Eipä tarvii miehelle näyttää neuvolakorttia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mulla on yksi lapsi ennestään ja miehen kanssa odotetaan kolmatta yhteistä. ennen esikoista minulla oli alkuraskauden km, en ole ikinä kokenut aiheelliseksi kertoa siitä miehelle tai muutenkaan puhua sen aikaisista asioista. aikaisemmissa kahden lapsen neuvolakorteissa ei ole tätä km:ää mainittu mutta nyt tähän uusimpaan väkisin laitettiin se. vituttaa suoraan sanoen.

Minun mieheni ainakin tietää, että minulla on ollut sukupuolielämää jo ennen häntä, jos tässä nyt siitä on kysymys.

Erikoista kuitenkin, että tuollainen asia neuvolakorttiin merkitään. Varsinkin, jos olet itse pyytänyt ettei sitä merkittäisi. Oletan, ettei miehesi käy neuvolassa kanssasi.

mä en halua että mies tietää siitä, eikä se hälle lainkaan kuulu. mitään sen kamalampaa siinä ei ole mutta saattaisipa tuo ihmetellä miksen ole ennen kertonut, lähemmäs 10 vuotta ollaan oltu yhdessä. mä en vaan koe että mun tarvii sellaista asiaa alkaa kellekään kertomaan tai sitä puimaan, edes oman rakkaan mieheni kanssa.
asialla ei kuitenkaan ole mitään merkitystä nykyisen raskauden kuln kannalta.

[QUOTE="sasa";25129462]Eikö miehesi käy koskaan lapsen kanssa neuvolassa?[/QUOTE]

no eihän siitä nyt lapsen korteissa mainintaa ole vaan minun äitiyskortissa.
ja ei, mies ei käy kanssani äitoysneuvolassa, hyvä jos töiltään pääsee ultraan ja synnytykseen mukaan.
miksi teidän kauhistelijoiden mielestä mun pitäis kertoa 15 vuotta vanhoja asioita nyt, asia jolla ei ole minkäänlaista merkitystä nykytilanteeseen?

[QUOTE="vieras ap";25129504]no eihän siitä nyt lapsen korteissa mainintaa ole vaan minun äitiyskortissa.
ja ei, mies ei käy kanssani äitoysneuvolassa, hyvä jos töiltään pääsee ultraan ja synnytykseen mukaan.
miksi teidän kauhistelijoiden mielestä mun pitäis kertoa 15 vuotta vanhoja asioita nyt, asia jolla ei ole minkäänlaista merkitystä nykytilanteeseen?[/QUOTE]

Onhan sillä, kun siitä piti oikein aloitus tehdä.

[QUOTE="vieras ap";25129504]no eihän siitä nyt lapsen korteissa mainintaa ole vaan minun äitiyskortissa.
miksi teidän kauhistelijoiden mielestä mun pitäis kertoa 15 vuotta vanhoja asioita nyt, asia jolla ei ole minkäänlaista merkitystä nykytilanteeseen?[/QUOTE]

No ehkä siksi kun teet aloituksen täällä siitä 15 vuotta vanhasta asiasta....

[QUOTE="vieras ap";25129504]miksi teidän kauhistelijoiden mielestä mun pitäis kertoa 15 vuotta vanhoja asioita nyt, asia jolla ei ole minkäänlaista merkitystä nykytilanteeseen?[/QUOTE]
Eihän tässä kenenkään mielestä sinun ole pakko sitä kertoa mutta sinä tunnut menettävän elämänhallintasi siksi että asiasta on maininta neuvolakortissa.
Kaikesta päätellen miestäsi ei paskaakaan kiinnosta koko pahvi joten tuskin se sitä koskaan tulee edes huomaamaan.

• Tykkää
Reactions: Sankkuli
[QUOTE="vieras";25129486]No mitä väliä hei! Jos mies näkee merkinnän, niin sanot että juu, oli tosiaan silloin vuonna xxxx. Niin alussa meni kesken, etten tosiaan ole tullut maininneeksi.[/QUOTE]
no jotain tähän suuntaan varmaan pitää sanoa jos "paljastuu", ketuttaa vaan kun tuo mies on siskonsakin keskenmenoja (alkuviikoilla) pitänyt niin kamalina asioina. mun mielestä nuo on niin yksityisiä asioita etten oo halunnut kertoa.

Jos asialla ei ole mitään merkitystä, miksi sitä ei voisi mainita. Ei siihen monta sekuntia menisi. Kerron minäkin miehelle joka päivä biljoonia oikeasti täysin merkityksettömiä asioita, ja silti tuo ihana mies jaksaa minua :)

No onhan sillä jotain merkitystä kun pitää ensinnäkin aloitus siitä tehdä ja ennen kaikkea pitää mieheltä se salata!!! Daaa!!!

Todella tyhmä juttu ap!

Alkuperäinen kirjoittaja Öö...;25129541:
Jos asialla ei ole mitään merkitystä, miksi sitä ei voisi mainita. Ei siihen monta sekuntia menisi. Kerron minäkin miehelle joka päivä biljoonia oikeasti täysin merkityksettömiä asioita, ja silti tuo ihana mies jaksaa minua :)

miksi se pitäisi mainita? se on mun entistä elämää enkä muutenkaan miehen kanssa pahemmin juttele ajoista ennen esikoisen syntymää yms.
te muut varmaan yksityiskohtaisesti kerrotte seksielämästänne exien kanssa ja joka saatanan asian mikä on tapahtunut ennen kuin olette aviopuolisonne tavannet?
tää on mun yksityisasia.

Onneksi ette lapsettomuushoitoihin joutuneet, sillä siellä käydään läpi kaikki mahdolliset raskaudet, sukupuolitaudit, tulehdukset, abortit jne. siis mieheltäkin udellaan onko kukaan entisistä kumppaneista koskaan tullut raskaaksi.

Eli tietääkö miehesi kenen kanssa seurustelit silloin 15 v sitten ja se on enemmänkin se ongelma, että joutuisit selittämään, että miksi olet kyseisen miehen kanssa halunnut lapsia?

[QUOTE="vieras ap";25129573]miksi se pitäisi mainita? se on mun entistä elämää enkä muutenkaan miehen kanssa pahemmin juttele ajoista ennen esikoisen syntymää yms.
te muut varmaan yksityiskohtaisesti kerrotte seksielämästänne exien kanssa ja joka saatanan asian mikä on tapahtunut ennen kuin olette aviopuolisonne tavannet?
tää on mun yksityisasia.[/QUOTE]

Sulla on nyt kyllä joku vika itsehillinnässä ja .... no, oot vähän jännä.

Yhteistyössä