Toivottavasti mun "kiristys" onnistuu..

• Viestiketjun aloittaja :P
  • Ensimmäinen viesti
"ap"
[QUOTE="vieras";25413569]Ihanaa, miehestä tulee varmaan yltiöonnellinen isä, kun hänet on siihen pakotettu ja painostettu!!

Toivottavasti etsii toisen panon ;)[/QUOTE]

Niin no, se on isä jo, meillä on kyl lapsia jo ennestään.. Haluan vaan yhden lisää ;)

"maisa"
Leikitäänpä hetki ajatuksella, et sun kiristys onnistuu ja tulet raskaaksi. Arveletko että mies automaattisesti on sitten iloinen tilanteesta ja onnesta soikeena kun lapsi syntyy?

Yksi vaihtoehto on että lapsen synnyttyä (jopa jo raskausaikana) olet täällä ruikuttamassa miten epäreilu ja tunteeton mies sulla on kun se ei osallistu lapsen hoitamiseen eikä ota tarpeeksi vastuuta. Saattaapa jopa heilua koko ajan enempi kavereidensa kanssa ja lapsen hoito jää sulle.

Toinen vaihtoehto on et mies kyllä alkaa pitää lapsesta, mutta samalla tunteet viilenee sua kohtaan. Olen kerran kuunnellut erään tutun miehen tilitystä siitä miten samalla tyylillä vaimo oli "vastoin hänen tahtoaan" hankkiutunut raskaaksi. Eli oli lopettanu pillerit vaikka tiesi ettei mies halua lasta eikä halunnut käyttää kumiakaan. Lopulta oli heille lapsi sitten tullut, mies kyllä piti lapsesta mutta ei niinkään enää avioliitostaan...

Jos miehesi ei halua lasta niin on äärimmäisen epäreilua pakottaa häntä siihen. Mikähän haloo nousisi jos joku mies tekisi vaimolleen tätä samaa eli painostaisi lapsen hankkimiseen vastoin tahtoa. Ai niin sehän onkin aina naisen valinta että hankitaanko lapsia vai ei....

[QUOTE="ap";25413575]Kyllä me olemme ihan onnellisesti naimisissa :) Mää vaan haluan lapsen :)[/QUOTE]

Muttako sää et voi yksin vaan päättää että "mää haluan".
Älä pliis ala kieroileen, ajattele vähän sen sun toivoman lapseski parasta. :)

Ei se ihan noin toimi minusta.

Se, että jättää ehkäisyvastuun puolestaan miehen tehtäväksi, on ihan hyvä ratkaisu; jos mies hankkii kumeja niin käytetään sitten niitä. Jos ei hanki, vaan pistää menemään paljaalla, niin mies varmaan on muuttanut mielensä sen uuden vauvan suhteen.

"ap"
[QUOTE="maisa";25413608]Leikitäänpä hetki ajatuksella, et sun kiristys onnistuu ja tulet raskaaksi. Arveletko että mies automaattisesti on sitten iloinen tilanteesta ja onnesta soikeena kun lapsi syntyy?

Yksi vaihtoehto on että lapsen synnyttyä (jopa jo raskausaikana) olet täällä ruikuttamassa miten epäreilu ja tunteeton mies sulla on kun se ei osallistu lapsen hoitamiseen eikä ota tarpeeksi vastuuta. Saattaapa jopa heilua koko ajan enempi kavereidensa kanssa ja lapsen hoito jää sulle.

Toinen vaihtoehto on et mies kyllä alkaa pitää lapsesta, mutta samalla tunteet viilenee sua kohtaan. Olen kerran kuunnellut erään tutun miehen tilitystä siitä miten samalla tyylillä vaimo oli "vastoin hänen tahtoaan" hankkiutunut raskaaksi. Eli oli lopettanu pillerit vaikka tiesi ettei mies halua lasta eikä halunnut käyttää kumiakaan. Lopulta oli heille lapsi sitten tullut, mies kyllä piti lapsesta mutta ei niinkään enää avioliitostaan...

Jos miehesi ei halua lasta niin on äärimmäisen epäreilua pakottaa häntä siihen. Mikähän haloo nousisi jos joku mies tekisi vaimolleen tätä samaa eli painostaisi lapsen hankkimiseen vastoin tahtoa. Ai niin sehän onkin aina naisen valinta että hankitaanko lapsia vai ei....[/QUOTE]

Näin meillä on tullut edellinenkin lapsi, eikä valittanut tosi tilanteessa ollenkaan.. Rakastaa mua ja lasta todella paljon.. Kavereita miehellä ei ole, enään.. Ku mää en pitäny sen kavereista, joten en antanu enää "leikkiä" niiden kanssa.. Onhan hänellä nyt perhe jonka kanssa viettää aikaa...

Isä
[QUOTE="ap";25413638]Näin meillä on tullut edellinenkin lapsi, eikä valittanut tosi tilanteessa ollenkaan.. Rakastaa mua ja lasta todella paljon.. Kavereita miehellä ei ole, enään.. Ku mää en pitäny sen kavereista, joten en antanu enää "leikkiä" niiden kanssa.. Onhan hänellä nyt perhe jonka kanssa viettää aikaa...[/QUOTE]
Entäs jos miehes yht'äkkiä päättäs, että ei pidä sun kavereista ollenkaan. Ni sä et sais niien kans "leikkiä" IKINÄ!
Mitä tekisit? : /
Herääs ny maailmaan neitokainen...

"ap"
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25413757:
Entäs jos miehes yht'äkkiä päättäs, että ei pidä sun kavereista ollenkaan. Ni sä et sais niien kans "leikkiä" IKINÄ!
Mitä tekisit? : /
Herääs ny maailmaan neitokainen...
Mun kaverit on ihan erilaisia, kun mitä miehen kaverit OLI!

Yhteistyössä