Hesburgerin ruoka on TÄYNNÄ lisäaineita !!

  • Viestiketjun aloittaja "ruu"
  • Ensimmäinen viesti
"ruu"
siis aivan järkyttävä määrä esim ranskalaisissa.
Samalla kun Mäkkärin ranskalaisissa on peruna, suola, rypsiöljy

Hesen ranskalaiset:
Paistoöljy: Rypsiöljy, antioksidantti (E304), vaahdonestoaine (E900).
Ranskanperuna: peruna, kasvisöljy, muunneltu perunatärkkelys, riisijauho, tapiokatärkkelys, suola, nostatusaineet (natriumdifosfaatti, ruokasooda), sakeuttamisaine (ksantaanikumi), mausteuutteet (kurkuma, paprika), rypälesokeri.

JA McDonaldsin
Peruna, kasviöljy (rypsi- ja auringonkukkaöljy). Ravintolassa maustamiseen käytetään Pansuola-mineraalisuolaa.
 
[QUOTE="vieraana";25452573]Kiva ku kerroit:) tosin meillä kyllä käydään muutenkin mielummin mäkkärissä;)[/QUOTE]

Mäkkärin ruuissa niitä lisäaineita vasta onkin. Ja suuri osa aineksista tuodaan jostain intokiinasta. Hese käyttää suurimmalta osin suomalaisia aineksia, tosin ranskalaiset ei oo suomalaisia.
 
"Anne"
Joopa joo, nyt viimeistään loppu meidän Hesessä käynnit, harvoin kyllä käyty muutenkaan kun on semmoista mömmöä se sapuska. Käyttävät e621:stä plus että muutenkin lisäaineiden määrä on todella laaja verrattuna mäkkäriin vaikka lisäaineita niissäkin on.
 
"VIERAS"
Nuo lisäaineethan ovat normaaleja luonnosta saatavia elintarvikkeina käytettyjä aineita. Niille nyt vain on annettava koodeja. Jos ne olisivat TÄYNNÄ, niin ne eivät olisi enää perunoita. Lähes kaikki ruoka on jollakin tavoin lisäaineellista, ellet syö raakaravintoa. Senkin olisi oltava sitten luomua, mikä ei sekään vielä takaa, ettei siinä olisi esim. säteilyä.
 
"vieras"
Mulle on ainakin ihan hiton sama,kun käydään hesellä ehkä maks. kerran kahden kuukauden sisään. Ja parempaa sapuskaa sieltä saa mitä mäkistä. Itse kyllä syön yleesä salaatin tai kanawrapin.
 
o.O
Siis mitä helv.. :DDD onhan tuo itsestään selvää että ne on täynnä paskaa..jos sitä miettii niin kohta sitä ei syö enää mitään! Nykyään joka ikinen kohta on täynä lisäaineita,väriaineita..kaikkia mahdollisia myrkkyjä..mä en meinaa ressata asiasta..syön mitä syön..ei täältä kukaan elävänä lähde ja se on saletti..en tiiä millon on aikani luettu..toivottavasti ei pian!! Mutta silti aion nauttia jokaisesta syömästäni ruuasta täysin rinnoin.
 
Mulla oli toi tiedossa jo, mutta monille oon kertonut eivätkä ole ennen tienneet (tota rane-juttua). Mä en kyllä muutenkaan tykkää Hesen mätöistä eikä meillä lapsetkaan. Mäkkärillä on paaaaljon parempaa ja edullisempaakin vielä.
 
"tiistai"
siis tä ?
Luoja mikä määrä lisäaineita Hesen ranskalaisissa.... !!!!!! Nyt loppu siellä käyminen.

Ja se 100% naudanlihapihveissä on YHTÄ paljon lisäaineita, mm hiivauutetta joka on natriumglutamaatin toinen nimi.

Mäkkärin pihveissä liha ja suola + Mp. Ei muuta

Kyllä on muuten paljon eroa !! Miksi tästä ei ole isomaa juttua ollut koskaan
 

Yhteistyössä