Viestiketjun aloittaja misu20
  • Ensimmäinen viesti
misu20
Aloin oottaan 3 kk sitten ja sillon kävi just niin että meillä oli ukon kanssa välit tavallaan poikki kaks viikkoa ja mulla oli vipinää exän kanssa. :( Raskaus on alkanut just niillä main että tää vauva voi olla ihan kumman tahansa miehen. Nyt taas kaikki hyvin oman kullan kanssa, enkä todellakaan aio kertoa näistä peloistani sille.
Mitä täs pitäs oikein tehdä? Saako isyyden testattua ilman että miehelle pitää kertoo?

misu20
Yks juttu mikä tätä viel vaikeuttaa on exän sisko joka tietää exän ja mun jutusta. Se on aikamoinen kielikello myöskin ja on jo vihjaillut mulle että "taidat oottaa mun broidille muksua". :(
Jos se noin sattus juttelee mun miehen kuullen niin a p u a.

Lex
Ole kiltti ja pidäkin huoli siitä, että saat asian selvitettyä.
Vaikka sitten joutuisitkin kertomaan miehellesi.

Mikään ei olisi pahempaa kuin se, että hän odottaa omaa lastaan ja joskus myöhemmin ilmenee ettei lapsi olekaan hänen.

"vieras"
No totta kai se juttelee ennen pitkää pienessä sievässä paikallisessa tai jossain muualla. Pitäs miettiä kenen melaa mekossaan uittaa ja pikkuisen lukea lisääntymisbiologiaa.

Parempi, että hoidat asian itse. Eikä niin, että se sitten jostain puskaradiosta tulee ilmi. Vaikka nyt kirpaisi kertoa miehelle, niin parhaat mahdollisuudet teillä on päästä ton yli, kun olet itse kertonut. Tuskin saat anteeksi, jos muualta kuulee. Kuitenkin teillä oli välit poikki silloin ja et nyt ihan pahimmalla tavalla pettänyt, vaikka paskamaisesti teitkin..

Ole kiltti ja pidäkin huoli siitä, että saat asian selvitettyä.
Vaikka sitten joutuisitkin kertomaan miehellesi.

Mikään ei olisi pahempaa kuin se, että hän odottaa omaa lastaan ja joskus myöhemmin ilmenee ettei lapsi olekaan hänen.
Vielä pahempaa olis musta se, että lapsi sais joskus aikuisena tietää ettei isänsä olekaan hänen biologinen isä, vaan äiti on valehdellut koko ikänsä.

• Tykkää
Reactions: Anatolia ja Tepadj
Ehdottomasti otat selvää
Usko mua kun sanon että jos asut alle 80 000 asukkaan kaupungissa tai kaveripiirit on pienehköt, totuus tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Esimerkki täältä: pikkusiskon parhaalla ystävällä oli vuosia sitten IHAN sama tilanne, exä oli kuvioissa hetken kun "erottiin". Muutama tapaus tiesi totuuden ja tämä kaveri päätti sitten olla kertomatta totuutta miehelleen koska tämä oli viinaan menevä ja lyhytpinnainen. He ostivat asunnon, oli yhteistä lainaa jne ja avioliittoa harkittiin. Kun lapsi syntyi, se ei näyttänyt sitten hitustakaan "isältään". Joku juoruili asiasta eteenpäin ja lopulta tämä mies kuuli asiasta, tottakai. Veti aivan hirvittävät pultit koska hänen elämänsä mureni ihan täysin, ja ensinnäkin kämppä meni remonttiin koska mies pisti suutuspäissään kumoon huonekalua ja muijan. Heillä on nyt oikeudessa riitaa omaisuudenjaosta jne, eikä lapsen oikea isä halua olla missään tekemisissä näiden kahden kanssa. Tämä nainen tilitti joskus kuulteni että jos hän voisi muuttaa asiat, hän olisi tehnyt kaikkensa jotta olisi voinut ottaa isyyden selville, niin sotkuisiksi meni kuviot.

"mie"
Ei oikeesti..... Oman kullan kanssa ongelmia, niin johan hypätään eksän kanssa sänkyyn, ilman mitään ehkäisyä tietenkään...... Olisiko nyt vaikka viimeinen aika ruveta aikuiseksi, ottaa alkajaisiksi vaikka vastuu näistä omista teoista ja selvitellä tämä asianomaisten kanssa.
Vai mitäs tykkäisit, jos selvisi, että sie sinun ukkorakaskin on käynyt teidän "breikin" aikana pistämässä ehkä eksän paksuksi??

misu20
[QUOTE="mie";25573950]Ei oikeesti..... Oman kullan kanssa ongelmia, niin johan hypätään eksän kanssa sänkyyn, ilman mitään ehkäisyä tietenkään...... Olisiko nyt vaikka viimeinen aika ruveta aikuiseksi, ottaa alkajaisiksi vaikka vastuu näistä omista teoista ja selvitellä tämä asianomaisten kanssa.
Vai mitäs tykkäisit, jos selvisi, että sie sinun ukkorakaskin on käynyt teidän "breikin" aikana pistämässä ehkä eksän paksuksi??[/QUOTE]

Mä olen aikuinen ja virheille ei voi mitään. :(

"vieras"
tossa tilanteessa kertoisin molemmille miehille että olisivat tilanteen tasalla eikä tarttis pelätä minkään salaisuuden paljastumista. Testit sitten kun mahdollista tehdä.

no voi
Luonnon oma isyystesti kyllä kertoo sitten kun vauva syntyy. Mutta olishan tuo itsellekin aika ressaavaa odottaa sinne asti että näyttääkö se vauva enemmän nyt exältä vai nyksältä. Eli parempi kaikille osapuolille livauttaa totuus nykyiselle.

erratic harmaana
Tämä on kyllä provo. Tosi ihana suhde kun eroa tehdään ja pannaan muita ja sitten kun palataan yhteen kaikki onkin tosi hyvin paitsi että niin lapsi tulossa ja kenenhän lapsi se onkaan.. Virheitä tulee joo varmasti kaikille mutta kyllä joku maalaisjärjen käyttö olis sallittua, kannattaako lapsia tehdä tuohon tilanteeseen.

Kaiken varalta sanotaan nyt.. Kannattaa kertoa, "before the shit hits the fan". Vaikka vaikuttaa, että niin on jo käynyt.

"Kääk"
Verkkoapteekki.fi osoitteesta saa tilata DNA-testejä. Näytteet tosin tarvitaan isäehdokkaalta ja lapselta. Näytteeksi käy sylki tai hius. Tosta nyt saa tuloksen ilman "virallisia teitä"

Yhteistyössä