on ne aika veikeet aikuisen päällä...itse en kyllä menis ulos noiden kanssa vaikka olen nähnyt haalariin sonnustautuneita kaupassa nyt vaikka esimerkiksilapsille nuo sopivat. mutta itse en suostuisi päälleni laittamaa
on ne aika veikeet aikuisen päällä...itse en kyllä menis ulos noiden kanssa vaikka olen nähnyt haalariin sonnustautuneita kaupassa nyt vaikka esimerkiksilapsille nuo sopivat. mutta itse en suostuisi päälleni laittamaa
mun mies pyysi itelleen tollasta. Ei kehtaa men ostaan joten mun pitää mennä.Miehet on omituisia...silti ne ite haluis jotain tuommoisia salaa...
on ne aika veikeet aikuisen päällä...itse en kyllä menis ulos noiden kanssa vaikka olen nähnyt haalariin sonnustautuneita kaupassa nyt vaikka esimerkiksi
Eli saat pistää vauvahaalarin päälle kouluun jos kaikilla muillakin sellainen on mutta jos pistät sienitunikan ja muilla ei sellaista ole niin sinua saadaan kiusata ja joudut vaihtamaan vaatteet että kiusaaminen loppuisi.Mä olen just huomenna menossa ostamaan mun 10-v pojalle jumpsuitia kouluvaatteeksi Monella pojalla ja tytöllä tuollainen onkin ja katukuvassa noita näkyy tosi paljon.
Itsellekin tekisi mieli hommata tuollainen, ihan miehen järkytykseksi :saint:
tai olet edellä aikaasi sillä olihan nuo muotia jo aijemmin...eli tulevat muotiin taas joskus.uskon että on mukavia päällä kotona voiski harkita käyttämää, mutta ehkä vasta kun villitys olisi ohi. kun kuljen aina villitysten perässä
Juurikin näin.No, eihän se ole vauvahaalari vaan vaatekokonaisuus :saint:
Se, mistä lasta kiusataan on aika moninainen juttu, kannattaa varmaan ennemmmin paneutua siihen, kuin pukisi päälleen sitä mistä ei kiusata. Jokaisella on oikeus pukeutua mihin haluaa kokematta kiusaamista ( lapsista puheen ollen säällistä vaatetta kuitenkin.. ).
Sitten kuvaa esiin kun on valmiitMinä haluaisin fleeca-haalarin, kunnon potkupuvun kiinniakennetuilla jalkaosilla... *huokaus*
Ehkä tuo Stasi sellaisen minulle pykäisi, kun työelämääntutustumisjakso taas sai innostumaan.
just.... ehkä mä pysynkin täällä maalla=)
siis ovat, mutta alatalon mikkoa lainatakseni "trikoo on riskillä ruma..." vois hieman meikäläisen elintasovatsa korostua=) =)HIhih, nuo on kyllä niin hauskoja