Voisikin alottaa ketjun missä kaikki sanoo kuka sopis parhaiten kenellekin. Hyvässä hengessä, jos neidoilta sellainen onnistuupi =)Mulle sopisi parhaiten Data, jos palstan miehistä saisi valita. :xmas:
Voisikin alottaa ketjun missä kaikki sanoo kuka sopis parhaiten kenellekin. Hyvässä hengessä, jos neidoilta sellainen onnistuupi =)Mulle sopisi parhaiten Data, jos palstan miehistä saisi valita. :xmas:
Taitaapi tietää joHyss! Majuri ei saa tietää tästä mitään. :saint:
Alota!Voisikin alottaa ketjun missä kaikki sanoo kuka sopis parhaiten kenellekin. Hyvässä hengessä, jos neidoilta sellainen onnistuupi =)
Uusivuosi ja loppiainen on ikävä kyllä jo varattu, mutta sen jälkeen? :heart:Nonni, koskas on treffit?
Hups, sori kultsi. :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö Keravalta;25315970:
Data saa viedä sun neitsyyden, vai onko se enää tallella?Mulle sopisi parhaiten Data, jos palstan miehistä saisi valita. :xmas:
Sopii. :heart: Mähän voisin kehitellä jonkun vuoroviikkosysteemin sun ja Majurin kanssa niin kukaan ei jää yksin. :xmas:Uusivuosi ja loppiainen on ikävä kyllä jo varattu, mutta sen jälkeen? :heart:
Sopii Kunhan minä saan lapsivapaat viikkoni :flower:Sopii. :heart: Mähän voisin kehitellä jonkun vuoroviikkosysteemin sun ja Majurin kanssa niin kukaan ei jää yksin. :xmas:
Mua hämmentää toi ristihuulinen laama....Yrität hämmentää ap parkaa? Sopisko sulle ap?
Mikä sun entinen nikki on?Ihan fiksu likka. Leppoisuudesta en tiedä. Löytyykö täältä leppoisaa JA fiksua, tuskin!!
Tuskinpa. En ole vain huomannut sinua ennen, ja siitä päätellen, että tiedät palstalaisista selvästi paljon asioita, olet pyörinyt täällä jo jonkin aikaa. Joten pohdin, kuka olet.Ollaanko tuttuja
:OSopii. :heart: Mähän voisin kehitellä jonkun vuoroviikkosysteemin sun ja Majurin kanssa niin kukaan ei jää yksin. :xmas:
Sitä ei koskaan tiedä mitä kulissien takana tapahtuu:O
Tytsi, tytsi, mie luulin että sie oot kiltti tyttö mut tääl se vaan miehiä pyörittelee...
*järkyttyny*
Ok, asia selvä. No, nyt jäit ainakin mieleen.Oon pyöriny täällä harmaana vuoden verran, olin yleensä fiksusti vieras tai Sam. Edellistä kunnon nimimerkkiä ei oo.
Minskiillä on palstaprinssinakki hakusessa.Sisäinen kauneus on tärkeintä :heart:
Missä olet palstaprinssini???????