Tähän ketjuun ei ylimääräisiä vihapuheita KIITOS!

Katsotaan osaatteko olla ihmisiksi kun tuo edellinen Vantaan tragediaketju meni ihan pois raiteiltaan kun jotkut RASISTIT tuli möykkäämään.
Joten nyt haluaisin että jokainen lähettää sydämen ja kauniin ajatuksen omalle enkelilleen tai jollekin tuntemattomalle enkelille joita on ajatellut.
Mä aloitan ja lähetän sydämen isälleni :heart:
Sitten lähetän eilen poismenneille vantaalaistytöille :heart:
Kauniita ajatuksia ja sydämiä lähetän kouvolalaisille sisaruksille jotka menivät pois viime kuussa :heart:
Tyrnävän tragediassa poisnukkuneille tytölle ja pojalle :heart:
Varkauden perhesurmassa kuolleelle pojalle :heart:
Sitten iso kasa sydämiä kaikille lapsille jotka ovat kuolleet traagisesti joko oman perheen, tuntemattoman tai sodan vuoksi :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25279360:
Tarkoitatko enkelille jotain kuollutta henkilöä? Ei kuolleista tule enkeleitä.
Mä haluan aina ajatella, että enkelit on niitä ihmisiä, jotka tulee syntymään, muuten lapsienkelit on kauheen surullisia ja niistä tulee vaan pahamieli. Mies nauroi vähän,mutta sanoi että jos se saa mut iloiseksi niin mikäs siinä :D
 
"vieras"
Tää ei sitten ole mikään vihapuhe. Mutta mä en jotenkin jaksa ymmärtää sitä että ihmiset muka niin kovasti välittävät tuntemattomista kadonneista tai kuolleista. Tai ehkä mä en lähinnä usko koko paskaan. Oman sädekehän kiillottamista se on ja yritetään olla niin helvetin hyviä ihmisiä.
Mitä sun tekstejä on tänään lukenut, niin et varmasti ymmärräkkään. Ja aika surullista, jos kaikki sympatia nähdään sädekehän kiillotuksena. Sulla on paljon vielä oppimista!
 
[QUOTE="vieras";25279401]Mitä sun tekstejä on tänään lukenut, niin et varmasti ymmärräkkään. Ja aika surullista, jos kaikki sympatia nähdään sädekehän kiillotuksena. Sulla on paljon vielä oppimista![/QUOTE]

Ja sä olet varmasti oikein täydellinen :) Jos kerran kaikki erilaisuus täytyy hyväksyä niin hyväksy sinäkin sitten se että mun ajatukset on erilaisia kuin sinun. Eikä jatketa tästä täällä tämän enempää.
 
Tää ei sitten ole mikään vihapuhe. Mutta mä en jotenkin jaksa ymmärtää sitä että ihmiset muka niin kovasti välittävät tuntemattomista kadonneista tai kuolleista. Tai ehkä mä en lähinnä usko koko paskaan. Oman sädekehän kiillottamista se on ja yritetään olla niin helvetin hyviä ihmisiä.
Vai niin, jos sinä et ole semmoinen niin se ei tarkoita että kaikki olis samanlaisia. Minua kiinnostaa ja olen kovin surullinen aina näiden tapauksien takia. Enkä kiillottele mitään sädekehää, ettehän te mua tunne joten mua ei kiinnosta mitä te minusta ajattelette. Surullinen esim. eilisen tapahtumien vuoksi :(
 
Ja sä olet varmasti oikein täydellinen :) Jos kerran kaikki erilaisuus täytyy hyväksyä niin hyväksy sinäkin sitten se että mun ajatukset on erilaisia kuin sinun. Eikä jatketa tästä täällä tämän enempää.
Kiitos sulle tosi paljon; viestejä 16 ja tää on taas tätä vinkumista ja väittelyä. Onko niin vaikeeta olla poissa ja kirjoittamatta jos ei osaa kirjoittaa muuta kuin ikäviä asioita?
 
Keijupölly
Kyllä eilisen uutiset ainakin mua kauhistutti. En osaa olla surullinen, kun en tuntenut niitä lapsia, mutta minua surettaa kyllä ja ahdistaa tieto siitä, että noin kauheita asioita jotkut vanhemmat kykenee tehdä lapsilleen.

Hiukan mietityttää lastensuojelusysteemi myös, että miksi niin viimeiseen asti pidetään kiinni vanhempien tapaamisoikeudesta, vaikka vanhemmat olisi jo moneen kertaan havaittu ihan sekopäiksi. Aina on surullista kuulla tai lukea näin kauheita uutisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Miiska ja Anatolia
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25279360:
Tarkoitatko enkelille jotain kuollutta henkilöä? Ei kuolleista tule enkeleitä.
Minä puhun kyllä kuolleista ihmisistä enkeleinä. Jokainen uskokoon miten haluaa. Ja jos haluaa lähettää sydämen jollekin enkelille joka ei ole kuollut niin siitä vaan. Ymmärsit varmasti ketjun pointin? Ei tehdä tästä väittelyä jos kuitenkin pointti tuli selväksi.
 
Vai niin, jos sinä et ole semmoinen niin se ei tarkoita että kaikki olis samanlaisia. Minua kiinnostaa ja olen kovin surullinen aina näiden tapauksien takia. Enkä kiillottele mitään sädekehää, ettehän te mua tunne joten mua ei kiinnosta mitä te minusta ajattelette. Surullinen esim. eilisen tapahtumien vuoksi :(
Tottakai se on surullista että sellasta tapahtuu. Mutta jos joka kerta joutuu suremaan ja tuntemaan kamalasti sympatiaa kun jotain pahaa tapahtuu ja siitä uutisissa kerrotaan niin eihän sillon ehdi tekemään muuta? Esimerkiksi elämään omaa elämäänsä.
Ja mä en ole sellainen, mä en edes esitä mitenkään kovasti välittäväni niistä tuntemattomista lapsista jotka eilen kuoli vaikka olin tuolloin ihan muutaman sadan metrin päässä siitä talosta. Tottakai se on surullista ja väärin ja kamalaa mutta en mä niitä lapsia tuntenut enkä siis tuhlaa aikaani sen murehtimiseen.
Samaan sarjaan kuuluu kaikki facebook-yhteisöt joita perustetaan jonkun ihmisen muistolle jonka kuolema on ollut julkisuudessa ja sitten sinne menevät kirjoittelemaan täysin tuntemattomat ihmiset jotka tietävät vain sen mitä uutisissa kerrotaan ja ollaan niin kamalan surullisia ja pahoillaan ja otetaan osaa.
 

Yhteistyössä