SE TUNNE, kun...

• Viestiketjun aloittaja "minävain"
  • Ensimmäinen viesti
"minävain"
...näkee eksän, josta ei ole päässyt yli, kaupungilla uuden naisensa kanssa ja huomaa näyttävänsä helvetin paljon paremmalta kun se uusi!!

Mulle kävi nimittäin juuri niin. :) Kerrankin laittauduin kaupungille lähtiessä ja sitte törmäsin tuohon eksään. Uusi oli lihava ja tavallinen tallukka! Enkä mäkään kaunotar, mut korollisisssa saapikkaissani ja normaalipainoisena helvetin paljon paremman näköinen!

Muusta viis, vanha suola ei janota eikä mitään ,mutta kyllä se itsetunnolle olis hallaa tehnyt jos olis itse homssuisena ollut liikenteessa... :)

"minävain"
No eikö kukaan tajua mun pointtia?

Mäkin olen ihan tavallinen ihminen, toppahousuissa kuljen viikot jne.

Mut itsetunnolle teki hyvää, et oli vähän laittautunut, kun noihin törmäsi. :)

Ja ex on vielä viimekin viikolla tekstaillut mulle ikäväänsä, ei osaa jättää rauhaan, vaikken ole vastaillut sen tekstareihin pitkiin aikoihin. Narsisti mikä narsisti...

sumeneva katse
[QUOTE="minävain";25543288]No eikö kukaan tajua mun pointtia?

Ja ex on vielä viimekin viikolla tekstaillut mulle ikäväänsä, ei osaa jättää rauhaan, vaikken ole vastaillut sen tekstareihin pitkiin aikoihin. Narsisti mikä narsisti...[/QUOTE]

Sä oot ihan täys idiootti.

Blue
No joo, ei ehkä fiksuin veto sanoa ketään lihavaksi ja en ihan ymmärrä mitä kiksejä saat siitä että exä tekstailee sinulle.

Mutta ymmärrän tunteen että tuntuu hyvältä nayttää hyvältä silloin kun exä kävelee vastaan. Ei vaan pidä mennä vertaamaan nykyistä itseesi, varsinkaan kun et tiedä nykyisestä yhtään mitään. Hänellä voi olla esim. maailman ihanin luonne mikä kompensoi paljon muissa asioissa.

en tajuu
ei sulle koskaan ole tullut mieleen pitää eksän nyksää ihmisenä? Siis oikeesti, miksi ihminen kuvittelee, että alentamalla toisen naisen arvoa hänen omansa oikeasti nousis? Edes omissa silmissä?

gfnfgnf
Mulle kävi toisinpäin -
ero tuli, koska eksä petti mua. Meni yhteen uuden naisen kanssa, joka on tavallisen oloinen ja poikamainen.
Kun nähtiin kaupungilla sattumalta, niin mulla oli vierelläni todella kaunis ja naisellinen nainen, joka on myös aivan ihana luonteeltaan.
Jos katse voisi tappaa, oltaisiin molemmat kuoltu uuden tyttöystäväni kanssa.
Ja ei, ulkonäkö ei ole tärkeintä, luonne on, ja uusi tyttöystäväni on kaikin puolin ihana <3

"minävain"
Mutta ymmärrän tunteen että tuntuu hyvältä nayttää hyvältä silloin kun exä kävelee vastaan.
Tätä niin hain! En muuta.

Huoh, mä en haukkunut sitä uutta! Sanoin että hän oli LIHAVA, kun hän oli! Miten sitä seikkaa kiertääkään? Tosiasia oli.
Mulla on maailman paras työkaveri, tiimikaveri, LIHAVA hänkin.

Enkä saa kiksejä exän tekstailusta. Säälittävä tapaus kaikenkaikkiaan, ei osaa päästää irti vaikka on uusikin, näemmä. Kaikkea hyvää heille toivon!

[QUOTE="minävain";25543288]No eikö kukaan tajua mun pointtia?

Ja ex on vielä viimekin viikolla tekstaillut mulle ikäväänsä, ei osaa jättää rauhaan, vaikken ole vastaillut sen tekstareihin pitkiin aikoihin. Narsisti mikä narsisti...[/QUOTE]

Ymmärrän sen että tuntuu hyvältä jos on sopivasti laittautunut kun törmää ihmisiin joille haluaa antaa hyvän vaikutelman itsestään. Ja senkin että ex:ään törmätessä haluaa näyttää hyvältä vaikkei mitään peliä hänen kanssaan enää haluakaan.

Mutta jos ex:äsi siis on narsisti joka ahdistelee sinua viestein niin en oikein tiedä mitä kiksejä tuosta sait. Ja mitä sinua ylipäätään kiinnostaa se miltä ex:n uusi näyttää, jos kysymys on oikeasti narsistista niin varmaan ensisijainen tunne olisi helpotus siitä että on päässyt tuollaisesta suhteesta eroon ja vähintään pieni huoli jos toinen jatkaa jotain tekstiviestiahdistelua.

Mitä muuten ulkonäköön tulee niin ei se varmasti ole aina se ykkösjuttu mitä mies naisesta haluaa. Mies voi olla todella rakastunut ja onnellinen suhteessaan sen ylipainoisen tavallisen näköisen naisensa kanssa samalla kun muistaa ollensa onneton silloin kun oli yhdessä sen hyvännäköisen misun kanssa.

"minävain"
Ymmärrän sen että tuntuu hyvältä jos on sopivasti laittautunut kun törmää ihmisiin joille haluaa antaa hyvän vaikutelman itsestään. Ja senkin että ex:ään törmätessä haluaa näyttää hyvältä vaikkei mitään peliä hänen kanssaan enää haluakaan.

Mutta jos ex:äsi siis on narsisti joka ahdistelee sinua viestein niin en oikein tiedä mitä kiksejä tuosta sait. Ja mitä sinua ylipäätään kiinnostaa se miltä ex:n uusi näyttää, jos kysymys on oikeasti narsistista niin varmaan ensisijainen tunne olisi helpotus siitä että on päässyt tuollaisesta suhteesta eroon ja vähintään pieni huoli jos toinen jatkaa jotain tekstiviestiahdistelua.

Mitä muuten ulkonäköön tulee niin ei se varmasti ole aina se ykkösjuttu mitä mies naisesta haluaa. Mies voi olla todella rakastunut ja onnellinen suhteessaan sen ylipainoisen tavallisen näköisen naisensa kanssa samalla kun muistaa ollensa onneton silloin kun oli yhdessä sen hyvännäköisen misun kanssa.

Olen tehnyt hälle selväksi, että teen asiasta poliisijutun jos vielä kauan jatkuu. Kuitenkin yhteydenotot ovat Ikävä-tekstari sillointällöin, joten en ole vielä asiasta sen kummemin huolissani...

Öö.. Ap:n eksän uusi ilmaisesti vain hieman ylipainoinen ja tavallinen?

Jos samanlainen tilanne osuisi omalle kohdalle - en välttämättä tuntisi valtaisan paljon onnistuneeni puolisona, jos ukko vaihtaisi minut siideriä lipittävään verkkareissa kaupungilla (urheiluharrastukseen liittymättömästi) kulkevaan lähiöruusuun..

"Äiti"
Aloittaja: Mä ymmärrän täysin sun pointin!! Ei tässä nyt ollu tarkotus tarttua tuohon ylipainoinen -kommenttiin vaan siihen tunteeseen, et on paremman näköinen joku toinen (vaikka tuntee itsensä yleensä lässähtäneeltä, jota ei huoli kukaan) ja varsinki jos se toinen on eksän nykynen! :D

[QUOTE="Äiti";25543480]Aloittaja: Ei tässä nyt ollu tarkotus tarttua tuohon ylipainoinen -kommenttiin vaan siihen tunteeseen, et on paremman näköinen joku toinen[/QUOTE]

Olisko sit mitään, jos menis vaikka johonkin syöpäosastolle kohottamaan itsetuntoa? Siellä on varmaan suurin osa vierailijoista paremmassa kunnossa kuin vierailun kohteet.

Tai jos henkisestä puolesta kiikastaa, voi mennä nauramaan vaikka kehitysvammaisille? Tai samalla reissulla sairaalassa vois koukata koomassa olevien vuodeosaston kautta, sielläkin tällä logiikalla tulee ylivertainen olo.

Olisko pointti tuon ylipainon sijaan se, ettei omaa itsetuntoa kannata nostaa haukkumalla ja vertaamalla itseään muihin? Jospa se hyvä mieli itseensä tulisi omien toimien, itsensä kehittämisen kautta, eikä tuollaisen paskan ?

"minävain"
Nimenomaan Äiti!

Mä tiedän eksän rakastaneen muan paljon aikoinaan, olin hänen mielestä hyvännäköinen ja seksikäs. Onnellinenkin hän oli, aikansa. Paskoja temppuja teki mulle sen verran, et itsetunto kärsi ja lopulta tein suhteesta lopun! Suhde loppui siis minun aloitteestani, ja siksi kai tyuo vieläkin tekstailee ikäväänsä.
'
Meidän suhteen alussa hän sanoi mulle kerran, ettei rupea sit mitään pullukkaa katselemaan, et sinänsä huvittavaa, et hiukan pullukkaa nyt katselee kuitenkin. Voihan olla, et tuo uusi on se suuri rakkaus ja niin ihana ihminen, et tuo pinnallinen ulkonäkökeskeinen keski-ikäinen narsisti on kääntänyt kelkkansa? Tuskin kuitenkaan, ei vaan osaa olla yksin...

Blue
Olisko sit mitään, jos menis vaikka johonkin syöpäosastolle kohottamaan itsetuntoa? Siellä on varmaan suurin osa vierailijoista paremmassa kunnossa kuin vierailun kohteet.

Tai jos henkisestä puolesta kiikastaa, voi mennä nauramaan vaikka kehitysvammaisille? Tai samalla reissulla sairaalassa vois koukata koomassa olevien vuodeosaston kautta, sielläkin tällä logiikalla tulee ylivertainen olo.

Olisko pointti tuon ylipainon sijaan se, ettei omaa itsetuntoa kannata nostaa haukkumalla ja vertaamalla itseään muihin? Jospa se hyvä mieli itseensä tulisi omien toimien, itsensä kehittämisen kautta, eikä tuollaisen paskan ?
No toi nyt menee himpan yli. Ei varmasti ap:llä tuollaista tarkoitusta ollut. Ja kyllä meistä jokainen joskus tuntee tyytyväisyyttä siitä että näyttää paremmalta kuin toinen, se on täysin inhimillistä. Sairaisiin yms. ihmisiin vertaaminen on sitten jo asia erikseen...

Yhteistyössä