Olet niin piilosiveä että ei tosikaanAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25339429:Aina tosin rikoin viiden vuoden absoilun lasillisella punaviiniä alkuillasta.opcorn:
Mä ehrin viime uv:na käymää ihmisten ilmoilla, ihan siis kaupungilla jopa! Sitä edellinen menikin maha pystyssä ja nyt taas, en uutena vuotena en ajatellut olla tässä tilassa..täällä kans selvinpäin,kolmas uv jo raskaana,pieni vauva,ja taas raskaana. ehkä sitä joskus taas?
sama täällä,ens uusi vuosi saa kyllä mennä ihan muuten ku raskaana kiitosta vaan =)Mä ehrin viime uv:na käymää ihmisten ilmoilla, ihan siis kaupungilla jopa! Sitä edellinen menikin maha pystyssä ja nyt taas, en uutena vuotena en ajatellut olla tässä tilassa..
Nyt tuli muuten paskamutsi leimat otsikkoon..sama täällä,ens uusi vuosi saa kyllä mennä ihan muuten ku raskaana kiitosta vaan =)
No en kyllä nää tuossa mitään piilosiveää, jos ottaa hyvässä seurassa ruoan kanssa lasillisen.Olet niin piilosiveä että ei tosikaan
'Nyt tuli muuten paskamutsi leimat otsikkoon..
Minäkään en pidä mausta, mutta juon vaan, Eolen kaqverin kanssa ja lyhyiden unien jälkeen nyt olutta. Maistuu niin pahalta, mutta ei voi lopettaa ja on uusi vuosi.:wave: aina ollut. En pidä yhtään alkoholin mausta. :x
Ok. Piilosiveää meikäläisen katsannasta, jos otit tuon lasillisen viiniä viiden vuoden jälkeen? Mä voin ottaa lasillisen viiniä kerran viikossa:OAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25339458:No en kyllä nää tuossa mitään piilosiveää, jos ottaa hyvässä seurassa ruoan kanssa lasillisen.
Hiekkasärkille? Eihän siellä nyt kai kukaan ui? Onko siellä talvimeininkiä myös?:heart:Olishan tuo voinut olla ihan mukavakin lähteä Hiekkasärkille hieman nollaamaan, mutta eipähän ole aamulla krapulaa ja kauheata morkkista kun aamulla herää jonkun kotkan vierestä ja hajuakaan missä on.
Mulla ei ole ollut aihetta ottaa viimeisen viiden vuoden aikana alkoholia, mutta nyt nautin sen yhden lasin kun seurakin oli mahtava, ruoasta puhumattakaan. Ehkä nautin seuraavan kerran taas muutaman vuoden päästä, jos on aihetta.Ok. Piilosiveää meikäläisen katsannasta, jos otit tuon lasillisen viiniä viiden vuoden jälkeen? Mä voin ottaa lasillisen viiniä kerran viikossa:O
Tosin hiprakkaan tullakseni mun pitäis juoda kokonainen pullo viiniä:ashamed:
On siellä talvimeininkiä kovastikkin Varsinkin nyt uutenavuotena keskittävät sinne rakettienammunnat ja tanssiravintoloissa on menoa kovastikkin..Hiekkasärkille? Eihän siellä nyt kai kukaan ui? Onko siellä talvimeininkiä myös?:heart: