kuka selvinpäin.

Mä jo heiluttelinkin kuuluvani pinoon, lapset mulla tänä uutena vuotena, mut tuskin oisin muutenkaan kylillä hillumassa: mä nimittäin olen vähän tälläinen vastarannankiiski ja boikotoin hiljaa mielessäni kalenterijuoppouspäiviä :D.
Mä voin tempaista rivakatkin nollaukset toisinaan mut mielellään sillon ku siltä tuntuu, ei sillon ku kalenteri antaa siihen syyn :xmas: :D

Aries 78
Olishan tuo voinut olla ihan mukavakin lähteä Hiekkasärkille hieman nollaamaan, mutta eipähän ole aamulla krapulaa ja kauheata morkkista kun aamulla herää jonkun kotkan vierestä ja hajuakaan missä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25339458:
No en kyllä nää tuossa mitään piilosiveää, jos ottaa hyvässä seurassa ruoan kanssa lasillisen. :D
Ok. Piilosiveää meikäläisen katsannasta, jos otit tuon lasillisen viiniä viiden vuoden jälkeen? Mä voin ottaa lasillisen viiniä kerran viikossa:O

Tosin hiprakkaan tullakseni mun pitäis juoda kokonainen pullo viiniä:ashamed:

Viimeksi muokattu:
Olishan tuo voinut olla ihan mukavakin lähteä Hiekkasärkille hieman nollaamaan, mutta eipähän ole aamulla krapulaa ja kauheata morkkista kun aamulla herää jonkun kotkan vierestä ja hajuakaan missä on.
Hiekkasärkille? Eihän siellä nyt kai kukaan ui? Onko siellä talvimeininkiä myös?:heart:

P.s. Vai että pitkänenäisien kotkien vierestä ittes löydät?:LOL:

Viimeksi muokattu:
yyhoo
:wave: Eipä oikein muutenkaan meillä kulu noita alko-pitoisia tuotteita... Nytkin heitin joulusiivouksen yhteydessä ainakin 6 tölkkiä / pulloa siideriä viemäristä alas, kun oli menny päiväykset ajat sitten. :D

Ok. Piilosiveää meikäläisen katsannasta, jos otit tuon lasillisen viiniä viiden vuoden jälkeen? Mä voin ottaa lasillisen viiniä kerran viikossa:O

Tosin hiprakkaan tullakseni mun pitäis juoda kokonainen pullo viiniä:ashamed:
Mulla ei ole ollut aihetta ottaa viimeisen viiden vuoden aikana alkoholia, mutta nyt nautin sen yhden lasin kun seurakin oli mahtava, ruoasta puhumattakaan. :D Ehkä nautin seuraavan kerran taas muutaman vuoden päästä, jos on aihetta. :p :D

• Tykkää
Reactions: Kastanja
"poikia3"
Odotellaan täällä lasten ja miesten kanssa puolta yötä, että mennään katsomaan raketteja ulos. Ja lasten aikana mulla ei ole tapana juoda, kuin max lasi viini tai pullo siideriä. Nyt en ole ottanut edes tuota, eikä mieskään mitään. Jääkaapista löytyy siideri, mutta jos sen käyttäisi huomenna vaikka sitten saunajuomana.

Yhteistyössä