kuka selvinpäin.

Voi kun tietäisitkin mitä kaikkea oli enne joulua :D
Pari vinkkiä, lasten äiti, poliisit, sosiaaliviranomaiset, hätäkeskus, lastenvalvoja...
Saa ite laitella nuo palaset oikeaan järjestykseen, ja kyllä noista oikea soppa saadaan aikaiseksi ;)
Oi apua...:O.
Ja nyt ymmärrän sun fiiliksen vieläkin paremmin!

Mulla ei ole koskaan tullut mitään noin dramaattista vastaan (edes silloin pahimpina aikoina...) mut silti oli aikoja/kertoja ku tuntu et mikää nollaus ei tehoa :D.

Huomattavasti parempaa alkavaa vuotta sinne =)!

• Tykkää
Reactions: Kastanja
"ninaTT"
Toistaiseksi vesiselvä :) Lasissa on colaa, lapsi meni just nukkumaan. Puolilta öin ajattelin mennä tuohon pihalle skumppapullon kanssa, jos sais naapureille tarjottua sen verran, ettei tarttis kaataa puolta pulloa viemäriin... Siis että itse voisin sen lasillisen, kaksi juoda :)

• Tykkää
Reactions: Kastanja
IhanaValo
:wave: Mie!

Ei oo minkäänlaista hinkua nyt yhtään mitään ottaakaan, kurkku on niin kipee ja muutenkin jo vattuuntunut olo tän flunssan takia.
Näillä näkymin ei oo mitään ihmeparantumistakaan odotettavissa eli uusi vuosikin alkaa sairaissa merkeissä..jei.. :(

"sipsi"
Minä, jälleen kerran :) Oon niin huono alkon ottaja, ettei tosi... eilen juhlissa otin 2 lasia punaviiniä, humalassa en ole ollut varmaan viiteen vuoteen, ellen liki kymmeneen...

Yhteistyössä