Kuinka monta kertaa sydämesi on särkynyt?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";25262567]ei kertaakaan, enkä voi kuvitella että niin voisi minulle tapahtua. muilta olen kai särkenyt.[/QUOTE]

Ikävä kuulla. Mistä tuo johtuu, rikkoutuiko sydämesi jo lapsena?

Kaksi kertaa aika pahasti ja palasiksi. Niin, että oli vaikea uskoa sydämen siitä eheytyvän. Mutta jonkinlaisen kokonpanoon sydän silti kasautui. Pienempiä pintanaarmuja on tullut myös, mutta ne ovat parantuneetn nopeasti.

vier
Nuorena ensimmäisen oikean rakkauden kanssa särjettiin toisemme. Ei vaan voitu uskoa ettei siitä mitään tule, hänen lukuisien ongelmien takia. Hakattiin päätä seinään ja vuoronperään loukattiin toisiamme. Epätoivoon saakka raastettiin kun ei osattu luovuttaa.

Vuosikymmen reilusti vierähti ennenkuin oli aika korjannut niin paljon, että voimme olla ystäviä. Ja saan olla onnellinen puolestaan nyt kun hän on saanut ongelmansa hallintaan ja löytänyt hyvän parisuhteen.

Toisen kerran sydämeni särjin viitisen vuotta sitten kun ihastuin enkä uskonut ettei se minua tosissaan halunnut. Itkin ja toivoin ja toivoin ja itkin. Vuosia meni tyhmyydessäni ennenkuin luovutin, nyt olen onneksi tuostakin jo parantunut.

"hmm"
Onko sinulla lapsia?
olen jättänyt tietoisesti lapset hankkimatta koska parisuhteeni ovat mielestäni vajanaisia puuttuvan kiintymykseni vuoksi joten lapsen hankkiminen niihin olisi julmaa. enkä muutenkaan ikinä ole kovin innostunut ajatuksesta. ei se tietenkään vielä vuosiin myöhäistä ole enkä voi tietää miten sitten suhtautuisin omaan lapseen, mutta minulla ei ole ainakaan tarvetta ottaa selvää. :)

Yhteistyössä