Kuka palstalainen sopis ja kenelle?

hihiii
Onhan täällä kauniita naikkosia, todella irstaitakin.. ;)
Pitäis selata kuvaketjuja ennen kuin pystyis päättämään kenet ottaa, olen niin pinnallinen. :D Se ketä lähettää kiimaisinta viestiä, on saanut aina vastausta.. :LOL:
Et uskalla sanoa sinäkään, koska pelkäät asettavasi riman liian korkealle. Hyvännäköiset eivät laita yyveetä ja jos olet kiinnostunut heistä, eivät laita huononkaannäköiset.

Onhan täällä kauniita naikkosia, todella irstaitakin.. ;)
Pitäis selata kuvaketjuja ennen kuin pystyis päättämään kenet ottaa, olen niin pinnallinen. :D Se ketä lähettää kiimaisinta viestiä, on saanut aina vastausta.. :LOL:
Edelleenkin, mitä kuvaketjuja? Onneksi mulla on lapsia, niin en ole irstas:D Ja olen kyllä huomannut vastauksesi kiimaisiin viesteihin...tässä ei nyt hymiöt auta kun niitä ei ole riittävästi valikossa kuvaamaan asia... minusta tuntuu että tarvisin vähän atk-neuvoja....että miten otetaan epäsopivia hymiöitä käyttöön jostain muualta, kuin täälta. Niiden kanssa voisi joskus kieltämättä pervoilla ihan omaksi huvikseen:saint:

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25333638:
Koska käsittääkseni minulla on etuajo-oikeus ennen sua Tytsiin niin luulenpa, että joudut tyytymään vain omaan kätöseesi, sillä sen jälkeen Tytsi arvostaa vain elämää kokeneita herrasmiehiä, kuten minä.
Luuletko että Tytsille riittää yksi, oli se millainen uros tahansa? Tuskin tytsi muutenkaan haluaisi olla kokeilematta nuorempaa herrasmiestä.

Luuletko että Tytsille riittää yksi, oli se millainen uros tahansa? Tuskin tytsi muutenkaan haluaisi olla kokeilematta nuorempaa herrasmiestä.
Mä en koskaan ole väittänyt olevani herrasmies, sillä olen tavallinen kaupunkijuntti, mutta kyllä uskoakseni Tytsi on senverta fiksu, että välttelee liituraitapuvuissa oleskelevia "herrasmiehiä"

Yhteistyössä