ihan hyvä. mutta mä en edes ole erikseen missään tilassa.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25339341::wave: ei tässä tilassa parane alkoholia juoda...
Olisko ens uv:nä palstakännit porukalla?:wave: luonnollisesti..vuoden päästä ehkä eri asia
tarviiko juoda raakana taskulämmintä pöytäviinaa, oksettaa kovempaakin juoppoa.:wave: aina ollut. En pidä yhtään alkoholin mausta. :x
nääh,kyl mä ajattelin ihan tuonne ihmisten ilmoille suunnistaa sittenOlisko ens uv:nä palstakännit porukalla?
Minä en pidä minkään makuisista alkoholijuomista. Kaikki maistuu hirveiltä ja ei meinaa saada nieltyä niitä alas.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25339388:tarviiko juoda raakana taskulämmintä pöytäviinaa, oksettaa kovempaakin juoppoa.
on niitä joitain hyvänmakusiakin sekotuksia.
Mä olen aina, joko sekasortoisessa tai väsyneessä, tai hilpeässä ja tyytyväisessäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;25339356:ihan hyvä. mutta mä en edes ole erikseen missään tilassa.
No mä villisti veikkaan et tuskin minäkää täällä heilun..nääh,kyl mä ajattelin ihan tuonne ihmisten ilmoille suunnistaa sitten
yhdyn edelliseen..Olisko ens uv:nä palstakännit porukalla?