Etana Elli mudassa kelli
Sun kannattais yrittää tota Tripodia. Laita sille joku sexy kuva ittestäs. Se laittaa peniskuvan, jos sitä pyytää siltä.
Mjaa.. herkkupeppuseni.[/QUOTE
Kuulehan hunajapyrstö, myö saadaan banni kohta
Ei kai me tästä saada. Tai jos tulee niin pitää jutella mukavia muualla. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25332929:Kuulehan hunajapyrstö, myö saadaan banni kohta
Nätistihän myö ollaan.. Vielä :xmas:Ei kai me tästä saada. Tai jos tulee niin pitää jutella mukavia muualla. :xmas:
JuuAlkuperäinen kirjoittaja Miä;25333040:Nätistihän myö ollaan.. Vielä :xmas:
Hyvin sopii, mitä enemmän porukkaa sen mukavampaaMulle kans Data
Kyl meil vois olla kaksinkin ihan mukavaaHyvin sopii, mitä enemmän porukkaa sen mukavampaa
Ei mullekkaan vaikka koko aika tänne tyrkytän itteeni... Prkl!Huh teitä..
Mut miulle ei taija olla tääl mittään/kettään...höh, no pitäkää tunkkinne! Vai miten se nyt meni..?
Ei mullekaan. Mut kieltämättä aikamoinen kuhina käy...Huh teitä..
Mut miulle ei taija olla tääl mittään/kettään...höh, no pitäkää tunkkinne! Vai miten se nyt meni..?
eikä mulla.. mie olen ihan yssikseni vaan :snotty:Huh teitä..
Kyllä me jotain keksittäisiin, ehkä jotain täysin uuttaKyl meil vois olla kaksinkin ihan mukavaa
Onneksi minä osaan sovitellaAlkuperäinen kirjoittaja Miä;25333126:Data, Siusta tulee vielä iso tappelu
Kenet sä itse ottaisit, jos saisit oikeasti ihan valita?Onneksi minä osaan sovitella
Kuules poika, et tiedäkkän millaiseen liemeen olet itsesi sotkenut.Onneksi minä osaan sovitella
Parasta ---- on sovinto ----Onneksi minä osaan sovitella
Siinä tarvitaan jo taitoa kun 100 palstamammaa repii toisensa kappaleiksi saadakseen siutOnneksi minä osaan sovitella
Onneksi ei tarvitse valita, vaan voi ottaa useamman Etköhän sinäkin mahtuisi joukkoonKenet sä itse ottaisit, jos saisit oikeasti ihan valita?
Tytsi taisi ottaa siut mukaan, saat auttaa jos tulee pahoja ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25333159:Kuules poika, et tiedäkkän millaiseen liemeen olet itsesi sotkenut.
Pelkuri. Et uskalla vastata, koska pidät rautaa kuumana jokaiselle erikseen. tuo on yleistä palstan miehillä.Onneksi ei tarvitse valita, vaan voi ottaa useamman Etköhän sinäkin mahtuisi joukkoon
Kenet sinä ottaisit, josa saat valita?eikö ukot ole tyydyttäneet mammoja kun näin kiimaisia ovat?
:O
En auta, hoidan kyllä tytsin, mutten sitä jos ite aiheutat itelles ongelmia mulkun ja järjen seistessä yhtäaikaaTytsi taisi ottaa siut mukaan, saat auttaa jos tulee pahoja ongelmia.