PALSTAKIUSATKAA minua

Etkös sinäkään keksinyt parempaa aloitusta? Aikuinen ihminen. Mitä ihmettä kuvittelet tällä saavasi aikaiseksi muuta kuin hetken valokiilan itseesi. Sinä olet niin hemmetin pihi ettei sinun kommentteja jaksa lukea kukaan.

Olipahan surkea yritys :stick:

"vieras"
kiusaajat kehiin, mà meen nukkumaan, mutta palaan kyllà taas katsomaan. jospa joku vaikka onnistui. notte notte
Yritin hetken ja tajusin että palstakiusatulla on oltava mielenkiintoinen palstaluonne. Mitäänsanomattomasta harmaasta ei vain pysty keksimään mitään sanottavaa. Ei tule mieleen yhtään keskustelua jossa olet ollut osallisena.

Mietin vielä hetken ja ehkä palailen.

[QUOTE="Hmm";25501991]Tää on sun keinos saada ittes näkyväksi.[/QUOTE]

huommenta.
ai jaa, ei onnistu! mà en halua nàkyviin (ethàn sinàkààn tunne minua, voisin olla vaikka Aku Ankka) . haluan vaan ettà tuosta jatkuvasta ininàketjusta tulisi hieman realistisempi sisàllòltààn. kiusaksen kohteeksi ei niin helposti nimittàin joudu ;)

Etkös sinäkään keksinyt parempaa aloitusta? Aikuinen ihminen. Mitä ihmettä kuvittelet tällä saavasi aikaiseksi muuta kuin hetken valokiilan itseesi. Sinä olet niin hemmetin pihi ettei sinun kommentteja jaksa lukea kukaan.

Olipahan surkea yritys :stick:
Kiitos ettà sanoit sentààn aikuiseksi :) Nyt pitàà miettià olenko pihi, hmmmm. Ehkà olenkin. Ei kuitenkaan onnistunut vielàkààn

Kiitos ettà sanoit sentààn aikuiseksi :) Nyt pitàà miettià olenko pihi, hmmmm. Ehkà olenkin. Ei kuitenkaan onnistunut vielàkààn
Yritys oli aika laimea. Josko tämä flunssa menisi ohi, niin ehkä sitten ;)

En koe itseäni kiusaajaksi, vaikka sitä väitetään. Olen pystynyt perustelemaan sanomiseni suht hyvin ja suurin osa on ollut samaa mieltä :) Sarkasmia tulee harrastettua, mutta olen huomannut ettei monikaan ymmärrä sitä :p

En koe itseäni kiusaajaksi, vaikka sitä väitetään. Olen pystynyt perustelemaan sanomiseni suht hyvin ja suurin osa on ollut samaa mieltä :) Sarkasmia tulee harrastettua, mutta olen huomannut ettei monikaan ymmärrä sitä :p
Hyvà. Tuossa onkin mielestàni yksi palstailun idiksistà. Siis ettà pystyy perustelemaan vàitteensà ja selittàmààn ajatuksensa. Pikaista paranemista sulle ja kiitos hyvàstà yrityksestà:flower:

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mamma mikä mamma
huommenta.
ai jaa, ei onnistu! mà en halua nàkyviin (ethàn sinàkààn tunne minua, voisin olla vaikka Aku Ankka) . haluan vaan ettà tuosta jatkuvasta ininàketjusta tulisi hieman realistisempi sisàllòltààn. kiusaksen kohteeksi ei niin helposti nimittàin joudu ;)
Sun tarkoitus on siis sanoa, että ne joita on kiusattu, on sitä omaa syytään. Liityt siinä kiusaajien henkiseen tukijoukkoon. Olet itse sen verran näkymätön henkilö palstalla, että minä ainakaan en ole sinuun ennen edes törmännyt. Helppohan kenen tahansa on pyytää kiusaamista ja sitten sanoa joka viestin perään, ettei tunnu missään. Surullista ja säälittävää vaan, että tarkoituksesi olikin potkia itse niitä joita jo ennestään potkitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma mikä mamma;25502837:
Sun tarkoitus on siis sanoa, että ne joita on kiusattu, on sitä omaa syytään. Liityt siinä kiusaajien henkiseen tukijoukkoon. Olet itse sen verran näkymätön henkilö palstalla, että minä ainakaan en ole sinuun ennen edes törmännyt. Helppohan kenen tahansa on pyytää kiusaamista ja sitten sanoa joka viestin perään, ettei tunnu missään. Surullista ja säälittävää vaan, että tarkoituksesi olikin potkia itse niitä joita jo ennestään potkitaan.
en ole samaa mieltà. haluaisin vaan huomauttaa miten helppoa on olla ei-kiusattujen joukossa jos itse palstailee joitakin sààntòjà mielessàpitàen. en missààn vaiheessa ole sanonut etteikò OIKEITA palstakiusattujakin olisi. MUTTA niità on varmaan todellakin harvassa.

toisaalta mà saan palstailulta juuri sità mità haluankin, joten harmaudesta ei ole minulle haittaa. reaalielàmàssà voi tietenkin olli toisin.

• Tykkää
"vieras"
en ole samaa mieltà. haluaisin vaan huomauttaa miten helppoa on olla ei-kiusattujen joukossa jos itse palstailee joitakin sààntòjà mielessàpitàen. en missààn vaiheessa ole sanonut etteikò OIKEITA palstakiusattujakin olisi. MUTTA niità on varmaan todellakin harvassa.

toisaalta mà saan palstailulta juuri sità mità haluankin, joten harmaudesta ei ole minulle haittaa. reaalielàmàssà voi tietenkin olli toisin.
On harvassa, ja se on juuri se juttu, kun paria tyyppiä potkitaan maahan toistuvasti. Älä viitsi esittää tyhmää.

Varmasti on helppoa olla siellä ei-kiusattujen joukossa. Kiusaamisen kohteilla ei varmaan ole yhtä helppoa.

"vieras"

Jos otetaan taas kouluvertaus, niin jos kiusaajan kanssa tarpeeksi moni on "samaa mieltä :)" (kiusaajien jengi 10 yhtä vastaan), on kiusattu siis väärässä ja ansainnut kiusaamisen? Hieno periaate.

Sarkasmi on sen verran vaikea laji, että jätetään se suosiolla sen osaaville. Muuten tulee vain noloa katseltavaa.

"Mamma italiana"
[QUOTE="vieras";25503045]On harvassa, ja se on juuri se juttu, kun paria tyyppiä potkitaan maahan toistuvasti. Älä viitsi esittää tyhmää.

Varmasti on helppoa olla siellä ei-kiusattujen joukossa. Kiusaamisen kohteilla ei varmaan ole yhtä helppoa.[/QUOTE]

kyllà, on helppoa olla ei-kiusattujen joukossa. ja TODELLINEN kiusaaminen on vakava asia, mielestàni jonkinlainen rikos! myòskààn esim fyysisiin vammoihin, kuolemaan yms vakavaan asiaan puuttumin ei ole sallittavaa eikà hyvàn maun mukaista nettietiikkaa.

nàitàkin tapauksia varmaan on. tosin usein rikoksen uhriksi joutunut ei hakeudu enàà vapaaehtoisesti rikollisten uudelleen kohdeltavaksi.

mun pointti (jos joku nyt ei vielà ymmàrtànyt) on se ettà kiusaamisiksi ei voi kutsua esim sità ettà joku sanoo ettà sulla on per.eleen ruma mekko. noin kàrjistetysti sanottuna siis.

liian moni kàyttàà liian helposti sanaa kiusaaminen ja ne todelliset kiusatut jààvàt varjoon eikà todelliseenkiusaamiseen puuttuminen olekaan enàà niin nopeaa

"Mamma italiana"
[QUOTE="vieras";25503105]Jos otetaan taas kouluvertaus, niin jos kiusaajan kanssa tarpeeksi moni on "samaa mieltä :)" (kiusaajien jengi 10 yhtä vastaan), on kiusattu siis väärässä ja ansainnut kiusaamisen? Hieno periaate.

Sarkasmi on sen verran vaikea laji, että jätetään se suosiolla sen osaaville. Muuten tulee vain noloa katseltavaa.[/QUOTE]

Koulukiusaamien on vakava ja vaarallinen asia jota ei voi mitenkààn verrata palstakiusaamiseen.

• Tykkää
Mamma mikä mamma
[QUOTE="Mamma italiana";25503143]Koulukiusaamien on vakava ja vaarallinen asia jota ei voi mitenkààn verrata palstakiusaamiseen.[/QUOTE]

Mistäsinä siitä tiedät? Eihän sinulla ole asiasta kokemusta. Olen entistä valuuttuneempi, että halusit koko tällä aloituksella vaan tulla jotenkin näkyväksi.

"vieras"
[QUOTE="Mamma italiana";25503123]kyllà, on helppoa olla ei-kiusattujen joukossa. ja TODELLINEN kiusaaminen on vakava asia, mielestàni jonkinlainen rikos! myòskààn esim fyysisiin vammoihin, kuolemaan yms vakavaan asiaan puuttumin ei ole sallittavaa eikà hyvàn maun mukaista nettietiikkaa.

nàitàkin tapauksia varmaan on. tosin usein rikoksen uhriksi joutunut ei hakeudu enàà vapaaehtoisesti rikollisten uudelleen kohdeltavaksi.

mun pointti (jos joku nyt ei vielà ymmàrtànyt) on se ettà kiusaamisiksi ei voi kutsua esim sità ettà joku sanoo ettà sulla on per.eleen ruma mekko. noin kàrjistetysti sanottuna siis.

liian moni kàyttàà liian helposti sanaa kiusaaminen ja ne todelliset kiusatut jààvàt varjoon eikà todelliseenkiusaamiseen puuttuminen olekaan enàà niin nopeaa[/QUOTE]

Sinusta se ei siis ole kiusaamista, että yhtä henkilöä potkitaan maahan toistuvasti ja kaikki yhtä vastaan-periaatteella? Sanotaan vähän enemmän, kuin rumasta mekosta, joka sekin kyllä muistetaan aina sanoa.
Ja ilman kärjistystä.

"myòskààn esim fyysisiin vammoihin, kuolemaan yms vakavaan asiaan puuttumin ei ole sallittavaa eikà hyvàn maun mukaista nettietiikkaa." Mitä halusit tällä sanoa? En voi kommentoida, kun en ymmärtänyt.

Yhteistyössä