PALSTAKIUSATKAA minua

"vieras"
Ymmärrän sen, että modet eivät ole tilivelvollisia koko palstalle, miksi ovat bannanneet jonkun. (Olisi suotavaa, että bannattu itse saisi siitä suorasanaisen selvityksen.)

Mutta joissakin tilanteissa bannin syy on kovin ilmeinen - ja syy ei aina ole "palstakiusaaminen" tai sopimaton kielenkäyttö.
Kyllä. Joskun banniin syy näyttäisi olevan myös se, että ei osata/haluta lopettaa sitä kiusaamista bannamalla muutama musta, vaan helpompaa on bannata se kiusattu. Vrt kiusattu vaihtaa koulua.

[QUOTE="vieras";25497871]Sä kerrot liian vähän yksityisyydestäsi, jotta vois osua kipeisiin kohtiin (tai sitten palstailen liian vähän). Mutta nauti nyt tästä, tää on sun hetkes palstan julkisuudessa jossa aiheena olet sinä.[/QUOTE]

ehkà juuri tàssà se pointti. mà en kerro mitààn tietoa jota ei voi kertoa eteenpàin. eikà se idea olekin juuri tàssà?

"..."
ehkà juuri tàssà se pointti. mà en kerro mitààn tietoa jota ei voi kertoa eteenpàin. eikà se idea olekin juuri tàssà?
Tässä se syy onkin miksi joitain ei voi kiusata.
Naurettavaa itkeä kun itse on oman elämänsä tehnyt julkiseksi.
Jokaisella on oikeus päättää paljon itsestään kertoo,julkaiseeko kuviaan jne..
Mutta jos ei ajoissa osaa ajatella..turhaa se on itkeä,kun paskat on jo housussa. :D

[QUOTE="vieras";25497880]Kyllä. Joskun banniin syy näyttäisi olevan myös se, että ei osata/haluta lopettaa sitä kiusaamista bannamalla muutama musta, vaan helpompaa on bannata se kiusattu. Vrt kiusattu vaihtaa koulua.[/QUOTE]
Edelleen, se sama väärä oivallus.

Palstakiusaaminen muuten ei taida loppua kiusatun bannaamisella. Ei koulussakaan kiusaaminen lopu, vaikka kiusattu vaihtaa koulua - eikä kukaan niin luulekaan.

Aamen!
[QUOTE="...";25497835]No kyllä Milannassa on itsessäänkin vikaa,kun ensin levittää koko elämänsä palstalaisten eteen ja sit heittäytyy marttyyriksi,kun hänestä tiedetään asioita ja hänestä puhutaan..
Miksi hän tekee kymmeniä aloituksia päivässä,jos ei tahdo,että hänestä puhutaan ja hänen asioita puidaan..

On siinä omaa typeryyttä.

Milanna saa myöskin haukkua suomalaisia naisia täällä ja yleistää,että suomalaiset on rumia,läsejä ja laiskoja.
Monissa ketjuissa,kun puhuu itsensä pussiin eikä muutoin osaa puolustautua,sortuu haistattelemaan..
Sisälukutaidossa on myöskin vikaa koska hän löytää positiivisistakin kommenteista negatiivista nykyään.

Pitää sanoa,et säälittää kyseinen ihminen..rahaa ehkä on,mutta silti tuntuu olevan kovin yksinäinen ja eksyksissä.[/QUOTE]

Vihdoinkin löytyi joku joka osasi pukea ajatukseni ymmärrettäviksi sanoiksi, kiitos tästä!

Lunatic
[QUOTE="minä";25497782]Ei todellakaan modeja kritisoida suotta, jos Milannan ketjut saavat jatkua, ja jatkua - ja hups, se onkin lopulta Milanna, joka on syyllinen ja bannissa.

Onko sulle muuten tää aihe jotenkin vitsi, vai miksi alottaa tällanen?[/QUOTE]

Onko se latva B taas bannissa? Ihanaa.

• Tykkää
Reactions: päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Hömö;25499884:
Kukaan ei kiusaa sinua koska olet väritön, vaikkakin huomionkipeä. Olet hieman tylsä.
ehkà tylsà, mutten huomionkipeà. tai siis oikeastaan yksinkertaisemmin: ei mee tààkààn palstakiusaamisen puolelle. miten vaikeaa onkaan kiusata edes tàmmòstà pitkàaiakaispalstailijaa. mità se kiusaaminen oikeastaan on? ei saa edes haluamalla sellaista. eikà modet edes puutu. nyt kyllà taidan ihan provoilla :saint:

niin ettà onko se nyt sillàlailla ettà pelkkà àrsyttàvyys ei riità palstakiusaamiseen? olen minàkin useammin kuin kerran àrsyttànyt, mutta onko se àrsytys ollut sittenkin niin pienimuotoista tai liian harvoin tapahtunutta? mààrà vai laatu? vai molemmat yhdessà?

vaiko onko kyse jostain randomjutusta? se olisi huolestuttavaa kyllà

"vieras"
niin ettà onko se nyt sillàlailla ettà pelkkà àrsyttàvyys ei riità palstakiusaamiseen? olen minàkin useammin kuin kerran àrsyttànyt, mutta onko se àrsytys ollut sittenkin niin pienimuotoista tai liian harvoin tapahtunutta? mààrà vai laatu? vai molemmat yhdessà?

vaiko onko kyse jostain randomjutusta? se olisi huolestuttavaa kyllà
No..sinä et vain ole mielenkiintoinen. Millään tavalla.

Yhteistyössä