Hirveetä..

Minä oon hoitanut pahoinpideltyä vauvaa. Ja v*ttu että teki mieli unohtaa kaikki ammatillisuus ja vedellä niitä ääliövanhempia ympäri korvia. Olisin voinut vaikka tappaa ne - oikeasti. Nousi niin suuri viha ja kuvotus pintaan, reaktio pelästytti minut itsenikin.

Siinä ne vaan seisoi ja hihitti (!!!) kun vauvaa kuvattiin ja papereista katsoin että pahoinpidelty on, ja sisaruksellakin epäilyttäviä luunmurtumia.

Saatanan pässit :kieh:

Silti olin heille kohtelias ja peitin inhoni. Pakko.
 
7thHeaven
Siinä ne vaan seisoi ja hihitti (!!!) kun vauvaa kuvattiin ja papereista katsoin että pahoinpidelty on, ja sisaruksellakin epäilyttäviä luunmurtumia.

Saatanan pässit :kieh:

Silti olin heille kohtelias ja peitin inhoni. Pakko.
Propsit sulle, itse istuisin tuollaisen tilanteen jälkeen kahdesta murhasta. Voi hyvä luoja..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Propsit sulle, itse istuisin tuollaisen tilanteen jälkeen kahdesta murhasta. Voi hyvä luoja..
En itkisi, jos näkisin näiden vanhempien irvikuvien kuolinilmoitukset lehdessä.

Nimet, naamat ja asuinkunta on jääneet mieleen varmaan ikuisiksi ajoiksi. Samoin se, miten ihana ja suloinen tuo vauva oli - mutta aivan liian rauhallinen ollakseen pieni vauveli epämukavassa asennossa, ventovieraiden käsiteltävänä.
 
Sisar ei niin hento valkoinen
Propsit sulle, itse istuisin tuollaisen tilanteen jälkeen kahdesta murhasta. Voi hyvä luoja..
Meidän "ammattilaisten" on vain pakko peittää tunteemme. On kyllä uralla tullut sellaisia tapauksia vastaan että vaikka en ole esim.vanhemmalle/puolisolle (joita on epäilty milloin mistäkin julmuuksista) voinut tietenkään mitään sanoa, niin olen katseeni antanut kertoa kaiken. Ette kuulkaa usko kuinka paljon pimeyttä ihmismieleen mahtuu. Kyllä välillä ahdistaa rankasti oma duuni.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"Mie vaan"
Mulla tuli itku kun luin tuon. En voi käsittää että miten äiti tekee noin lapselleen, se henkilö jonka pitäisi olla kaikkein turvallisin ja se henkilö johon pitäisi voida luottaa. Voi pientä murua, toivottavasti hänellä ei ole enää kipuja <3
 

Yhteistyössä