Kertokaa lapsistanne, jotka näkevät henkimaailmaan. Näkevät esim. edesmenneitä sukulaisia yms.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
TÄH? Kaikki mielipiteet on tervetulleita. Erityisesti, jos katsoit täällä linkitetyt yle.areenan ohjelmat. Mitä mielipiteitä ne sinussa herätti, ja miksi? Mitä mieltä olet Ericistä? Entä muista vastaavista lapsista? Sanotaanko jossain näin, että mielipide muodostaa ihmisen? Mielestäni ei. Voit elää tavalla tai toisella, ja vasta kuoleman jälkeen huomaat olleesi väärässä. Minäkin voin joutua toteamaan saman. Ehkä kuollessani vain sammun kuin huonosti sytytetty lyhty:D
 
TÄH? Kaikki mielipiteet on tervetulleita. Erityisesti, jos katsoit täällä linkitetyt yle.areenan ohjelmat. Mitä mielipiteitä ne sinussa herätti, ja miksi? Mitä mieltä olet Ericistä? Entä muista vastaavista lapsista? Sanotaanko jossain näin, että mielipide muodostaa ihmisen? Mielestäni ei. Voit elää tavalla tai toisella, ja vasta kuoleman jälkeen huomaat olleesi väärässä. Minäkin voin joutua toteamaan saman. Ehkä kuollessani vain sammun kuin huonosti sytytetty lyhty:D
No ku mä en oo varma oonko nähny noita vai en :D Siis oon nähnyt yhden jakson tuota toista sarjaa, oliko tossa se kun se joku nainen ennusti, että ne joutuu onnettomuuteen ja vaihto sen takia turvallisempaan autoon? Ja tuosta toisestakaan en tiedä, mutta oon nähnyt jonkun dokumentin tollasesta lapsesta, joka muistaa edellisen elämän. Ja täyttä humpuukkia kaikki mun mielestä. En usko mihinkään mitä ei voi tieteellisesti todistaa. Mua jäi kiinnostaa tuo sun näkemys tuosta sielusta, että miten oot siihen päätynyt?
 
No ku mä en oo varma oonko nähny noita vai en :D Siis oon nähnyt yhden jakson tuota toista sarjaa, oliko tossa se kun se joku nainen ennusti, että ne joutuu onnettomuuteen ja vaihto sen takia turvallisempaan autoon? Ja tuosta toisestakaan en tiedä, mutta oon nähnyt jonkun dokumentin tollasesta lapsesta, joka muistaa edellisen elämän. Ja täyttä humpuukkia kaikki mun mielestä. En usko mihinkään mitä ei voi tieteellisesti todistaa. Mua jäi kiinnostaa tuo sun näkemys tuosta sielusta, että miten oot siihen päätynyt?
En osaa sanoa miten olen "päätynyt" käsitteeseen sielu. Se on käsite, joka minussa on ollut sisäsyntisesti ja jota "ruokin" omaehtoisesti pienenä mummolassa alettuani lukea ikuisia kertomuksia ja raamattua. Vanhempani ja sukulaiseni eivät siis ole uskovia. Mun uskomiseni sinällään sanana USKO on kärsinyt inflaation. Toisaalta sieluni olemassaoloa ruokkii ns.kuudennen aistin kokemukset. Toisaalta joku voisi väittää niiden olevan huuhaata, mielikuvitusta tai muuta biologisilla tekijöillä selitettävissä olevaa.

P.s. Suosittelen silti katsomaan tuon linkin, jossa kerrotaan Ericistä
 
Viimeksi muokattu:
Mun mies on lapsena muistanut "kun oli iso". Ei muista enää että mitä silloin muisti, muuta kuin että oli nuori mies ja oli sellane "pappalätsä" ja sitä tyyliä kamppeet.
Kukaan muukaan ei tietenkään muista että mitä ois puhunu, tuskinpa kukaan enempiä kyselikään, kun eivät tällaisiin asioihi usko.

Se on ikävää, että niin monet ohittaa kaikki tällaset ihan hölynpölynä.
 
"vieras"
Mua tosissaan ihmetyttää tuo Hennan tapaus. Miten voi kaksi lasta puhua samoja juttuja?! Mitäs jos äiti kysyis niiltä lapsilta nyt, muistaako ne Hennaa? Tuu sit kertoo, mitä ne sano!
 
"vieras"
Niina-Matilda Juhola on suomessa ainakin tietämäni henkilö, joka on lapsesta saakka nähnyt ja kuullut edesmenneitä ja saanut aistimuksia aiemmasta elämästään. Näitä on varmaan enemmän kuin tiedämme, sillä vain harva tulee julkisuuteen näiden asioiden kanssa.

Minä haluaisin kommentteja uskovilta tuohon aiemmin kirjoittamaani.
Sitten on tämä Johanna Broman, joka on lapsesta asti nähnyt henkimaailman. Hän on ollut paljon aikoinaan julkisuudessa ja on kirjoittanut neljä kirjaakin. Kirjat on hyviä, hän kuvailee niissä tosi tarkasti, miten hän näkee ja kokee. Hän näkee henkimaailman ja meidän maailman ikäänkuin päällekkäin / rinnakkain. Hänen ei tarvi keskittyä tai hiljentyä päästäkseen yhteyteen henkimaailmaan, vaan se on tässä hänen tietoisuudessaan koko ajan. hän kuvailee, että kun meidän maailma näyttää mattapintaiselta, on henkimaailma hyvin kimalteleva ja kaunissävyinen. Hän näkee ihmisten mukana kulkevat läheisten henget ja kykenee kommunikoimaan niiden kanssa.
 
"vieras"
Niin siis läpäissyt yhden professorin testin, mitä moni muu tutkija on kritisoinut ei-tieteelliseksi. Kriittinen ajattelukin on sallittua. Uskotteko te oikeasti mitä tahansa, joku sanoo jos hänellä vain on tutkinto?
Lueppa tämä kirja: NÄKIJÄN TARINA, ennenkuin kirjoitat puppua.

Kirjaa kirjoittaessa ei ole unohdettu skeptikoita: kirjassa kuvataan useita tieteellisiä kokeita joilla DuBoisin lahjoja on testattu.

Näkijä on Suomessakin suosittu tv-sarja poliisin apuna työskentelevästä meediosta Allison DuBoisista.

Näkijän tarina on DuBoisin muistelmateos, jossa hän kertoo elämästään ainutlaatuisen lahjan kanssa. Allison DuBois on saanut viestejä kuolleilta ihmisiltä lapsuudestaan saakka.

Ensimmäinen viesti tuli DuBoisin kuolleelta isoäidiltä, joka halusi sukulaistensa tietävän, että hänellä ei ole mitään hätää. Monia näkyjä ja vuosia myöhemmin DuBois päätti, että hän haluaa käyttää lahjaansa ihmisten auttamiseen.

Hän pääsi töihin poliisin väkivaltarikosyksikköön ja on työssään selvittänyt lukuisia rikoksia näkyjensä avulla.

Muistelmateoksessaan DuBois kirjoittaa varttumisestaan ihmeellisen kyvyn kanssa ja kertoo lukuisia tarinoita kuolleista ihmisistä jotka ovat ottaneet häneen yhteyttä sekä rikoksista joita hän on ratkaissut.

Paitsi meedio, DuBois on myös vaimo ja äiti, eikä näiden roolien sovittaminen yhteen ole aina helppoa. DuBoisin perhe onkin keskeisessä osassa kirjassa ja tv-sarjassa.

Kirjaa kirjoittaessa ei ole unohdettu skeptikoita: kirjassa kuvataan useita tieteellisiä kokeita joilla DuBoisin lahjoja on testattu.Draamasarja Näkijä kuuluu Nelosen ohjelmistoon, ja kolmannen tuotantokauden jaksot tulevat ruutuun ensi vuonna

N
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"vieras"
DuBois osallistui myös neljän vuoden ajan erilaisiin testeihin Arizonan yliopistolla, jossa tutkittiin meediokykyjä.

katso Allisonin videohaastattelu tästä (skrollaa hieman alaspäin):

http://paranormaaliblogi.wordpress.com/category/ennustaminen/
 
"Vieras"
No uskovana ajattelen että voihan ihminen olla yhteydessä pahoihin henkiin ja nämä henget voivat halutessaan esittää kuollutta läheistä. Meedioista ja näkijöistä osa huijaa psykologisilla taidoillaan (edellä kuvattu tekniikka) ja osa on aidosti yhteydessä pahoihin henkiin. Raamatussa ei suotta kielletä yhteydenpitoa ennustajiin.
Kuolemanrajakokemukset...varmaan osa on ihmisen omista aivoista peräisin. Uskon kyllä että on olemassa taivas ja helvetti mutta onko niissä käyty ja palattu takaisin...no ehkä jotkut on. Jännää on se että joillakin ei uskovaisilla on kuolemanrajakokemuksia jotka eivät ole pelottavia vaan lohdullisia...en tiedä mikä ne selittää, aivot kai.
 
-
[QUOTE="vieras";25374668]Mun poika näki 5v useina öinä paholaisen. Pidettiin sit ääneen Isä meidän-rukous, niin se alkoi loitota. Minä en sitä hahmoa nähnyt, mutta poika näki ja kirkui pelosta. Oli kamala paikka mulle, että lapseni joutui sellaista kokemaan :'( Sittemmin olen pitänyt hälle Herran siunauksen joka ilta.[/QUOTE]

Unihalvaus.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";25379513]No uskovana ajattelen että voihan ihminen olla yhteydessä pahoihin henkiin ja nämä henget voivat halutessaan esittää kuollutta läheistä. Meedioista ja näkijöistä osa huijaa psykologisilla taidoillaan (edellä kuvattu tekniikka) ja osa on aidosti yhteydessä pahoihin henkiin. Raamatussa ei suotta kielletä yhteydenpitoa ennustajiin.
Kuolemanrajakokemukset...varmaan osa on ihmisen omista aivoista peräisin. Uskon kyllä että on olemassa taivas ja helvetti mutta onko niissä käyty ja palattu takaisin...no ehkä jotkut on. Jännää on se että joillakin ei uskovaisilla on kuolemanrajakokemuksia jotka eivät ole pelottavia vaan lohdullisia...en tiedä mikä ne selittää, aivot kai.[/QUOTE]

Mä taas en usko tuohon yhtään. Ylipäänsä tällainen uskovaisten näkemys, että paha henki esittää edesmennyttä, on ihan uusi asia mulle. Tuli tutuksi vasta palstan myötä. Mä uskon, että jokaisella on sielu ja että edesmenneet ovat henkimaailmassa, joka on yhtä todellinen kuin tämä maailma.

Sitten on olemassa tämä hypnologi, joka on hypnotisoinut satoja ihmisiä ja pyytänyt niitä hypnoosissa menemään EDELLISEN elämänsä kuolinhetkeen ja että mitä sitten tapahtui. Nämä kaikki ihmiset kertoivat samantapaisesti mitä tapahtuu, toisistaan tietämättä. Erittäin mielenkiintoinen kirja.

Tässä kirjaesittely:

Michael Newton

Sielujen matka
– elämää elämien väillä

Hypnologi Michael Newton kertoo lukuisille kielille käännetyssä kirjassaan, mitä meille tapahtuu sieluina sielujen maailmassa. Hän on toiminut hypnoterapeuttina lähes 50 vuotta ja tutkinut perusteellisesti asiakkaittensa avulla henkimaailmaa ja elämää sieluna fyysisten elämien välillä. Kirja vastaa moniin mieltämme askarruttaviin kysymyksiin - ja kysymyksiin joita emme ole edes osanneet kysyä.
Mihin matkaamme kuoltuamme? Miten sielu toimii ihmisen kehossa? Keitä ovat oppaat ja sielunkumppanit? Mitä henkimaailmassa tehdään ja millaista siellä on? Miten ja miksi valitsemme seuraavan elämämme? Lähde mukaan unohtumattomalle matkalle tutkimaan elämääsi ikuisena sieluna, tämän kirja avaa sinulle kokonaisen uuden maailman!


Sielujen Matka kirja (jatko-osa):

Huippuhypnologi Michael Newton kertoo Sielujen matka -kirjan jatko-osassa yksityiskohtaisemmin, millaista elämää me elämme sieluina henkimaailmassa. Kirjassa syvennytään tutkimaan tarkemmin esimerkiksi sellaisia aiheita kuin sielunkumppanit, sieluneuvoston tapaaminen, vapaa-aika ja opiskelu henkimaailmassa, energian eheyttäminen, häiriintyneet ja rauhattomat sielut sekä sielun liittyminen ihmisaivoihin.

Michael Newton esittelee laajan tutkimustyönsä tulokset asiakkaittensa kertomuksiin pohjautuen. Esillä on tällä kertaa 67 laajemmin tarkasteltua ja monta suppeammin esiteltyä kuvausta henkimaailmasta. Lue, millaista elämä ihmisenä on sielun näkökulmasta katsoen.
 
[QUOTE="Vieras";25379513]No uskovana ajattelen että voihan ihminen olla yhteydessä pahoihin henkiin ja nämä henget voivat halutessaan esittää kuollutta läheistä. Meedioista ja näkijöistä osa huijaa psykologisilla taidoillaan (edellä kuvattu tekniikka) ja osa on aidosti yhteydessä pahoihin henkiin. Raamatussa ei suotta kielletä yhteydenpitoa ennustajiin.
Kuolemanrajakokemukset...varmaan osa on ihmisen omista aivoista peräisin. Uskon kyllä että on olemassa taivas ja helvetti mutta onko niissä käyty ja palattu takaisin...no ehkä jotkut on. Jännää on se että joillakin ei uskovaisilla on kuolemanrajakokemuksia jotka eivät ole pelottavia vaan lohdullisia...en tiedä mikä ne selittää, aivot kai.[/QUOTE]

Miten pieni lapsi voisi olla yhteydessä pahoihin henkiin? Miksi pahat henget haluaisivat osallistua pienen, esim 2-5 vuotiaan lapsen elämään esim. kuolleen äidin tai isoäidin muodossa, ja kertoa että kaikki on hyvin? Tai miten lapsi olisi pienestä asti saattanut elää rinnakkain henkimaailman kanssa ja pitänyt sitä ihan normaalina? Esim. Niina-Matilda Juholalle oli nuorena aika kriisin paikka, kun tajusi että läheskään kaikki muut ihmiset eivät näe ja kuule henkimaailmaa kuten hän. N-M kävi myös papin kanssa juttelemassa asiasta, ja sai lohtua tilanteeseensa.

Aivot eivät selitä kuolemanrajakokemusten laatua. Noissa yle.areenan ohjelmissa kerrottiin, että rajakokemuksia oli myös henkilöillä joilla olivat aivojen hermosolut yms.toiminta pysähtynyttä sydänpysähdyksen aikana. Miksi ei-uskovalla rajakokemus olisi pelottava? Nuo ohjelmat olivat tosi mielenkiintoisia, ja siinä oli myös syntymäsokea nainen, joka kuoleman lähestyessä rajakokemuksessa näki kaiken sairaalahuoneessa. Hoitajat jotka häntä elvyttivät, ja kaikki värit hyvin kauniina! Se oli hänelle ainutlaatuinen kokemus, sillä hän ei ollut koskaa voinut tietää, miltä tuntuu nähdä.
 
"sirja"
[QUOTE="Vieras";25379513]No uskovana ajattelen että voihan ihminen olla yhteydessä pahoihin henkiin ja nämä henget voivat halutessaan esittää kuollutta läheistä. Meedioista ja näkijöistä osa huijaa psykologisilla taidoillaan (edellä kuvattu tekniikka) ja osa on aidosti yhteydessä pahoihin henkiin. Raamatussa ei suotta kielletä yhteydenpitoa ennustajiin.
Kuolemanrajakokemukset...varmaan osa on ihmisen omista aivoista peräisin. Uskon kyllä että on olemassa taivas ja helvetti mutta onko niissä käyty ja palattu takaisin...no ehkä jotkut on. Jännää on se että joillakin ei uskovaisilla on kuolemanrajakokemuksia jotka eivät ole pelottavia vaan lohdullisia...en tiedä mikä ne selittää, aivot kai.[/QUOTE]

Joo, just tää on tätä uskovaisten maailmaa, ei kukaan esitä kuollutta, vaan asia on oikeasti totta. Minä olen "nähnyt" henkiä ja aina kokemukset ovat olleet hyviä.
Valitettavasti ns. uskovat ovat osittain harhateillä.
Minäkin olen uskova, mutta osaan ajatella itse.
Ja meediot saavat tietoa toiselta puolelta joka voidaan todentaa.
He kertovat asioita joita kukaan muu ei voi tietää kuin se jolle kerrotaan, esim.
jotain yksityiskohtia joita ei siis kukaan voi keksimällä tietää.
Henkimaailma on hyvä ja meitä lähellä.
Pahoihin henkiin en ota kantaa.
Ja helvetti on täällä maan päällä, en usko sellaiseen helvettiin jolla mua
peloteltiin pyhäkoulussa.
 
Eilen otin asian puheille vuosien jälkeen. Esikoinen muistaa hyvin että omisti sellaisen ystävän. Koska oli silloin ainut lapsi järkeili itse sen näin "mä olin varmaan yksinäinen niin tarttin leikkikaverin"

Esikoinen on siis aika intuitiivinen niin kuin mäkin. Oli tässä viime keväänä sellainen tapaus että mun isä joutui äkisti sairaalaan ja kyseessä oli ihan vakava juttu. Ei oikein tiedetty vielä kuinka vakava.
Menin vastaan tyttöä kouluun ja tyttö oli kovin hiljainen. Kerroin papasta ja että papalla ei enää ole hätäää ja on hyvässä hoidossa.
Tyttö pysähtyi ja huokaisi. "huh nyt se tunne lähti pois, koko aamun on tuntunut siltä että tapahtuu jotain pahaa, mutta nyt s tunne meni pois" Silminähden tyttö piristyi ja ihan oikeasti näytti siltä kun joku taakka olisi pudonnut pois.
Tytö oli koko aamun pitänyt puhelintaan auki vaikka kouluun yleensä sulkee sen, koska oli varma, että jotain tapahtuu.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan;25379771:
Eilen otin asian puheille vuosien jälkeen. Esikoinen muistaa hyvin että omisti sellaisen ystävän. Koska oli silloin ainut lapsi järkeili itse sen näin "mä olin varmaan yksinäinen niin tarttin leikkikaverin"

Esikoinen on siis aika intuitiivinen niin kuin mäkin. Oli tässä viime keväänä sellainen tapaus että mun isä joutui äkisti sairaalaan ja kyseessä oli ihan vakava juttu. Ei oikein tiedetty vielä kuinka vakava.
Menin vastaan tyttöä kouluun ja tyttö oli kovin hiljainen. Kerroin papasta ja että papalla ei enää ole hätäää ja on hyvässä hoidossa.
Tyttö pysähtyi ja huokaisi. "huh nyt se tunne lähti pois, koko aamun on tuntunut siltä että tapahtuu jotain pahaa, mutta nyt s tunne meni pois" Silminähden tyttö piristyi ja ihan oikeasti näytti siltä kun joku taakka olisi pudonnut pois.
Tytö oli koko aamun pitänyt puhelintaan auki vaikka kouluun yleensä sulkee sen, koska oli varma, että jotain tapahtuu.
Puhuitteko enemmän siitä Hennasta eilen?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan;25379771:
Eilen otin asian puheille vuosien jälkeen. Esikoinen muistaa hyvin että omisti sellaisen ystävän. Koska oli silloin ainut lapsi järkeili itse sen näin "mä olin varmaan yksinäinen niin tarttin leikkikaverin"

Esikoinen on siis aika intuitiivinen niin kuin mäkin. Oli tässä viime keväänä sellainen tapaus että mun isä joutui äkisti sairaalaan ja kyseessä oli ihan vakava juttu. Ei oikein tiedetty vielä kuinka vakava.
Menin vastaan tyttöä kouluun ja tyttö oli kovin hiljainen. Kerroin papasta ja että papalla ei enää ole hätäää ja on hyvässä hoidossa.
Tyttö pysähtyi ja huokaisi. "huh nyt se tunne lähti pois, koko aamun on tuntunut siltä että tapahtuu jotain pahaa, mutta nyt s tunne meni pois" Silminähden tyttö piristyi ja ihan oikeasti näytti siltä kun joku taakka olisi pudonnut pois.
Tytö oli koko aamun pitänyt puhelintaan auki vaikka kouluun yleensä sulkee sen, koska oli varma, että jotain tapahtuu.
Minulle itselleni tulee tuo olo, ja se tulee aika poaljon yleensä ennakkoon jos joku läheinen on lähtemässä pois, ja mitä lähemmäs mennään ajankohtaa niin sitä enemmän se möykky tuntuu ja sitten kun asia on ohi, se tunnekin menee pois. Olen tämän tiedostanut ajat sitten, äitini oli menossa lääkäriin ja se tunne tuli taas sillon, tiesin jo etukäteen mitä äiti soittaa, kun tiesin päivän jolloin tutkimustulokset tulevat. Siitä saakka tiesin että ei tule selviämään sairaudestaan, kuoli 2 vuoden kuluttua. Olo helpotti siinä vaiheessa kun oltiin hautaustoimistossa äidin aamullisen kuoleman jälkeen.
 
Maagia
[QUOTE="vieras";25373302]Mitä mieltä olette esim. Lisa Williamsista, joka saa yhteyden henkimaailmaan? Jos hän olisi huijari, olisi se jo paljastunut. Hänen tv-ohjelmissaan kaikki esiintyy omilla naamoilla ja nimillä ja Lisa saa yhteyden kuolleeseen ja osaa kuvailla tarkasti kuoleman jne. millainen ihminen oli ja välittää viestejä. Kyllä olis jo jääny kii, jos ois huijausta.[/QUOTE]

Näinhän sen täytyy olla! Kaikki mikä on televisiossa nähtyä (tai palstalla luettua) on täyttä totta!!
 
  • Tykkää
Reactions: rtee
[QUOTE="vieras";25379387]Lueppa tämä kirja: NÄKIJÄN TARINA, ennenkuin kirjoitat puppua.

Kirjaa kirjoittaessa ei ole unohdettu skeptikoita: kirjassa kuvataan useita tieteellisiä kokeita joilla DuBoisin lahjoja on testattu.

Näkijä on Suomessakin suosittu tv-sarja poliisin apuna työskentelevästä meediosta Allison DuBoisista.

Näkijän tarina on DuBoisin muistelmateos, jossa hän kertoo elämästään ainutlaatuisen lahjan kanssa. Allison DuBois on saanut viestejä kuolleilta ihmisiltä lapsuudestaan saakka.

Ensimmäinen viesti tuli DuBoisin kuolleelta isoäidiltä, joka halusi sukulaistensa tietävän, että hänellä ei ole mitään hätää. Monia näkyjä ja vuosia myöhemmin DuBois päätti, että hän haluaa käyttää lahjaansa ihmisten auttamiseen.

Hän pääsi töihin poliisin väkivaltarikosyksikköön ja on työssään selvittänyt lukuisia rikoksia näkyjensä avulla.

Muistelmateoksessaan DuBois kirjoittaa varttumisestaan ihmeellisen kyvyn kanssa ja kertoo lukuisia tarinoita kuolleista ihmisistä jotka ovat ottaneet häneen yhteyttä sekä rikoksista joita hän on ratkaissut.

Paitsi meedio, DuBois on myös vaimo ja äiti, eikä näiden roolien sovittaminen yhteen ole aina helppoa. DuBoisin perhe onkin keskeisessä osassa kirjassa ja tv-sarjassa.

Kirjaa kirjoittaessa ei ole unohdettu skeptikoita: kirjassa kuvataan useita tieteellisiä kokeita joilla DuBoisin lahjoja on testattu.Draamasarja Näkijä kuuluu Nelosen ohjelmistoon, ja kolmannen tuotantokauden jaksot tulevat ruutuun ensi vuonna

N[/QUOTE]

On se kumma miten Dubois on ollut poliisilaitoksella töissä ja selvittänyt monta rikosta, mutta poliisilla ja kenelläkään muulla paitsi Duboisilla ei ole tästä mitään todisteita. Eikä löydy todisteita noista muista tutkimuksistakaan kuin professori Schwartzin tutkimuksesta, jota monet muut tutkijat ovat kritisoineet ei-tieteellisistä tutkimusmenetelmistä. Schwartz on itse myöntänyt, että osa tutkimuksesta on tehty ei-tieteellisillä menetelmillä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25374714]Eli siis uskotko sä, että sun lapsesi kuvitteli kaiken? Ihan kaiken? Muistuuko sulle mieleen mitään sellaista tarinaa, mitä Henna oli kertonut lapsellesi, josta ajattelit, että miten lapsi voi tuollaisen jutun keksiä päästään?

Mua kiinnostaa, aika mielenkiintoinen juttu![/QUOTE]

Meillä tyttö kertoi jälkeenpäin että sillon kun hän oli pieni, kävi Aino niminen tyttö leikkimässä hänen kanssaan. Että sitä ei ole pitkään aikaan käynyt. Kysyin sitten joskus muistaessani anopilta, että ehdittiinkö hänen pikkusisarensa kastaa, kuoli kohta synnyttyään. Vastaus oli että ei ehditty, mutta hänestä olisi tullut Aino, sen tiesi varmuudella.
 
[QUOTE="vieras";25379396]DuBois osallistui myös neljän vuoden ajan erilaisiin testeihin Arizonan yliopistolla, jossa tutkittiin meediokykyjä.

katso Allisonin videohaastattelu tästä (skrollaa hieman alaspäin):

ennustaminen [/QUOTE]

Ei vaan kyseessä on tuo professori Gary Schwartzin tutkimus. Fanit saa sen tietysti kuulostamaan paremmalta kun sanotaan hänen osallistuneen Gary Schwartzin tutkimukseen ja Arizonan yliopiston tutkimukseen vaikka kyseessä on yksi ja sama tutkimus.
 
"vieras"
Miettikää, että tässä ilmassa kulkee kokoajan kuvia ja ääntä, emmekä näe niitä ilman tarvittavia laitteita (siis radiota ja tv:tä).

Ei voisi koskaan uskoa, että tässä kulkee radioaaltoja pitkin ilmassa puhetta ja musiikkia ja kuvaa. Eikö ole ihan outoa? Samalla tavalla voi ajatella, että meediot ovat niitä vastaanottimia. He kykenevät havaitsemaan henkimaailman.
 
  • Tykkää
Reactions: Ilona83
[QUOTE="vieras";25380646]Miettikää, että tässä ilmassa kulkee kokoajan kuvia ja ääntä, emmekä näe niitä ilman tarvittavia laitteita (siis radiota ja tv:tä).

Ei voisi koskaan uskoa, että tässä kulkee radioaaltoja pitkin ilmassa puhetta ja musiikkia ja kuvaa. Eikö ole ihan outoa? Samalla tavalla voi ajatella, että meediot ovat niitä vastaanottimia. He kykenevät havaitsemaan henkimaailman.[/QUOTE]

:headwall: :headwall: :headwall:

Radioaaltoja voi mitata tieteellisillä menetelmillä. Henkimaailmaa ei.
 

Yhteistyössä