PALSTAKIUSATKAA minua

siis mà haluaisin ettà simuloisitte edes hieman tilannetta, jossa joudun TODELLISESTI kiusatuksi niin ettà ketjua ei poisteta (tààllàhàn noita modejakin kun kritisoidaan, mielestàni aivan suotta)

làhden ulos ja palaan illalla tai huomenna tai ensi viikolla. haluan katsoa missà todellinen kiusaaminen tulee esiin

katsotaan mità saatte aikaiseksi.

"minä"
Ei todellakaan modeja kritisoida suotta, jos Milannan ketjut saavat jatkua, ja jatkua - ja hups, se onkin lopulta Milanna, joka on syyllinen ja bannissa.

Onko sulle muuten tää aihe jotenkin vitsi, vai miksi alottaa tällanen?

[QUOTE="minä";25497782]Ei todellakaan modeja kritisoida suotta, jos Milannan ketjut saavat jatkua, ja jatkua - ja hups, se onkin lopulta Milanna, joka on syyllinen ja bannissa.

Onko sulle muuten tää aihe jotenkin vitsi, vai miksi alottaa tällanen?[/QUOTE]

kyllà tàmà on vitsi. tai hieman myòs kokeilua.

yritän
Kun oikein yritän niin keksin tämän. Oletko sä onneton mennyt sortumaan italialaiseen makaroniin? Siis antanut sen hurmurin sekoittaa pääsi, se on kuitenkin gigolo. Vai mitä sä siellä Italiassa... ;)

[QUOTE="minä";25497782]Ei todellakaan modeja kritisoida suotta, jos Milannan ketjut saavat jatkua, ja jatkua - ja hups, se onkin lopulta Milanna, joka on syyllinen ja bannissa.

Ymmärrän sen, että modet eivät ole tilivelvollisia koko palstalle, miksi ovat bannanneet jonkun. (Olisi suotavaa, että bannattu itse saisi siitä suorasanaisen selvityksen.)

Mutta joissakin tilanteissa bannin syy on kovin ilmeinen - ja syy ei aina ole "palstakiusaaminen" tai sopimaton kielenkäyttö.

"..."

No kyllä Milannassa on itsessäänkin vikaa,kun ensin levittää koko elämänsä palstalaisten eteen ja sit heittäytyy marttyyriksi,kun hänestä tiedetään asioita ja hänestä puhutaan..
Miksi hän tekee kymmeniä aloituksia päivässä,jos ei tahdo,että hänestä puhutaan ja hänen asioita puidaan..

On siinä omaa typeryyttä.

Milanna saa myöskin haukkua suomalaisia naisia täällä ja yleistää,että suomalaiset on rumia,läsejä ja laiskoja.
Monissa ketjuissa,kun puhuu itsensä pussiin eikä muutoin osaa puolustautua,sortuu haistattelemaan..
Sisälukutaidossa on myöskin vikaa koska hän löytää positiivisistakin kommenteista negatiivista nykyään.

Pitää sanoa,et säälittää kyseinen ihminen..rahaa ehkä on,mutta silti tuntuu olevan kovin yksinäinen ja eksyksissä.

"vieras"
Sä kerrot liian vähän yksityisyydestäsi, jotta vois osua kipeisiin kohtiin (tai sitten palstailen liian vähän). Mutta nauti nyt tästä, tää on sun hetkes palstan julkisuudessa jossa aiheena olet sinä.

Yhteistyössä