Hei! Olen huolissani tyttärestäni,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nina"

Vieras
joka on alipainoinen. Hän on 12-vuotias ja hän on kooltaan 162cm ja painoltaan 69kg. Hän kuvittelee olevansa normaalipainoinen, mutta mielestäni hän on liian laiha. Hän valittelee aina mahansa kokoa, vaikka se on mielestäni ihan normaalia. Alipaino on myös miltei pysäyttänyt hänen pituuskasvunsa, eikä hän syö enää paljoa ja aikoo aloittaa liikuntaharrastuksen, mikä huolestuttaa minua ja hänen tilannettaan entisestään. Mitä mieltä te olette, pitäisikö minun kieltää häntä liikkumasta ettei hänestä tulisi sairaalloisen alipainoista, vai mitä minun pitäisi tehdä hänen hyväkseen?

minä olen synnyttänyt aikuinen nainen ja olen 168cm pitkä ja painan 55kg..ENKÄ ole alipainoinen..hmmm..
alimmillaan olen aikuisiällä painanut 45kg ja SILLON olin alipainoinen.

no mä painan 13kg vähemmän kun tyttäres ja mielestäni mä voisin laihtua viellä pari kiloa, ja oon tytärtäs sentin lyhyempi. taitaa mammalla olla nyt vähän väärä käsitys alipainosta vai haluatko tehdä tyttärestäsi ylipainoisen? mun mielestä noilla mitoilla tyttös on jo lievästi ylipainoinen joten aikaan lisää ei tarvis painoa tulla.

on toi kyllä törkeetä edellämainittu henkilö ja pari muuta sankaria että äidillä on oikeasti huoli lapsesta ja sitte ruvetaa väittämään provoksi.. jos teillä olisi lapsia niin tietäisitte miltä se tuntuu :( mutta kun ei ole eikä tule, koska ootte sydämettömiä kaikki tyynni, ja voisin sanoa vielä rumemminkin ellen olisi sivistynyt, alkaa vaa ottaa päähä tollanen käytös.

Oikeasti niin porgååååååååååååå :D
Mutta jos et olissikaan niin käyppäs varaamassa koulun th´lle ajan ja sanot itse tulevasi mukaan..
Niin toimikaa kuin th kertoo olevan parasta tyttärellesi :)

Se voisi olla hyväksi. Kilpirauhasarvot ollaan katottu (mutta toisesta syystä) ja ei näyttänyt olevan, ihan hyvä niin. Ensin keskustelen asiasta kahden kesken tytön kanssa ja sitten päätetään mitä tehdään, ja kaikki jotka mäkättää saa luvan mennä pois, tämä on vakava asia.

Yhteistyössä