**NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

Ilmoitusluontoinen asia, ajattelin käydä ostamassa tänään niitä ovistikkuja. Kai se on pakko nyt munkin edes kerran elämässään. :D Jos rupeis sunnuntain korvilla tikuttelemaan, viimeksi ne järkky(ovis?)kivut osui jonnekki kp 18.

Huoh, kaks nuorimmaista ihan järkkyflunsassa, pienin kuuumeillu maanantaista saakka, eilen lääkärissä käytiin mutta onneksi ei keuhkoissa mitään, hiveästi nyt keuhkokuumetta liikkeellä. :|
 
Huomenta!

Mä laitankin Wandii ton linkin suosikeihin, joskos sinne sitten joskus pääsis..

Tänään vasta dpo 3 joten vielä joutuu odottelemaan sitä testin tekoa (malttamaton jo nyt) :popcorn:

Viinikalla alkaakin olemaan jännät paikat! Voi kun plussa pärähtäis! Oliko siis niin, ettei se ovis voinut olla myöhemmin? Kyselin sitä tossa aiemmin.
 
Huomenta vainen kaikille. :)

dpo 9 (kai? kun laskettiinkos se nyt sitten mistä? Oletetusta päivästäkö?) Ja jokatapauksessa mun pää alkaa jo tehdä omia tepposiaan. Alavatsalla on koko ajan kumma tunne. Painetta ja istuessa saattaa alkaa tuntumaan todella lieviä menkkakipuja.. :ashamed: Voiko olla ärsyttävämpää?

Meillä alkaa kuopus paranemaan korvatulehduksestaan! :) Putkista huolimatta se nyt sitten oli tulehdus. Alkaa ahdistaan josko se taas kierteeksi alkaa:eek:... 1.5v ikäiseksi neidillä ehti olla 13 tulehdusta..:O.. Et pliis, ei enempää.

Mutta siitäkin huolimatta, ihanat viikonloput kaikille.
 
Jadey: En ottanut niistä ovistesteistä mitään selvää :ashamed: aina kovin tummat viivat.

Ei ole alkanut tänäänkään. Nyt töissä tuo aamukahvi alkoi jo hieman tökkimään :$
Toivo alkaa herätä. Josko sittenkin. Menkkaolotkin on kaikonneet.

Viimeistään huomenna testataan :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81 ja Astral
Tänään taas parempi huomenpäivä teinin kanssa :) Eilen sain ihanan puhelinsoiton ihmiseltä, joka on ollut tukena ja kuuntelijana ja toivoo hyvää ja voimia koko perheellemme.:heart: Vähän sellainen isähahmo sanoisinko.

Tässä vielä viikko aikaa ennenkuin voi testata. Olisi kiva tietää vastaus jo nyt, mutta pitää malttaa mielensä. Plussatuulia Viinikalle!
 
Minäkin vielä täällä käyn kuikkimassa ja käyn nyt siellä nelospinossa kans katsomassa.
Olo on kuin ei raskaana oliskaan, piti tänään testata varalta :D No raskaana edelleen.
Väsyttää kauheasti vain. Kokoajan nälkä ja jos ei ehdi syödä niin on pahaolo.

Mun kone ei pysy päällä kuin ehkä 10min niin nyt näin pikaisesti ja ihan omaa napaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Jadey ja viinika
Taitaa meidän ovis jäädä käyttämättä tässä kierrossa :( Kaikki lapset kipeitä, 2 influenssa ja 40 asteen kuumeessa ja 1 flunssa (pienimmällä) ja pitänyt meidän hereillä öisin jo viikkojen ajan. Mies lisäksi poissa koko viikonlopun ja eilen ei ehtinyt peittoja heiluttamaan. Tuntuu tosi ankeelta mutta minkäs sille nyt voi. Haluaisin vaan niin olla JO NYT RASKAANA <3

Korvapuusti
 
Plääh... mies on sitä mieltä, että vasta sunnuntaina testataan. Miten minä jaksan sinne odottaa??? murrr... No. isäntä tekee yövuoroja, joten voinhan sen testata hänen tietämättään :kieh:

Miehen perustelut:
- Meidän tytystä r.testi näytti plussaa vasta kun täti myöhässä melkein viikon.
- viikolla olleet menkka olot -> jos ne onkin vain myöhässä? (Nuita täti oloja ei tänään ole ollut ollenkaa ;) ja eilenkin vain hyvin vähän.
- Haluaa jännittää vielä vähän aikaa!!! Hitto eikö tässä ole jo kesästä asti tätä jännitetty |O

Huomaan itsessäni pientä turhautumista :popcorn:

Huomenna onneksi muuta mietittävää kun lähden siskoni kanssa shoppailemaan. Mutta mitä ostan jos niihin en kohta mahdu kuitenkaan :headwall:
 
MUKAVAA PIKKUJOULUA KAIKILLE!!

Meille siirtyy piparkakkujen leipomiset & glögin juonti huomiselle kun lapset toivon mukaan terveitä! ;) Onneksi koristelin talon jo alkuviikosta.

Nyt miestä odottamaan kotiin, enää 4 tuntia, huoh ;)

Korvapuusti

Viinika kiitos!
 
  • Tykkää
Reactions: Jadey
Hui, mä täällä jännään Viinikan testausta. Mä en ois jaksanu odottaa huomiselle, sulla on kyllä kova luonto ;)

Mitä luulette, millä dpolla sitä viitsis alkaa testailee? Mulla on yks sellainen erittäin herkkä testi (10) joten kai sillä jo dpo10 näkyis haamu.. Mä oon niin hullu et aion käyttää monen monta testiä ja oikein nautiskella tästä jännityksestä. Eihän sitä tiedä vaikka heti tärppäis ja kun tää on meidän vika vauva, niin jännätään ja fiilistellään oikein kunnolla :xmas:

Mukavaa viikonloppua kaikille ja tsemiä!!
Mä lähden tutkimaan mitä vaippoja laittais myyntiin. Melkein uusia, mut ei jaksa täytellä noita. Pitää olla helppoo tälle mammalle :D Ja nyt ku myyn kaikki täytettävät pois, ni varmaan sit ens vuonna taas suosin vaan niitä ja joudun ostamaan kaikki uusiks :stick:

J ja 4dpo
 
Viimeksi muokattu:
Heissan!
Täällä vähän taustalla seurailen kuinka teidän kierrot etenee,
kun itsellä ei ovulaatio viime kierrossa tapahtunut ja kävin gynellä sain terot avuks kierron selkeyttämiseksi, nyt sit oottelen milloin ne mengat alkaa taas jotta pääsis uuteen kiertoon mukaan.

Mukavaa lauantaita kaikille :wave:
 
Hui, mä täällä jännään Viinikan testausta. Mä en ois jaksanu odottaa huomiselle, sulla on kyllä kova luonto ;)

Mitä luulette, millä dpolla sitä viitsis alkaa testailee? Mulla on yks sellainen erittäin herkkä testi (10) joten kai sillä jo dpo10 näkyis haamu.. Mä oon niin hullu et aion käyttää monen monta testiä ja oikein nautiskella tästä jännityksestä. Eihän sitä tiedä vaikka heti tärppäis ja kun tää on meidän vika vauva, niin jännätään ja fiilistellään oikein kunnolla :xmas:

Mukavaa viikonloppua kaikille ja tsemiä!!
Mä lähden tutkimaan mitä vaippoja laittais myyntiin. Melkein uusia, mut ei jaksa täytellä noita. Pitää olla helppoo tälle mammalle :D Ja nyt ku myyn kaikki täytettävät pois, ni varmaan sit ens vuonna taas suosin vaan niitä ja joudun ostamaan kaikki uusiks :stick:

J ja 4dpo
Mikä tuo superherkkä testi on nimeltään? Siis sillä voi testata 10 päivää arvioidun ovulaation jälkeen? Jaa-a, no sittenhän mä voisin testata jo maanantaina ekan kerran...mutta viittiikkä sitä? Paljon se testi maksaa ja mistä niitä saa?
 
Kastanja: Mammaksi.fi tai raskauskeiju.fi, muitakin nettikauppoja kyllä on, noista olen itse tilannu. Nytkin taisin :LOL: tilata 6kpl erittäin herkkää liuskaa 9€ maksoi, eli noi liuskat on huomattavasti halvempia kun apteekin ja ihan yhtä luotettavia. Mä olen ainakin ollu tyytyväinen :)
Käyppä kurkkaamassa jos nettikaupat tuntuu hyvältä. Apteekin testeistä en edes tiedä onko niissä noin herkkiä.
 
Hui, mä täällä jännään Viinikan testausta. Mä en ois jaksanu odottaa huomiselle, sulla on kyllä kova luonto ;)

Mitä luulette, millä dpolla sitä viitsis alkaa testailee? Mulla on yks sellainen erittäin herkkä testi (10) joten kai sillä jo dpo10 näkyis haamu.. Mä oon niin hullu et aion käyttää monen monta testiä ja oikein nautiskella tästä jännityksestä. Eihän sitä tiedä vaikka heti tärppäis ja kun tää on meidän vika vauva, niin jännätään ja fiilistellään oikein kunnolla :xmas:

Mukavaa viikonloppua kaikille ja tsemiä!!
Mä lähden tutkimaan mitä vaippoja laittais myyntiin. Melkein uusia, mut ei jaksa täytellä noita. Pitää olla helppoo tälle mammalle :D Ja nyt ku myyn kaikki täytettävät pois, ni varmaan sit ens vuonna taas suosin vaan niitä ja joudun ostamaan kaikki uusiks :stick:

J ja 4dpo
Paa testaten vaan! :D Tai mä ainakin olisin jo testannu.. Vaikka tiedänkin ettei mulla näy vielä dpo10 vaikka raskaana olisinkin. Muistan kun (meillä kakkonen siis ihana ylläri) ihmettelin pahaa oloa ja tein testin, oli nega. Paha olo senkun vaan jatkui ja jatkui ja testasin uudestaan niin sitten oli + . Kolmosestakin sain vasta haamun vaikka menkat oli pari päivää myöhässä.
Mut ei se mitään, tikkuun pissiminen on kamalan hauskaa:D

Millä sitä sitten itteensä enää hauskuuttaakaan kun tämä kerta on viimeinen :eek:
 
Kiitos tiedosta Äiti Maa! Onpa mukavan edullisia testejä tuolla, tilasin heti neljän kappaleen pakkauksen. Huolestuttavaa oli kun meillä oli viime yönä peittojen heilutusta:D niin multa vuosi jonkin verran verta tuolta alapäästä sen jälkeen...pelkään että oire alkavista menkoista, tosin se vuoto loppui pian. No kai ne sitten kohta alkaa:|
 
Vähän myöhässä, mut vastaanpa Kastanjalle kuitenkin. Eli raskauskeijusta tilasin nuo superherkät. Mulle oli ylläri, et ne on tosiaan noin herrkkiä. Aiemmin on ollu niitä 25 mIU/ml vahvuisia. Jostain näistä ketjuista luin, et joku oli saanu haamun jo 9dpo ja siks ajattelin et kokeilen ajoissa. Nii ja tais tuolla sivuilla, mistä noita tilasin, lukea et voi testaa jopa 6 pvää ovulaation jälkeen. Tai siis silloin tota hormonia alkaa erittyä. Siellä varoitetaan, et voi tulla myös vääriä plussia jos "liian" aikaisin testailee.

Täälläkin odotetaan Viinikan uutisia. Ja onnea Amalia! Jotenkin on menny ihan ohi :ashamed:

Kastanja, eiköhän se vuoto ollut jotain muuta kuin tädin varoittelu. Näin uskotaan ja toivotaan, eix je!
 
Viimeksi muokattu:
mitä tää dpo tarkoittaa, siis päiviä oviksen jälkeen? uus juttu mulla vaikka oon täällä 6v pyöriny, lähinnä vauvakuume + odotuspuolella :)

mulla taisi tänään olla ovis! ainakin aamulla oli semmoset kivut ja päivällä ovislimaa. en oo koskaan tuntenu ovista mutta kiertopäivä huomioon ottaen tää olis nyt voinu olla SE!

eilen ja tänään lakanoissa vilinää joten toivon!! mutta jotenkin valmiiksi jo pessimistinen olo.. tänäänkin jo pesin uudet kestosuojat menkkoja varten :D

korvapuusti
 
Iltapäiväpissistä, joka alle 4h rakossa niin testi negatiivinen :(

no, tätikään ei ole alkanut. Kalentereita selatessani, epäilin myöhäistä ovista mahdollisesti vasta 15 päivä. Testin herkkyys 25iu, joten testataan aamulla uudelleen yöpissistä.

Tuo meidän tyty näytti plussaa vasta viikon menkkojen ollessa myöhässä. Katsotaan nyt..
 
kp 15, hyödynnetty on joka päivä, useampaankin otteeseen, tulokset nähtävissä parin viikon kuluessa! Olisi kyllä kiva liittyä tuonne plussanneiden joukkioon mahdollisimman pian!!! Mutta yk2, joten ei pidä turhia toivoa..

Viinikalle pahoittelut negasta, mutta toivoa on niin kauan kun menkat ei ala!!!
 

Yhteistyössä