Vitsit tuo mun yks fb-kamu on nolo.

Oikeesti, lähes joka viikonloppu hän päivittää öisin kännissä idioottijuttuja ja sit päivemmällä poistaa ne. Nyt on taas kihlatun kanssa riidelty...

Onks teillä tämmösiä listoilla? Ootteko poistaneet?

Mä oon joskus liittymiseni alkuaikoina hyväksynyt ton kaveripyynnön ja en oo sit kehdannu poistaakaan listoilta. Sittemmin oon kyllä ollut tarkempi pyyntöjen hyväksymisen kanssa :saint:
 
"argh"
Mullakin oli eilen riitaa kihlatun kanssa, ja kiukuspäissäni manasin sitä fb:ssä. Ja poistin myöhemmin, tosin jo eilen illalla. Mä en tosin ollut se joka oli kännissä, vaan mun mies.
 
"vieras"
Mulla yks kaveri saattaa laittaa n.30 päivitystä päivässä- sen koirista.

Mukana myös miljoona linkkiä (iltasanomiin) ja päivän "miksi miehet kusee" tapahtumat.

En vaan jaksanu katella ja nyt en onneksi näe tapahtumia.
 
"Lissu"
Yhden miehen serkun päivitykset on kyllä tosi noloja, myötähäpeän määrä on valtava. Teini-ikäinen neitokainen antaa itsestään kyllä sellaisen kuvan että huhhuh. Mutta en ole poistanut tai muutakaan, kyllä elämä opettaa. :D
 
"argh"
[QUOTE="vieras";25106406]Mulla yks kaveri saattaa laittaa n.30 päivitystä päivässä- sen koirista.

Mukana myös miljoona linkkiä (iltasanomiin) ja päivän "miksi miehet kusee" tapahtumat.

En vaan jaksanu katella ja nyt en onneksi näe tapahtumia.[/QUOTE]

Koirista tuli mieleen että mua ärsyttää yksi fb-kaveri, joka on nyt kolmen vuoden aikana ottanut kolme uutta koiraa, ja aina antanut sen edellisen pois. Sitten selittelee siellä että elämä nyt joskus menee näin, mutta mun mielestä kenenkään elämä ei voi mennä niin että alle vuodessa aina kyllästyy siihen edelliseen koiraan ja sitten laittaa sen pois ja suunnilleen saman tien, tai jopa ennen siitä vanhemmasta koirasta luopumista, ottaa uuden. En tiedä miksi tekee tuota, mutta sairasta joka tapauksessa, sanon minä.
 
sisko tahtoisi jäädä
[QUOTE="Lissu";25106765]Yhden miehen serkun päivitykset on kyllä tosi noloja, myötähäpeän määrä on valtava. Teini-ikäinen neitokainen antaa itsestään kyllä sellaisen kuvan että huhhuh. Mutta en ole poistanut tai muutakaan, kyllä elämä opettaa. :D[/QUOTE]

Minulla on nuorempi sisarus, joka saa kyllä häpeän punan nousemaan kasvoille. Minä pelkään sitä, että ne asiat, joita hän tuonne fbookkiin viljelee nyt rankkoina teinivuosinaan tulevat vastaan sitten tulevaisuudessa.
Itsekin muistan teinivuosieni olleen rankkoja kaikkien tunnemyrskyjen keskellä, mutta minulla ei ONNEKSI ollut mitään nettiä tai facebookia, jossa olisin nolannut itseni.

Siperia kyllä opettaa, mut toivottavasti ei liian kovalla kädellä..
 
Your life, serious business
A girl died in 1933 by a homicidal murderer. He buried her in the ground when she was still alive. The murdered chanted, "Toma sota balcu" as he buried her. Now that you have read the chant, you will meet this little girl. In the middle of the night she will be on your ceiling. She will suffocate you like she was suffocated. If you post this, she will not bother you. Your kindness will be rewarded.
 
haa
A girl died in 1933 by a homicidal murderer. He buried her in the ground when she was still alive. The murdered chanted, "Toma sota balcu" as he buried her. Now that you have read the chant, you will meet this little girl. In the middle of the night she will be on your ceiling. She will suffocate you like she was suffocated. If you post this, she will not bother you. Your kindness will be rewarded.
Ui ui, ihan kopsasit, vau
 

Yhteistyössä