kuinka moni teistä tykkää omasta kropasta kun olette alasti, vai häpeättekö!

• Viestiketjun aloittaja alaston totuus
  • Ensimmäinen viesti
"äiti"
Häpeän vain ja ainoastaan tissejäni :( Niissä on monta semmosta isoa nystyrää ja kärsin niistä oikeesti todella paljon! Onneks ne leikataan pois kunhan tän tulevan lapsen imetys on loppunu!

"vieras"
Tykkään :)

En oo kovin tyytyväinen kasvoihini ja ohuisiin hiuksiin, mutta vartaloni on lähes täydellinen ja aina ollutkin. BMI on 22, b-kupin tissit, pituutta huimat 158 cm.

Siis mun mielestä, ei yleisten kauneusihanteiden perusteella :)

Mä tykkään! Eilen juur kun menin suihkuun ja kylppärissä on iso kokovartalopeili, ni katoin itteeni alastomana ja mietein että aika kiva näky, en valita! Hyvin näkyy vielä tässä kolmenkympin tienoilla ollessani kymmenen vuoden salitreeni (miesten kanssa treenaamista, ei mitään ylätaljan hinkutusta 5kg:n painolla) vaikka viimeks oon salilla käyny Juhannuksena 2010!! Ja sama paino 61-63kg on ollu jo ainakin vikat 5-6v! Pituutta 174cm.

kyllä
No kyllä hävettää oma vartalo. Ikää 31v, kaksi lasta. Olen ihan hoikka (170/52) mutta vartalo on aivan kamala: aivan järkyttävän pahat suonikohjut (sukuvika) ja isot riipputissit. Peppu on lattana, joka roikkuu. Olen ihan tyytyväinen itseeni vaatteet päällä, mutta ilman niitä näytän aivan karmealta. Oikeilla alusvaatteilla ja sukkahousuilla näytän kyllä ihan hyvältä, kun ei karmea totuus näy.

[QUOTE="vieras";25425898]mä olen "vapautunut ulkonäköpaineista" eli lihava.
Ei se mua muuten haittaa, mutta uimahalli ja rantsu on kyllä vastenmielisiä paikkoja.
Selluliitttia on aivan sairaasti (ollut lapsesta asti), iho on kuiva sen takia usein näppyinen ja lisäksi olen aivan törkeän karvainen.
En voi poistaa karvoja vahaamalla, karvat kasvaa sisään ja sitä ei kestä erkkikään. Sheivaamalla on sellainen sänki että ukkokulta olisi veresnahalla...

Varmistinkin jo ennen vihkimistä, että mieheni erektio kestää säärikarvat - ja naturell-majavan.[/QUOTE]

Kyllä sä sitten kaunis olet, jos sun mies sua haluaa :)
Mä olen niin ruma, ettei miehillä seiso, kun mut näkevät.. Se se vasta on nöyryyttävää se. Mä en uskalla enään edes tutustua miehiin sen takia, en halua nöyryyttää itseäni enään koskaan. :ashamed:

Aliana
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25426937:
Kyllä sä sitten kaunis olet, jos sun mies sua haluaa :)
Mä olen niin ruma, ettei miehillä seiso, kun mut näkevät.. Se se vasta on nöyryyttävää se. Mä en uskalla enään edes tutustua miehiin sen takia, en halua nöyryyttää itseäni enään koskaan. :ashamed:
En kyllä voi uskoa sinua nyt. Kerro miltä näytät ja vähän mittoja niin voin lohduttaa :)

En kyllä voi uskoa sinua nyt. Kerro miltä näytät ja vähän mittoja niin voin lohduttaa :)
Mulla on oikeasti yli 20kg ylipainoa. 20kg yritän tänä vuonna saada pois :) Mutta kun yli 15kg laihempanakaan, ex aina selitti kuinka olen niin "ruma ja läski" ettei kukaan mies vois ikinä mua haluta. (ja joo taas yhtenä päivänä sanoi, ettei kukaan vois olla musta kiinnostunut) Ja joo, onhan se tosi nöyryyttävää olla niin ruma, ettei kukaan mies halua eikä edes pysty seksiä harrastamaan.. :ashamed:
Ja mä ihan oikeasti yritän laihduttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25427101:
Mulla on oikeasti yli 20kg ylipainoa. 20kg yritän tänä vuonna saada pois :) Mutta kun yli 15kg laihempanakaan, ex aina selitti kuinka olen niin "ruma ja läski" ettei kukaan mies vois ikinä mua haluta. (ja joo taas yhtenä päivänä sanoi, ettei kukaan vois olla musta kiinnostunut) Ja joo, onhan se tosi nöyryyttävää olla niin ruma, ettei kukaan mies halua eikä edes pysty seksiä harrastamaan.. :ashamed:
Ja mä ihan oikeasti yritän laihduttaa.
Haloo. Mies vain yrittää nöyryyttää ja käyttää valtaa sinuun tuolla haukkumisella. Varmasti löytyy miehiä, jotka haluavat kanssasi seksiä harrastaa, jos se on sitä mitä kaipaat. Tai ainakin tällainen vahva evoluutioteoriaan perustuva luulo minulla on.

"vieras"
En voi sanoa että tykkäisin.
Mutta tiedän kyllä mitä mun pitäis tehdä jotta tykkäisin.:D
Oon onneksi tullut siihen ikään (pian 30v) että elämässäni on niin paljon muutakin ajateltavaa kuin kropasta murehtiminen. Enkä toisaalta ole kyllä koskaan hakenut kroppani kautta huomiota joten ihan normaali suhtautuminen mulla on vartalooni.

Haloo. Mies vain yrittää nöyryyttää ja käyttää valtaa sinuun tuolla haukkumisella. Varmasti löytyy miehiä, jotka haluavat kanssasi seksiä harrastaa, jos se on sitä mitä kaipaat. Tai ainakin tällainen vahva evoluutioteoriaan perustuva luulo minulla on.
Mitä jos muillakaan miehillä ei vaan toimi mun kanssa? Mitäs jos oikeasti olenkin niin ruma? Pelkään sitä nöyryytetyksi tulemista niin paljon. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25427262:
Mitä jos muillakaan miehillä ei vaan toimi mun kanssa? Mitäs jos oikeasti olenkin niin ruma? Pelkään sitä nöyryytetyksi tulemista niin paljon. :ashamed:
Hmm. Ymmärrän että se pelottaa. Onko sinulla muita kokemuksia kuin tuo viimeisin? Aiempia poikaystäviä ehkä? Pystyisitkö aloittamaan mieheilyn jollakin tavalla varovaisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25427418:
Ja siis ihan normaalia parisuhdetta mä kaipaan. :)
Jooh. *Raapii päätään* Se ei välttämättä tietysti onnistu sormia napsauttamalla. Faktahan nyt kuitenkin kannattaa muistaa ja se on se, että ex-miehesi omaa heikkouttaan on lytännyt itsetuntoasi. Vaikka toki laihduttaminen voi olla hyväksi itsellesi ja itsetunnollesi, niin pitää muistaa, ettei se ylipaino kuitenkaan kaikille miehille mikään totaalinen turn-off ole.

Jooh. *Raapii päätään* Se ei välttämättä tietysti onnistu sormia napsauttamalla. Faktahan nyt kuitenkin kannattaa muistaa ja se on se, että ex-miehesi omaa heikkouttaan on lytännyt itsetuntoasi. Vaikka toki laihduttaminen voi olla hyväksi itsellesi ja itsetunnollesi, niin pitää muistaa, ettei se ylipaino kuitenkaan kaikille miehille mikään totaalinen turn-off ole.
Mutta tuskin kukaan mies voi haluta naisen kanssa parisuhteeseen joka on "niin ruma, ettei kellään miehellä seiso".. :ashamed:

Yhteistyössä