Tää hullu villitys on nyt sitten meilläkin

"Tanjuska"
Mä niin olisin halunnut tuollasen kotiasuksi mutta mies meinas tukehtua kahviinsa (naurusta) kun pohdin asiaa ääneen, se sika :LOL:. Haukkuu haalaria vauvan asuksi ja sanoi ettei ikinä voi kattoo mua vakavalla naamalla jos näkee mun päällä semmosen, höh.
Mut ehkä mä vielä yllätän tuon turjakkeen joku päivä =D!

[QUOTE="Tanjuska";25424462]Mä niin olisin halunnut tuollasen kotiasuksi mutta mies meinas tukehtua kahviinsa (naurusta) kun pohdin asiaa ääneen, se sika :LOL:. Haukkuu haalaria vauvan asuksi ja sanoi ettei ikinä voi kattoo mua vakavalla naamalla jos näkee mun päällä semmosen, höh.
Mut ehkä mä vielä yllätän tuon turjakkeen joku päivä =D![/QUOTE]

Mulla on käytössä miehen vanha (jep, miehen vanha!) collegehaalari, jota mies käytti joskus 15v:nä :D Enempi mies nolostuu kun hippaloin se haalari päällä, on meinaa violetti jossa vaaleanpunaisia sydämiä :D No ei tarvi ukon kauaa häpeillä, postissa odotan mustaa collegehaalaria tulevaksi.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="Tanjuska";25424462]Mä niin olisin halunnut tuollasen kotiasuksi mutta mies meinas tukehtua kahviinsa (naurusta) kun pohdin asiaa ääneen, se sika :LOL:. Haukkuu haalaria vauvan asuksi ja sanoi ettei ikinä voi kattoo mua vakavalla naamalla jos näkee mun päällä semmosen, höh.

Miehet on omituisia...silti ne ite haluis jotain tuommoisia salaa...

"Tanjuska"
Miehet on omituisia...silti ne ite haluis jotain tuommoisia salaa...
Mä luulen kans että tuokin karvajalka haluis itselleenkin samanlaisen mutta ei vaan kehtaa tunnustaa ja siksi nauraa mulle kun sellaista himoitsen =D.

Mutta tuo sun tekemäsi haalari on aivan ihana, siinä on mun lempivärit, kyllä sun lapset saa olla onnellisia kun niiden äiti osaa ommella ja kutoa vaikka mitä =)!!

[QUOTE="Tanjuska";25424506]Mä luulen kans että tuokin karvajalka haluis itselleenkin samanlaisen mutta ei vaan kehtaa tunnustaa ja siksi nauraa mulle kun sellaista himoitsen =D.

Mutta tuo sun tekemäsi haalari on aivan ihana, siinä on mun lempivärit, kyllä sun lapset saa olla onnellisia kun niiden äiti osaa ommella ja kutoa vaikka mitä =)!![/QUOTE]

Kiitos. Poika valitsi itse kankaan.

[QUOTE="vieras";25424546]Ihana! Meillä oli koko perheellä vastaavat joskus 90-luvun loppupuolella. Ja ne oli todella ahkerassa käytössä varsinkin koulussa! :)[/QUOTE]

Mä luulen, et tuo menee kouluunkin tuolla :LOL:

[QUOTE="hankey";25424749]Mistä sait kaavat ja paljonko tuli tarvikkeet maksamaan?[/QUOTE]

Vähän muokkailin suuri käsityölehden kaavasta...8/2011 ..kangas oli 17,90e/m, vetokerju noin 2e, resorista ei tietoa kun sitä oli kotona jo....kangasta meni 2m jos siis on 160cm leveää....

Meillä se on mies, joka kulkee kotona jumpsuitissa :cool:

Yhteistyössä