Tällaiset vitsit toimivat ihmisille, joille puhumattomuss seksin aikana on enemmän normi kuin poikkeus. Säälin, niin kovin.Kaksi vanhaa pappaa istui rappusilla ja muistelivat kuinka olivat nuorina viikoittain kaataneet naisia sänkyynsä. Heille tuli mieleen että jos vielä kerran pääsisi tussun päälle niin se olisi mahtavaa.
Noh heti seuraavana iltana astelivat papat lähimpään ilotaloon ja sanoivat paikan emännälle että: "Haluamme paikan kaksi parasta naista ja pimeät huoneet". Emäntä ajatteli ettei kyllä uhraa paikan parhaita naisiaan vanhuksille vaan päätti antaa heille pumpattavat barbarat. "eivät he kuitenkiin niitä oikeasta naisesta pimeässä erota", emäntä ajatteli. Papat sitten hääräsivät aikansa barbaroittensa kimpussa ja lähtivät omia aikojaan pois.
Seuraavana päivänä papat taas istuivat tuttuun tapaansa rappusilla. He eivät puhuneet mitään pitkään aikaan, mutta sitten toinen alkoi puhua eilisestä kokemuksestaan: "minun naiseni tuntui jotenkin oudon elottomalta ja kumiselta. En saanut ollenkaan vastakaikua koko illan aikana vaikka mitä tein".
Noh, toinen pappa vastasi jurona siihen että: "minun naiseni taas oli noita; kun koskin sen niskassa olevaan pattiin niin se pieraisi kerran ja lensi vinkuen ikkunasta ulos".
Tulit sitten toisesta ketjusta tänne suremaan seksielämääsi...Tällaiset vitsit toimivat ihmisille, joille puhumattomuss seksin aikana on enemmän normi kuin poikkeus. Säälin, niin kovin.
Tosiaan vitsiketjuksi tämän ketjun tein, niin pidettäisiinkö sellasena? Keskustele sinä siellä omassa ketjussasi, tai vaihtoehtoisesti pistä vitsiä tulemaan.Hieno vitsi! Nauroin, sinulle.
SinäTosiaan vitsiketjuksi tämän ketjun tein, niin pidettäisiinkö sellasena? Keskustele sinä siellä omassa ketjussasi, tai vaihtoehtoisesti pistä vitsiä tulemaan.
Harmittaako, kaiken menetys. Pillun levitys "miehelle". Olen pahoillani. Mietit minua, kun menet nukkumaan. Ja mitä olisi voinut olla, Sinullakin.^^siis mikä helvetin ongelma tolla on? olisko jo aika iloittautua hoitoon.. joku neuroosi tullu...
Ehkä Sinun kannattaisi olla levittämättä vakoasi "miehelle", joka nussii.Alkuperäinen kirjoittaja köh;25540669:Sulla on oikeasti jollaintapaa mielenterveys järkkynyt. Kannattaisi ehkä mennä juttelemaan asiasta jonkun kanssa....
kuka miettii tuntematonta ilmeisesti mielisairasta palstalaista nukkumaan mennessään? Miks ylipäätänsä oletat että jokaisella vastaajalla on pillu?Harmittaako, kaiken menetys. Pillun levitys "miehelle". Olen pahoillani. Mietit minua, kun menet nukkumaan. Ja mitä olisi voinut olla, Sinullakin.
Voih, moni miettii näkemäänsä, kuulemaansa, lukemaansa.kuka miettii tuntematonta ilmeisesti mielisairasta palstalaista nukkumaan mennessään? Miks ylipäätänsä oletat että jokaisella vastaajalla on pillu?