* Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Kylläpä kuullostaa hyviltä uutisilta morebabies! :flower: Saitko uutta aikaa myöhemmäksi niin että näkyisi sitten selvä alkiokin? Toivottavasti hematooma vuotaisi pian pois ja pääsisit sen aiheuttamasta epävarmuuden tunteesta. Jos lääkäri oli positiivinen, niin ole sinäkin. :):hug:
 
morebabies kyllä saatte vauvan, usko pois! :hug: Kiitos hyvistä uutisista! :) Tämä pino ei tarvitse enää menetettyjä vauvalupauksia, niitä on jo aivan tarpeeksi.

Mulla ei ole pissatulehdusta. Näyte oli puhdas. Mutta mua pissattaa ihan jatkuvasti ja alavatsaa polttaa, samoin alaselkää ja alapäätä. Pissiminen ei itsessään satu mutta ei vie pissahädän tunnetta pois. Vuoto ei ole alkanut tänään kuten odotin joten pakkohan se oli taas tikuttaa kun niitä vielä on vaikka eilen sen negan illalla teinkin.. tossa pari kuvaa

tässä 1min testin teosta
Aijaa.com - 9239574.jpg

tässä 5min kuluttua
Aijaa.com - http://aijaa.com/000969239574.jpg - 9239575.jpg

meillä siis tilanne pitkittyy.. kai mä soittelen huomenna uudestaan lääkärille ja mainitsen että on ehkä pieni mahdollisuus että olen raskaana ja menossa kesken. Tänään kun kysyi niin sanoin että en ole raskaana kun luotin eiliseen negaan.. mikä siinäkin oli että hävetti kertoa että plussasin pari päivää sitten :/

Vuotoa ei tule, pelkkää runsasta valkovuotoa. Eilen tuli aavistus vaaleanpunaista valkovuotoa aamulla mutta sen jälkeen ei mitään punaiseen päinkään, saati ruskeaan. En olisi testiäkään tehnyt muuten mutta rinnat on taas melko kipeät ja pissatulehdusta ei löytynyt selvistä oireista huolimatta.. on tää kanssa joulun odotusta, on/off raskautta :'( en tiedä viitsinkö edes miehelle kertoa tosta testistä kun eilen jo sanoin että nega tuli ja nyt odotellaan vuotoa.. tekee niin pahaa kun toinen joutuu kärsimään mun toimimattoman kroppani vuoksi.
 
morebabies ihania uutisia :)

filuuri halauksia paljon siulle!

pikkuinen toivoisin niin, että siekin nyt plussaisit oikein kunnolla ja pysyvätsi :)

ON: jotenkin kun lukee tän palstan juttuja, niin tuntuu ihan hölmöltä oma tilanne. Että mie ressaan nyt jostain tuulimunasta, kun sitä nyt ei voi vielä todentaa eikä miulla ole tässä kun filuurin mainitsema fiilis. Ne Niihin fiiliksiin en luota, kun oon ennenkin luullut olevani raskaana, ja sitten en oo ollutkaan. Mie oon sentäs saanut sen plussan, monen tilanne tässä pinossa on huonompi. Jaksuja ihan kaikille, jokainen meistä on miusta sen plussan ansainnu.
 
soitin lääkäriin oman mielenrauhan vuoksi.. Haaleakin viiva on kuulemma positiivinen tulos ja vääriä positiivisia harvemmin kukaan saa kun testi on oikein tehty ja luettu, vääriä negatiivisia sen sijaan saattaa tulla... jos kovia kipuja tulee niin päivystykseen heti, muutoin ensi viikolla uutta testiä jos ei ala menemään kesken.

Että hyvää joulua meille vaan, ei tää piina lopu ikinä :'(
 
Hei, jos sallitte niin kokonaan uusi käyttäjä liittyy seuraan! Olen niin innoissani löydettyäni tämän palstan ja ketjun. Meille olisi kolmonen tervetullut, rakkaani vaan on välillä reissuhommissa kaukana joten on vähän käytännön vaikeuksia asian suhteen. Postimieskin kun on nainen niin ei apuja tule mistään :D

Mulla on tänään kp20 ja oviksen tunsin mielestäni kp 16. Ei auta kuin jännityksellä odottaa, oliko kp 15 illan jäähyväisistä mitään hyötyä vai ei. Odotukset on tietysti kovat, vaikka järjellä niitä yrittäisin hillitä että harvalla ekasta, yhdestä kerrasta napsahtaa. Kun on meillä aiemmatkin tekemällä tehty.

Hyvää joulua kaikille ja jaksamista etenkin suruja kohdanneille!
 
Dipsu: Tervetuloa! :wave:

Morebabiesin tilanne kuulostaa ainakin minun korvaani vielä toiveikkaalta. Peukut pystyssä täälläkin b:)d

Pikkuiselle niinikään rautaisia hermoja! Mikään ei ole niin hermoja raastavaa kuin epätietoisuus, ja tuo vasta piinalliselta tilanteelta kuullostaakin. Voimia kovasti myös sinne. :hug:

Joulun viettoon olemme pikkuhiljaa siirtymässä mekin. Lapset päiväunilla, ja pitäisi jatkaa taas pakkaamista. Sellaista uutta vielä täältä, että meidän kakkosen imetys alkaa luultavasti kääntyä loppusuoralle. Viimeisimmän sairastelun jälkeen vakiintunut siihen yhteen kertaan päivässä (aamupäivällä). Tänään menikin aamupäivä sellaisessa tohinassa ettei lapsi huomannut ollenkaan maitoa pyytää. Katsotaan siis tulisiko tästä ensimmäinen imetysvapaa päivä. Esikoisen kohdalla muistelen käyneen niin, että siitä kun ensimmäisen kerran jäi kokonainen päivä väliin, ei mennyt enää kuukauttakaan kun tisuttelu loppui kokonaan.
 
pikkuinen: voi kun tämä olisi nyt sulle se pysyvä plussa!!

dipsu: Tervetuloa!!

Mä pyörin täällä jatkuvasti, kun en saa ajatuksia muuhunkaan. Joka hemmetin vessakäyntiä pelkää, äsken tuli niin kauheasti tummanruskeaa verta, että oksat pois. Raskausoireitakaan ei juurikaan ole paitsi väsymys ja kauhea kiukkuisuus. Kiva viettää koko joulu miettien kuinka paljon voi verta valua, olen vuotanut kohta 3 viikkoa...
 
Haamu ei ole hävinnyt testistä enkä vuoda mitään muuta kuin valkkaria... nyt 14-15 päivää ovulaatiosta. Raskauteen en usko kun lämmöt on aamuisin normaalit eikä viiva vahvene tikussa mutta kkm tästä tulee jos ei ala vuotoa kuulumaan joulunpyhien aikana. Kipujakaan ei enää ole, ei menkkakipuja tai mitään. Selkää kyllä jomottaa mutta tämä on toinen kerta tänään kun istahdan alas, johtunee siitä. Keittiössä olen viettänyt koko päivän ruokaa laittaen ja leipoen. :xmas:

Saapi nähdä miten tämän kaiken jälkeen uskaltaa vielä uuteen yritykseen lähteä :confused:
 
pikkuinen: mulla alkaa olemaan sellainen olo, että alkaa olemaan takki tyhjä uuden yrityksen kanssa. Kävin tänään lukemassa sitä kuinka kirjoitit aikaisemmin teidän kuopuksen odotuksesta, että ensin limakalvot paksut, sitten raskauspussi jne. Millä aikavälillä sua ultrattiin silloin? Musta se kuulosti niin hienolta, että viikossa oli ilmestynyt se ruskuaispussi ja raskauspussi, mutta jälkeenpäin niin olisihan siellä jo luullut näkyneen jotain. Esikoisesta sykkeet ja sikiä näkyi 6+3 ja kuopuksesta 6+0, mutta ultraukset yksityisellä ja tämän raskauden kestosta ei tosiaan tiedä...
 
4+5 näkyi paksut limakalvot ja yhdessä kohtaa limakalvoa selvä paksuuntuma. 5+3 näkyi raskauspussi ja ruskuaispussi. Rv 7+0 oli seuraava ultra ja siinä näkyi syke. Kävin lunttaa neuvolakortista.. Siitä eteenpäin kävin melkein viikottain ultrassa ja kehittyi juuri noiden viikkojen mukaisesti eli ovis oli ollut viikon myöhemmin kuin olin ajatellut (en silloin ennen muinoin tuntenut ovista mitenkään, oletin vain että se on aina 14 päivää menkoista ja mun kierto oli melko säännöllinen 31päivää).
 
Voi miten elämä voikin heitellä, voimia vastoinkäymisiin! Ja sydäntä lämmittää lukea, miten teillä ihanilla ihmisillä on myötätuntoa ja lämpimiä sanoja, ihan varmasti niistä saa hyvää mieltä!

Täällä odotellaan vaan uuden kierron käynnistymistä, ei taatusti ole tärpännyt koska piti käydä vatsan ultrassa, kun oikean puolen vatsakipu ei vaan hellitä :| ja kohdun limakalvo on ihan "kierrolle ominaisessa tilassa" eli viittä vaille mondeot ja hcg -. Mutta hyvät uutiset on, että mitään epänormaalia ei löytynyt, eikä sitä kohdunulkoista mitä työterveyslääkäri ehdotteli. Kolonoskopia on luvassa, jos oireet ei hellitä :x

Silti harmittaa! ennätin taas kuvitella taas itselleni raskausoireita vaikka kuinka :rolleyes: Jos tästä nyt hyvää haluaa etsiä, niin on ainakin kirkastunut, miten ihmeellisiä ja ihania nämä kaksi meille annettua lasta ovat.

Rauhallista Joulua kaikille :xmas: ja paljon +++++++ tulevalle vuodelle!
 
No, itse aavistin jotain "pahaa" kun raskauduin heti ekasta kierrosta kierrukan poiston jälkeen. Se ei vain mene meillä niin. Esikkoa tehtiin liki kaksi vuotta. Jotenkin sairaalla tavalla oli "helpottavaa", kun olinkin oikeassa, jotenkin sen vain aavisti vaikka kaikki oireet olivat niin kuin aiemmissakin. Kyllä tässäkin se vuosi ainakin varmaan menee, jos riittääkään.

Projekti otti niin sanotusti luulot pois heti alkuun.
 
Sunflower11
Kyl toi silti näkyy haaleena plussana! Varovaiset onnittelu Iltatuuli!

Eilen valitin kun ei millään ovis+ tuu, no tänään si jo ovis+ tai melkein ainakin! Täytyyki muistaa tää valitus ni alkaa tapahtumaan :D
 
Iltatuuli, hienoa! nyt vaan tarrasukkaa...

WP, toivottavasti projekti yllättäisi tällä kertaa! me ajateltiin antaa vuosi tälle yritykselle. Sitten pitää jo miettiä, mitä tehdään, jatketaanko vai pitäiskö antaa olla. Mutta sitä ennen täysi yritys päälle, ei sitten tarvitse harmitella, että ei yritettykään kolmatta :)

Alkais nyt jo menkat (tällä vouhotuksella niitä saa kyllä siirrettyä eteenpäinkin), eka kertaa on ovistestit käytössä.
 
Täällä tänään kp2/yk2.

Eli ei tullut joululahjaa, mutta eipä siinä mitään. Todettiin miehen kanssa, että se siis tosiaan on mahdollista harrastaa seksiä ilman ehkäisyä ilman että siitä seuraa automaattisesti vauva! Noh yritys jatkukoon sitten. Ehdin testata puhtaan negankin tossa perjantaina joten arvelinkin että menkat sitten alkaa.

Vähän mua nyt hämää tän ekan kierron tuhruilut nyt sitten, oisko sit vaan johtunu siitä runsaasta yrittämisestä että ois limakalvot ollu jotenkin kovilla sitten, toivottavasti niin eikä niin, että ois jotain muuta häikkää. Jääköön se sit nähtäväks ja katotaan josko se plussa sieltä tulis jossain vaiheessa.

Toivottavasti kaikilla oli ihana joulu. Mä sain siitä nautittua kuitenkin ja oli ihanaa katsoa noiden lasten iloa.
 
iltatuuli: mulla on takana 6 raskautta ja niiden kokemuksella voisin sanoa ettei menkkajuilinnat tarkoita aina menkkoja, mulla ainakin raskauksissa on ollut mukana menkkajuilinnat. Eikö sulla ole toista testiä? Omituista kun tuo kontrolliviivakin on noin haalea, mutta toisaalta sitähän sanotaan ettei viivojen tummuudella ole väliä vaan sillä, että siinä on 2 viivaa. Minä kyllä onnittelisin ja toivoittaisin pikkuiselle paljon tarrautumisvoimia :)

whisky peat: niin mullekin tuli sellainen olo viime raskaudessa, kun lähti heti siitä kierukanpoistosta, että ei tämä näin helposti voi käydä meidän historialla, että kesken menee. Niin kuin menikin. Mutta sitten taas toisaalta, jotenkin uskon, että kehokin oppii onnistuneesta raskaudesta tulemaan raskaaksi. Tai no ei toi teoria pidä paikkaansa kun katsoo tätä pinoa. Kaikilla on 2 lasta ja silti yritys kestää. Mut omalla kohdalla on käynyt niin. Entisen miehen kanssa yritimme vuosia ilman yhtään plussaa. Ja nykyisen miehen kanssa keskenmenon jälkeen meni vuosi, että esikoinen sai alkuunsa, mutta sen jälkeen kaikki 4 raskautta on saanut alkunsa 1 yk:sta.

sunflower: nyt sitten vaan hyödyntelemään viivaa ;)

).( pieni tuhruttelu jatkuu ja 1 krt päivässä tulee hieman enemmän tummanruskeaa. Puhdasta, kirkasta verta ei ole tullut keskiviikon jälkeen. Voi jospa tuo hematooma nyt pääsisi vuotaa tyhjäksi ja 2.1. ultrassa näkyisi oikeasti jotain, mutta jotenkin meidän tuurilla pelkään vaan pahinta...Ja oireet on niin minimissä. Niin oli 2 ensimmäisessä raskaudessakin, mutta sen jälkeen on seuraavissa 3:ssa kyllä ollut mukana pahoinvoinnit ym. Viime raskaudessa ei ollut rintojen arkuutta niin kuin ei ole nytkään, mutta se menikin kesken eli niistä päätellen sikiöpussi on tyhjä seuraavassa ultrauksessa. Se olisi sitten niin kuin keskeytynyt keskenmeno, koska eikö ole niin että ruskuaispussi ja alkio muodostuu samoista soluista eli jos on havaittu ruskuaispussi, niin myös alkio on alkanut kehittymään?! Tuulimunassa käsittääkseni vain sikiöpussi.
 
Viimeksi muokattu:
huhhuijakkaa kun on ollut säpinää viime viikot, ei ole ehtinyt ees kuumeilemaan puhumattakaan että tekohommia olis ollutkaan kun on ollut vieraita koko joulun-ajan..ovista en ehtiny tikuttaa ollenkaan eikä tuon niin väliksikään kun oli tosiaan miehen sukulaisia täällä enkä varmana ala saman katon alla "touhuileen"...:stick: että tää kierto meni kyllä ihan harakoille :( parempaa lykkyä muille tähän kiertoon!

kauheita painajaisiaki näin viime yönä, ihan puistattaa vieläkin! liekö se nämä joulun raskaat ruuat ja pari konvehtirasiallista suklaata vaikuttaa unen laatuun ;)
 
Heti alkuun pahoittelut tädin kohdanneille. :hug:

Bamboo81: Vaikkei vielä ekasta kierrosta tärpännytkään, niin toivottavasti lähitulevaisuudessa kuitenkin! Enempää en toivoisi minäkään jatkoa tähän "kaksi ensimmäistä helposti, kolmatta saakin odotella" joukkoon.

Täältä siinä mielessä hyviä uutisia, että mahdollisuudet oviksen hyödyntämiseen pitäisi sittenkin olla ihan hyvät. Miehen reissu siirtyy näillä näkymin taas hamaan tulevaisuuteen. Lentojen suhteen oli tarjolla vain huonoja ja vielä huonompia vaihtoehtoja, joten eipä tullut lippuja varattua. Toivottavasti kotiin jäämisestä olisi nyt sitten edes jotain hyötyä. Jostain syystä olen silti ollut aika pessimistisillä fiiliksillä. Tuntuu vain, että kun ei ole tähän mennessäkään tärpännyt niin tuskinpa tärppää nytkään...
 
Sunflower11
Oisko täällä ehdokkaita tammikuun pinoa tekemään?
Jos ei niin voin toki itsekin jatkaa, muttei kyllä kerkee joka päivä päivittelemään, kun koitan taukoilla pikkasen..
 

Yhteistyössä