E
"eee"
Vieras
Ei tollasella keskiarvolla pääse edes useimpiin lukioihin. Eikä taida amispaikkaansakaan voida juuri valita...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25281734:Hyvä todistus takaa sen, että voi auttaa onnellista ja tasapainoista aikuisuuttaan jossain muualla kuin alepan kassalla tai trukin ratissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25281911:Kyl käsittääkseni moneen amikseen pääsee päälle kutosen keskiarvolla. Ja ainahan on olemassa kymppiluokka, siitä voi olla paljon hyötyä ja saa aikaa miettiä, mihin edes haluaa mennä. 16 vuotiaana voi olla aika vaikeaa päättää ja tietää, mitä haluaa opiskella.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25281911:Kyl käsittääkseni moneen amikseen pääsee päälle kutosen keskiarvolla. Ja ainahan on olemassa kymppiluokka, siitä voi olla paljon hyötyä ja saa aikaa miettiä, mihin edes haluaa mennä. 16 vuotiaana voi olla aika vaikeaa päättää ja tietää, mitä haluaa opiskella.
Mitäs tossa, ihan ok. Ei tuolla ylä-asteen todistuksella mitään väliä ole. Itse kun ysiltä pääsin oli keskiarvo 7,1, en jatkanut opintoja muutamaan vuoteen. Kävin ammatillisen koulutuksen, töitä poiki, nousin töissä ylemmäksi, palkka on erinomainen vaikka ei ole erikoisesti kouluja käyty![]()
Onko yläaste sinusta sitten pelkkää ajanhukkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Näyttää;25281999:Näyttää mun todistukselta yläasteaikoina. On se outoa, että ruotsi ja enkku ovat olleet aina 5 mutta kuitenkin olen työskennellyt markkinointijohdossa norjankielisessä yrityksessä missä puhuttiin ruotsia ja norjaa sekaisin.
Todistus on ok, jos tyttö on muuten kiinnostunut koulunkäynnistä.
Tollasella todistuksella mäkin olen aikoinani ollut ja nyt toimin johtavassa asemassa hyvällä palkalla![]()
No en mä vitosista menis kauheesti kehumaan mut toi äikkä on kyllä hyvä ja seiskatkin mun mielestä ihan ok.Tuli vaan mieleen, että sattuuko biologiassa, maantiedossa ja terveydentiedossa olemaan sama opettaja? Meillä nimittäin oli. Ei siis sillä, että se nyt olisi opettajan vika, että niissä menee huonosti mutta kyllähän sekin asiaan jonkin verran vaikuttaa jos ei kemiat yhtään kohtaa.