Toivottavasti mun "kiristys" onnistuu..

• Viestiketjun aloittaja :P
  • Ensimmäinen viesti
Isä
[QUOTE="Anne";25413880]Kyl paras suhde on sellanen missä nainen päättää yksin kaikesta, kun ei ne miehet mitään tiedä.[/QUOTE]
Ja sitten itketään, että miks musta tuli YH...! : /

Ei se ihan noin toimi minusta.

Se, että jättää ehkäisyvastuun puolestaan miehen tehtäväksi, on ihan hyvä ratkaisu; jos mies hankkii kumeja niin käytetään sitten niitä. Jos ei hanki, vaan pistää menemään paljaalla, niin mies varmaan on muuttanut mielensä sen uuden vauvan suhteen.
Tälleen me tehtiin, silloin kun mä halusin vauvaa ja mies ei vielä. Jonkun aikaa mentiin kumin kanssa ja jossain vaiheessa mieskin sitten kypsyi ajatukseen lapsesta.

Nyt meillä on kolme lasta ja mies haluis vielä neljännen, mutta minä en. Onneksi mies ei pysty kieroilla tolleen asian kanssa kuin naiset.

Khimaira
Kauheaa minusta, ei ollenkaan hauskaa..

Minäkin olen toivonut vauvaa jo vuosia ( lapsia on jo kolme, nuorin 6-v ) mutta mies ei halua. Ei tulisi mieleenkään poistattaa kierukkaa ja painostaa toista noin..

Jos noin kovasti haluaa vauvan ilman toisen tahtoa, niin eikö silloin ole perustavanlaatuisen keskustelun paikka..? Ja sitten ihmetellään kun miehet eivät jaksa/ halua olla kotona/ lasten kanssa/ osallistua perheen arkeen ja parisuhde natisee...

näinkin voi tehdä
mä en kertonut mun miehelle että otatin kierukan pois ja mies ihan normisti vaan pisteli paljaalla.....
sitten tein jonkun ajan kuluttua postiivisen r.testin ja taivastelin miten tää on mahdollista!
nyt lapsi on 2v ja ollaan onnellisia.

Yhteistyössä