taas tein väärin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .............
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.............

Vieras
miesystävä tuli töistä kl.22 jälk.ja alkoi katsoa elokuvaa.itse herään aina aikaisin aamulla töihin. tämä aikataulutus tuottaa hieman ongelmia meillä,koska jos haluan viettää aikaa hänen kanssaan minun on valvottava öisin ja sitten töissä taas on todella vaikeaa.

tv on meidän huoneessa. (meillä ei ole varsinaista olohuonetta) aloin nukkumaan n.22.30.mies kysyi miksi menen nukkumaan,koska minulla on 4 vapaapäivää.sanoin,että väsyttää ja haluan nukkua.olin kuitenkin ollut eilen töissä ja tosi väsynyt,koska alkuviikon olin jo valvonut hänen kanssaan.

hän sammutti tv ja lähti huoneesta.sanoin,että voi katsoa elokuvaa,mutta minä en katso.sanoi; ei tarvitse.

tunnin päästä heräsin ja menin katsomaan mitä tekee niin oli katsomassa telkkaria lapseni huoneessa joka oli yökylässä kaverilla. kysyin, että miksei katsonut meidän huoneessa kun ei se minua olisi haitannut.murahti vain jotain.

n.kl.3.30 heräsin uudelleen ja taas menin katsomaan, että missä on niin oli jäänyt nukkumaan lapseni sänkyyn. minua harmitti ja herätin hänet ja kysyin miksei tule nukkumaan omaan sänkyyn. hän huusi että vittu haluan nukkua, repi minua hiuksista ja tarrasi kurkkuun kiinni ja yritti vielä potkia.

että sellasta kivaa..

Miehesi teki enemmän väärin. Mutta en minä kyllä ymmärrä, miksi ei voisi katsoa telkkaria lapsen huoneessa. Itse olisin ollut tyytyväinen miehen päätökseen. Olisit nukkunut, jos väsytti. Ja antanut ärtyneen miehen olla rauhassa.

olisi voinut katsoa tv;tä lapsen huoneessa,mutta minua ärsytti hänen reaktionsa siihen, että minä halusin nukkua. aina ennenkin hän on jäänyt katsomaan tv,tä samaan huoneeseen. hän suuttui,koska en jaksanut valvoa hänen kanssaan.

Eli siis sä kysyit ystävällisesti, että tuutko omaan sänkyyn nukkumaan ja sit tää sun mies alko repiä sua hiuksista ja potkimaan? Ihan tosta noin vaan?

varmasti ole harkinassa anteeksi pyyntö. hän ei koskaan koe, että hänen käytösessään olisi jotain väärää. ja nämä tilanteet toistuvat meillä jatkuvasti. miksi en eroa? en kestä sitä tyhjyyttä ja yksinoloa.minulla ei ole muita "ystäviä" tai läheisiä aikuisia elämässäni.

jos olen puhunut, että hän voisi mennä vähäksi aikaa omaa kotiinsa ja miettisimme tilannetta niin vastaus on ,että hän ei tule ikinä takaisin, eikä vastaa puhelimeen jne...

Onko yleensäkin äkäinen ja agresiivinen herätettäessä keskellä yötä? Tiedän ihmisiä joilta tulee kyllä turpaan jos erehtyy herättämään vaikka muuten ovatkin ihan normaaleja.

Ei jumalauta! Ei kai teillä ole lapsia??
Mietis nyt vähän, annat miehen pahoinpidellä sinua koska et kestä yksin oloa.. Hanki hyvä ihminen harrastus jossa tapaat muita ihmisiä!

Ap. Sä siis roikut väkivaltasessa suhteessa ja vielä lapsi talossa??? Meneekö se nyt yli sun ja lapsen turvallisuudesta jne että et halua olla yksin? Agressiivinen jos ei saa haluamaansa?? Kuulostaa sille että juokse kun vielä voit.

Miehen käytöstä ei voi hyväksyä.

Vaikkakin naisen käytös oli myös mun mielestä ärsyttävää; miehen vahtimista, miksi katsot telkkaria täällä, miksi nukut täällä etkä tuolla...argh. Mutta eipä se oikeuta kimppuun käymään, ei.

Jokainen fiksu eroaisi tuossa vaiheessa. Ikävä kyllä kaikki ei oo fiksuja.

eipä se fiksuudesta ole kiinni, jos joku syyllistää taitavasti ja syyllistyt. harva sitä tietää, kuinka hienosti tuo tehdään. eikä sekään ole järjestä kiinni, jos et pysty olemaan yksin, tunnet sietämätöntä tyhjyyttä...

apua hakemaan.

esim. sinä anatolia syyllistät väkivallan uhria nimittelemällä/vihjaamalla ei-fiksuksi
No yhyy.

Mun mielestä fiksu ratkaisu olisi erota. On tyhmää jäädä ottamaan kerta toisensa jälkeen pataansa. Jos siitä mielipiteestä syyllistyy, niin se on ikävää.

Jätä se mies ap, ennen kun sun viimeinenkin itsetunnon ripaus on murusina jossain lattialankkujen välissä. Puhu vaikka terveyskeskuslääkärille jos ei ole ketään muuta jolle voisit puhua.

No yhyy.

Mun mielestä fiksu ratkaisu olisi erota. On tyhmää jäädä ottamaan kerta toisensa jälkeen pataansa. Jos siitä mielipiteestä syyllistyy, niin se on ikävää.

Jätä se mies ap, ennen kun sun viimeinenkin itsetunnon ripaus on murusina jossain lattialankkujen välissä. Puhu vaikka terveyskeskuslääkärille jos ei ole ketään muuta jolle voisit puhua.

Onko fiksut sellaisia, ketkä haukkuu tai vihjaa ei-fiksuksi, koska tämä ns. ei-fiksu on saanut selkäänsä.

Tämä kuulosti vähän samalle kuin viime vuonna aloitus, jossa mies ryhtyi väkivaltaiseksi riitelyn päätteeksi (silloinkin nainen oli ensin tivannut asioita samaan tyyliin). Oletko tehnyt avausta ennenkin tänne vai meneekö muillakin samalla kaavalla tuo?

Jos mies on noin väkivaltainen niin eikö kannattaisi erota?

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä