Kui varte?Booty, mä oon vähän kade... :ashamed:
Ei tuo kyllä mamma ole...ihan poikanen vasta...Nuorison päällä hauska, mut hillitkää mammat itsenne...oikeesti.
Kiitti kyl oli hauskaa kun tota ompelin...Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25425929:Eikä! Ihana!
Hitsi sä olet taitava kyllä.
Voisit tehdä mullekkin
juu, mutta mikäli vanhat merkit paikkansa pitää niin kohta kulkee mammatkin takapuolesta roikkuvissa potkareissa....Ei tuo kyllä mamma ole...ihan poikanen vasta...
Kai sitä voi kotosalla pitää mitä tahtoo Eikä mua häirii vaikka mamma sen haalarin kauppaankin laittaa...juu, mutta mikäli vanhat merkit paikkansa pitää niin kohta kulkee mammatkin takapuolesta roikkuvissa potkareissa....
ei häirii...mut on siinä pokassa taas pitelemistäKai sitä voi kotosalla pitää mitä tahtoo Eikä mua häirii vaikka mamma sen haalarin kauppaankin laittaa...
kyllä, kyllä, sen nuo taatusti tekee, kannattaa ommella vielä luukku taakseNe on niitä hullutuksia. tuo vähän väriä ja elävöittää muuten niin harmaata ja samanlaista katukuvaa..
mä luulen, et on helpointa mennä kirjastoon lainaamaan tuo lehti.Bootypeppi: onko mahdollista saada kopioita kaavoista ?
asiaa, se mikä sopii lapselle sopii mammoillekin, yleensä...näitä ootellessa kaavoja jakoonMä olen semmosta luukullista juur funtsinukki...mulla oli lapsena semmonen froteinen.
Noku mä oon niin surkee käsitöissä. Yläasteella ompelin yöpuvun hihan kaula-aukkoon - sittemmin oon luovuttanu nuo käsityöläishommat muille :'(Kui varte?
Siis tuo on ihan kokoa 32 suoraan lehdestä taisi olla kokoon 42 asti...ainoa muutos mikä pitää tehdä jos pojalle tekee niin tuo hiha pitää kuositella uudelleen kun siinä on rypytys.Heh, täytyy käydä katsomassa...mä oon vaan ihan käsi noiden kaavojen suurenteluiden kanssa
no voi ei Mut hei...mä voin vähän sua piristää, että meidän linjalla yks tyttö ompeli litsin kiinni koko miehustaan ja siis ei housuja saanut auki...litsi on se alaosa joka laitetaan housun vetoketjun alle ja sen kaveri oli ommellut kokonaan kiinni siihen vetoketjuun....ei voi aina kuule meilläkään onnistuaNoku mä oon niin surkee käsitöissä. Yläasteella ompelin yöpuvun hihan kaula-aukkoon - sittemmin oon luovuttanu nuo käsityöläishommat muille :'(
JUUH, ei sitä kaikessa voi olla hyvä :saint:no voi ei Mut hei...mä voin vähän sua piristää, että meidän linjalla yks tyttö ompeli litsin kiinni koko miehustaan ja siis ei housuja saanut auki...litsi on se alaosa joka laitetaan housun vetoketjun alle ja sen kaveri oli ommellut kokonaan kiinni siihen vetoketjuun....ei voi aina kuule meilläkään onnistua
Siitä se lähtee ja kohta sä neulot tuollaisen haalarin itsellesiJUUH, ei sitä kaikessa voi olla hyvä :saint:
Mut olen kyllä nyt innostunut kutomisesta ja se tuntuu jotenkuten onnistuvan =)