Örkkimörkki
Ajattelin vaan et naama ja jutut ei jotenkin lyö yksiin,susta saanu "pehmeän" kuvan mut jos tuo on sun omakuva niin oot vähän karun ja pelottavan näkönen
Kyllä on oma kuva Oli joku Facebookin ohjelma mikä muokkas kasvoja hieman kuivahtavaksi, niin tehin tuon kuvan sillä. En kuulemma mikään kiltin näköinen mies ole luonnossakaan, mutta pääpiirteittään tuon näköinen kaveri olenAlkuperäinen kirjoittaja Örkkimörkki;25344872:Ajattelin vaan et naama ja jutut ei jotenkin lyö yksiin,susta saanu "pehmeän" kuvan mut jos tuo on sun omakuva niin oot vähän karun ja pelottavan näkönen
Juu juuSaiko AP tyydyttävän vastauksen?
Heh no en loukkaantunutAlkuperäinen kirjoittaja Örkkimörkki;25345163:Juu juu
Etkai ny loukkaantunut kysymyksestäni? tarkoitus ei ollu loukata
Heti on mielessä palstamammojen tyydytyksen taso...Saiko AP tyydyttävän vastauksen?
Mietin väkisinkin et tuleeko sua vastaan vaan jotain enkelikasvoisia miehiä jos toi pelottaa? Eiköhän se hymykin jo tee erinäköiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Örkkimörkki;25345132:Aika pelottavan näkönen kyllä jos tulisit kadulla vastaan ni vois olla et vaihtas tien toiselle puolelle.Mutta toisaalta kun täällä lukee sun juttuja ni ei tuo naama niihin yhdistettynä ole silleen sit pelottava
Tietty voihan se hymy olla jotain viel karmivampaa.Mietin väkisinkin et tuleeko sua vastaan vaan jotain enkelikasvoisia miehiä jos toi pelottaa? Eiköhän se hymykin jo tee erinäköiseksi.
Muistatko mikä ohjelma se oli?Kyllä on oma kuva Oli joku Facebookin ohjelma mikä muokkas kasvoja hieman kuivahtavaksi, niin tehin tuon kuvan sillä. En kuulemma mikään kiltin näköinen mies ole luonnossakaan, mutta pääpiirteittään tuon näköinen kaveri olen
Höh,no ei tietenkään tule Karun näköset miehet vaan saa aikaan tälläsen reaktion eikä se sitä tarkota etteikö ne karun näköset olis kilttejä tai muuten sexyjä.Mut kyl mun vaistomainen liike on jos pimeellä tulis vastaan ni vaihtasin toiselle puolelle.Mietin väkisinkin et tuleeko sua vastaan vaan jotain enkelikasvoisia miehiä jos toi pelottaa? Eiköhän se hymykin jo tee erinäköiseksi.
Jos en väärin muista niin in20years oli sen sivelluksen nimi. Aikaisempaan viestiin että kyllä usein porukka vaihtaa toisellepuolelle katua, varsinkin jos mulla on tummat vaatteet päällä. Eipähän tullut kesällä kerjäläiset kyseleen rahaa kun lasten kanssa helsingissä oltiinMuistatko mikä ohjelma se oli?
Ois näet kivaa muokkailla omaa kulunutta pärstäänsä
Mä taas en pimeellä ees näe minkänäköinen mies tulee vastaan, eikä tule niin tarkkaan syynättyä muutenkaan. Vastaantulijan yleisestä habituksesta ja tilanteesta riippuen mietin mahdolliset toimenpiteet jos vastaantulija sattuiskin olemaan joku sekopää joka päättäs hyökätä kimppuun.Alkuperäinen kirjoittaja Örkkimörkki;25345258:Höh,no ei tietenkään tule Karun näköset miehet vaan saa aikaan tälläsen reaktion eikä se sitä tarkota etteikö ne karun näköset olis kilttejä tai muuten sexyjä.Mut kyl mun vaistomainen liike on jos pimeellä tulis vastaan ni vaihtasin toiselle puolelle.
Kiitos, käynkin heti kurkkaamas löytäisinkö sen sovelluksen =)!Jos en väärin muista niin in20years oli sen sivelluksen nimi. Aikaisempaan viestiin että kyllä usein porukka vaihtaa toisellepuolelle katua, varsinkin jos mulla on tummat vaatteet päällä. Eipähän tullut kesällä kerjäläiset kyseleen rahaa kun lasten kanssa helsingissä oltiin
Tämähän oli nätti kommentti. Ei ole kovinkaan kauaa aikaa kun mietiskelin että miksen ole tällä foorumilla yli kolmeenviikkon käynytkään..Yleensä naiset huomiohuoraavat miesvaltaisilla foorumeilla, mutta että näinkin päin...
attention whore
females on message boards and chats usually visited by guys(gaming, skating, heavy metal) who make a big deal of being female. they will post pictures and links to pictures of themselves scantily clad so the guys will tell them how hot they are. and they will.
new topic: "hotsk8tergurly: hi guys! am i the only girl here???? :-?"
"no you're not."
"well, here are some pix of me at the beach! ^^ "
"Woooah, you're hot!"
"thx! you really think so? *blushesreallyhard*"
Siihen on syynsä. Suosittelen skeittausfoorumia.Tämähän oli nätti kommentti. Ei ole kovinkaan kauaa aikaa kun mietiskelin että miksen ole tällä foorumilla yli kolmeenviikkon käynytkään..
Onko sulla sitten moraalia ?? Mukava kuulla ettei ihan kaikki moraali ole karissut poisPanisin....
Mut mun moraalini onkin toisinaan vähintäänkin arveluttavalla tasolla.
Kai mulla jonkinlainen, jossain asioissa korkeampi, joissakin valikoiva. Toisinaan en jaksa ajatella asiaa:saint:Onko sulla sitten moraalia ?? Mukava kuulla ettei ihan kaikki moraali ole karissut pois