Läskit ämmät ja tekosyyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja No haloo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

No haloo

Vieras
Totuushan on se, että tiedän elämä pyörii sen ruoan ympärillä eikä teitä oikeasti kestä katsoa alusvaatteisillanne. Sen sijaan, että vedätte sinne Prisman parkkihalliin ja sieltä kärryllisen tavaraa "perheelle" voisitte nyt ottaa naaman eteen sen faktan, että ei ne miehet ihan oikeasti riemastu niistä tiedän iltapaloista läheskään niin paljon, kun ne riemastuis jos sais joskus katsella himasohvallaan ihan livena sellasta persettä, joka ei ihan helvetisti hylly ja läskiä tursua sieltä alushousuista etupuoleltakin.
Ei se nyt voi olla niin vaikeeta alottaa sitä kuntokuuria, jo tänään. Jättäkää ne mässäilyt väliin ja menkää helvetti ulos ensin, sitten ulkoilun päälle kiva salaatti ja vissyä, ne siiderit, ihan oikeesti jättäkää ne juomatta.
Ei se saunan lämmittäminen ole mikään syy vetää siideriä nassuun.

Nyt se läskeily saa riittää. Ja varsinkin, maaseudulla juuri vierailleena, niin siellä oli pelkästään läskejä ämmiä kaupat täynnä ja kärreissä sidukkaa ja paskasafkaa, päälle oli sitten vedetty veromodan paljettikoristeltua paitaa ja legginsiä ja ei helvetti miltä ne superreidet näyttää niissä leggareissa.

Ja sinä just, joka tuut nyt sanomaan, että miehes rakastaa sua just sellasena ku oot. Joo, niin varmaan joo mutta arvaa miten paljon enemmän se sua himoitsis, jos et olis niin helvetin kuvottavan näkänen alasti? Jos se sais puristaa sua, niiden läskien sijaan? Ja kyllä, on totta että kun mies näkee sut alasti ja se haluaa pillua niin tottakai sä sille kelpaat siinä, eipä siinä ole kuule muitakaan pillunantajia paikalla.

Että vois vähän nousta se itsetuntokin siinä samalla, ku ei tarvis niitä läslejä vatkata hädissään pustavien sukkahousujen sisälle. Sen sijaan, että kyselette täällä typeryyksiä kurahousuista, haalareista, rattaista ja sopivista pikkujoulutarjottavista mars lattialle, ensin 50 vatsaa, sitte 15 molempia sivuja, 50 vatsaa, 15 molempia sivuja, kyykyt päälle, käsilihakset tuolin kanssa siihen menee sun elämästä yhteensä 15 minuuttia ja teet tän joka toinen päivä nyt jouluun asti JA JÄTÄ RUOKAVALIOSTAS POIS KAIKKI TURHAT NAPSIMISET. Kato, miltä ukkos naama näyttää, ku vetäset joulun kunniaks asialliset pikkutuhmat pitsit päälle!

• Tykkää
Reactions: karma
Hohoijaa - on sullakin ressi toisista. Josko vaikka tekisit jotain järkevämpää - kuten opettelisit elämään omaa elämääsi. Mistä säkään tiedät kuka mistäkin tykkää ja mikä ketäkin häiritsee. Mua häiritsee lihavuutta enemmän, tuntuvasti ennemmä, tyhmyys ja järjen köyhyys. Juuri tälläinen mitä viestissäs kuvailet.

Harmi että useimmat miehet eivät tajua, että parhaiten vaimoa motivoisi se oma esimerkki, eikä tuollainen haukkuminen ja turha ruikutus. Eli raahaisi ensin sen oman läskisen perseensä lenkille ja ostaisi uusia seksikkäitä kalsareita niiden hiulaantuneiden jarruraitalökäpöksyjen tilalle. Jos mies itse on sohvalla vatsakupua kasvattava raato, niin vaikea se on vaimon innosuta itsestään huolta pitämään.

[QUOTE="diudiu";25100611]suomalaiset miehet onkin tunnetusti urheilullisia ja lihaksikkaita kaikki järestään, niin on vara puhua näin :D[/QUOTE]
No mä satun kyllä olemaan nainen.

No onko se sulle joku syy näyttää ihan ehdoin tahdoin rumalta vai? Mun mies on kalju, emmä silti ajatellu ajella tukkaani veke. Ei kai tarvi näyttää mieheltä kun on nainen, vai? Sitä varten ne vyötäröt ja lantiot on naiselle annettu, että niitä vois vähän ketkutellakin.

Sulle on suotu lantio ja vyötärö joita ketkutella - vaan tuolla aivoissa ei kyllä liikaa liikettä ole. Kuka mitäkin arvostaa...

Ok- on olemassa hyvä kroppasia ja fiksuja. Sie ap et kuulu heihin, käytännössä siis olet ihan samaa kastia kuin vihaamasi läskit. Läskiä et halua katsoa - ja toiset meitä taas ei jaksa kuunnella idiootteja.

Muhkea peppu on ihan eri asia, ku vyötäröllä killuvat läskit ja sellanen hyljemäinen olemus ymmärrät varmaan eron.

Suomessa nyt on hylkeitä. Minkäs sille voi, sukupuoleen katsomatta. Suomessa voidaankin puhua jo toisesta kielestä honkhonk kieli. Ottaa tämän aloituksen juhlistamiseksi kakkua kaapista :heart:

• Tykkää
Reactions: Wolt ja TrueBlood
Minulla noin 5-10kg ylipainoa, vaan mies ei anna laihduttaa :) Sanoo, että tykkää minusta tällaisena, ei halua että olen laiha ja luut näkyy :) No, miehellä myös hiukan ylipainoa, vaan en halua itsekään hänen laihtuvan. Tykkään jämäkän mallisista miehistä ja hyi yäks ukkoja, joilla polvilumpiot on paksuin kohta vartalossa.

se vähän riippuu siitä mikä on kenenkin mielestä läski. itse ole 168 cm pitkä ja painan 70 kg. jotkut väittää että olen läski. itse nauran väitteelle :D toki se jonkun mittarilla voi olla..

Yhteistyössä