[QUOTE="...";25503222]Miksi joku joka tuntee tulevansa kiusatuksi,ajautuu koko ajan uudelleen tilanteeseen jossa häntä voidaan kiusata?
Miksi henkilö joka pitää kiusaamisena sitä,että hänen kanssaa ollaan eri mieltä asioista hakeutuu keskustelupalstalle,kun ei asioista pysty keskutelemaan,kuin ihmisten kanssa jotka ostavat hänen ajatuksensa?
Miksi ihminen joka pitää hänen asioistaan puhumista kiusaamisena,jakaa koko elämänsä keskustelupalstalla?
Niin ikävältä,kuin kuulostaa MINUN mielipiteeni on se,että netin keskustelupalstalla aikuiset ihmiset voivat itse suuresti vaikuttaa siihen,"kiusataanko" heitä.
On vaikea puuttua ihmisen elämään joka ei kerro itsestään juurikaan mitään..mutta jos retosstelee itse koko elämänsä tänne on siihen helppo tarttua.[/QUOTE]
Kun se eri mieltä oleminen menee siihen, että sitä eri mieltä maustetaan haukkumisella, nimittelyillä, joka sanaan tartumisella ja niiden vääntelyinä suoranaisiksi valheiksi, niin missä tuossa on se kohta, missä pitäisi vielä pystyä keskustelemaan asiallisesti tuollaisten huutelijoiden kanssa?
Miksi pitää puuttua ja tarttua? Jos jonkun avoimuus ahdistaa ja häiritsee, täytyykö silloin alentua mulkeroksi, ja alkaa haastaa riitaa? Mitä tyydytystä siitä saa?