Isä, miten sun naisasiat nykyään?Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25413940:Ja sitten itketään, että miks musta tuli YH...! : /
Erittäin hyvin, riippuu kenestä naisesta on puheIsä, miten sun naisasiat nykyään?
Onko sulla vaimosi kanssa mitään? Entäs se yksi outo palstalainen lännestä? Kävikö luonasi Lahdessa kahvilla sillon aamupäivällä joku/joitain?Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25413962:Erittäin hyvin, riippuu kenestä naisesta on puhe
Ei käynyt, kun ei tiedä meistä kummastakaan mitään...Onko sulla vaimosi kanssa mitään? Entäs se yksi outo palstalainen lännestä? Kävikö luonasi Lahdessa kahvilla sillon aamupäivällä joku/joitain?
Hä? Joku aika sittenhän sulla oli kaikki niin hyvinAlkuperäinen kirjoittaja Isä;25413976:Ei käynyt, kun ei tiedä meistä kummastakaan mitään...
No miten sen nyt sanois, parempiakin aikoja on ollut : /
Niin luulin, mutta ei näemmä mennyt niin ku luulin...Hä? Joku aika sittenhän sulla oli kaikki niin hyvin
Päätöntä?Mäki haluan lapsen, mut en yhtään miestä. Ketäs mun sit tarttis kiristää??
Sä olet sellanen saalistaja että nappaat pian taas jonkun itsellesiAlkuperäinen kirjoittaja Isä;25414006:Niin luulin, mutta ei näemmä mennyt niin ku luulin...
En tiedä, ehkä parempi niin, kunhan toinen vain rakastaa minua ja sitä rataa, niin eiköhän sekin ole parempi kuin tämä.Sä olet sellanen saalistaja että nappaat pian taas jonkun itsellesi
Älä tyydy keskinkertaiseen, vaan parhaaseenAlkuperäinen kirjoittaja Isä;25414034:En tiedä, ehkä parempi niin, kunhan toinen vain rakastaa minua ja sitä rataa, niin eiköhän sekin ole parempi kuin tämä.
Näinhän se on.Älä tyydy keskinkertaiseen, vaan parhaaseen
Tälleen me tehtiin, silloin kun mä halusin vauvaa ja mies ei vielä. Jonkun aikaa mentiin kumin kanssa ja jossain vaiheessa mieskin sitten kypsyi ajatukseen lapsesta.Ei se ihan noin toimi minusta.
Se, että jättää ehkäisyvastuun puolestaan miehen tehtäväksi, on ihan hyvä ratkaisu; jos mies hankkii kumeja niin käytetään sitten niitä. Jos ei hanki, vaan pistää menemään paljaalla, niin mies varmaan on muuttanut mielensä sen uuden vauvan suhteen.